Címkék: Peugeot

2019. március 04. hétfő, 22:00

 

A Peugeot Genfben bemutatott újdonságai az elektrifikációra helyezik a hangsúlyt. Az autószalonon két világpremierre is sor kerül.

 

 

 Bemutatkozik az új Peugeot 208 belső égésű és elektromos változata, valamint a 508 Peugeot Sport Engineered tanulmány, mely a Peugeot Sport által fejlesztett és a szériamodellek villanyhajtással ellátott változataiból álló új termékcsalád előhírnöke. A márka a Peugeot 3008, valamint az 508 limuzin és SW változatának új plug-in hibrid benzinmotorjait is bemutatja. Az elektrifikáció jegyében a standon kiállított Peugeot oroszlán is megújul. A látogatók ismét megcsodálhatják a legutóbbi párizsi autókiállítás sztárját, a teljes egészében elektromos, autonóm és csatlakoztatott Peugeot e-Legend tanulmányt, mely egy derűs és vonzó jövő ígéretét hordozza.

 


ÚJ PEUGEOT 208 ÉS PEUGEOT e-208: FUTURISTIC & YOUNG


 A genfi autószalonon a Peugeot bemutatja a márka egyik legnépszerűbb modelljét felváltó új Peugeot 208-at. Mivel az energetikai átállás korában sem a használat, sem a meghajtás módja nem függhet többé a karosszériaváltozattól, az új Peugeot 208 kezdettől háromféle – teljes egészében elektromos, benzines és dízel – erőforrást kínál.

 A Peugeot feljebb pozicionálási stratégiájába tökéletesen illeszkedő új generációs modellt letisztult design, fiatalos és energikus megjelenés jellemzi.
A Peugeot Fractal tanulmányból merítő új Peugeot 208 magasra helyezett 3D műszeregységgel ellátott, legújabb generációs Peugeot i-Cockpit®-tal és a felsőbb kategóriákra jellemző vezetéssegítő rendszerekkel van felszerelve.

 A B szegmens élvonalába tartozó új Peugeot 208 maga is kiveszi a részét a Peugeot modellek sikerét biztosító olyan jellemzőkből, mint a magabiztos design, az innovatív megoldások és a csúcstechnológia. A Mirror Screen funkció és a TomTom® Traffic 3D online navigáció garantálta konnektivitás mellett az új Peugeot 208 a biztonsági funkciók tekintetében is kitűnik: a félautonóm vezetést biztosító új Drive Assist rendszer jóvoltából a kategória legjobbjaira jellemző legújabb generációs vezetéssegítő rendszerekkel van felszerelve.

 

 

A bevezetés pillanatától elérhető új Peugeot e-208-at a tisztán elektromos motornak köszönhetően fürge viselkedés és felvillanyozó vezetési élmény jellemzi. A 100 kW teljesítményű (136 LE), 260 Nm nyomatékú (az utóbbi már 0 km/h-tól rendelkezésre áll) villanymotor rendkívül gyors reakciókra képes.

Az új Peugeot e-208 a következő azonnal felismerhető külső jegyekkel rendelkezik:
a karosszériával azonos színű hűtőmaszk,
színjátszós oroszlánemblémák,
hátsó „e-208” felirat és a hátsó sárvédőket díszítő „e” betűk.

 

508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED TANULMÁNY: „NEO-PERFORMANCE”, AVAGY A TELJESÍTMÉNY MÁS FELFOGÁSBAN

 



 Az 508 Peugeot Sport Engineered tanulmány a Peugeot Sport által fejlesztett és a szériamodellek villanyhajtással ellátott változataiból álló új termékcsalád előhírnöke.

 A rendkívül elegáns és sportos külsővel rendelkező 508 Peugeot Sport Engineered Concept a formabontó Peugeot 508 hibrid változatát veszi alapul.

 A tervezők a maximális hatékonyság és a környezettudatosság jegyében kiemelt figyelmet fordítottak az aerodinamikára – ezt bizonyítja az élesebb vonalakkal rajzolt első lökhárító, a szabadon mozgó lamellákkal rendelkező hűtőrács, a küszöbfedelek, a háromszögablakokra szerelt légterelő szárnyacskák vagy az új hátsó spoiler.

 A szelénszürke karosszéria a speciális gyöngyházfényű récsecskéknek köszönhetően a fényviszonyoknak megfelelően más-más hatást kelt, a kriptonitzöld betétek pedig egyszer s mindenkorra az említett sportos és nagy teljesítményű termékcsaládba sorolják a tanulmányt.

 A Peugeot Sport mérnökeinek tudását dicsérő 508 Peugeot Sport Engineered teljesítmény tekintetében egy 400 lóerős belső égésű motorral szerelt modellel is felveszi a versenyt. Összkerék-meghajtású, és a három erőforrás – egy 200 lóerős PureTech benzinmotor, egy 110 lóerős első és egy 200 lóerős hátsó villanymotor – kombinálása révén látványos gyorsulásokra képes.

 Az 508 Peugeot Sport Engineered tanulmány a plug-in hibrid technológia előnyeiből is részesül: kimondottan környezethatékony, és teljesen elektromos üzemmódban akár 50 km-t (WLTP) is meg lehet tenni vele.

 

 

ELEKTRIFIKÁCIÓTÓL VIBRÁLÓ MÁRKASTAND

Március 7. és 17. között 1400 m²-es standján csupa elektromos meghajtású újdonsággal várja a látogatókat a Peugeot.

 Két világpremier: az új Peugeot 208 és e-208, valamint az 508 Peugeot Sport Engineered tanulmány.
Egy plug-in hibrid technológiával megújított termékcsalád: az ősszel forgalomba kerülő Peugeot 3008 Hybrid4 és Peugeot 508 Hybrid a még intenzívebb vezetési élmény és a korlátlan mobilitás érdekében négyféle vezetési módot kínál. A gépkocsik júniustól előrendelhetők Franciaországban.
Peugeot e-Legend, a 100%-ban elektromos, autonóm és csatlakoztatott tanulmányautó, mely egy derűs és vonzó jövő ígéretét hordozza.
 MOTION & e-MOTION: a Peugeot modellek villamosítására utaló új márkaszlogen, mely az energetikai átállás kihívásaira helyezi a hangsúlyt.
„Villamos” színekben játszó hatalmas Peugeot oroszlán: a tavalyi genfi autószalonon a márka nagyköveteként bemutatott oroszlán idén kék és zöld színekben játszik, melyek fénye letisztult, szoborszerű formáin is visszatükröződik. A márkaembléma megújulása újabb bizonyítéka annak, hogy a Peugeot készen áll az energetikai átállásra.

 Mivel a Peugeot az egyetlen autógyártó, mely két-, három- és négykerekű járműveket is tartalmazó mobilitási kínálattal rendelkezik, a standon aPeugeot Cycles és a Peugeot Motocycles legújabb elektromos újdonságai is megtalálhatók:

 A Peugeot Cycles az eT01 Belt Powertube elektromos terepkerékpárt mutatja be, melynek szíjáttételes rendszere semmilyen karbantartást nem igényel. A villanymotorral és egy vázba épített akkumulátorral felszerelt kerékpár észrevétlenül gyorsul, és tekerés közben alig ad ki hangot.


 A Peugeot Motocycles a legendás háromkerekű robogó, a Peugeot Metropolis elektromos változatát, az E-Metropolis tanulmányt állítja ki. Az E-Metropolis az európai nagyvárosok új referenciamodellje kíván lenni, és ennek megfelelően kiemelkedő szolgáltatásokat kínál. Az alvázon elhelyezett villanymotor egy fogasszíj közvetítésével a hátsó keréken 36 kW teljesítmény leadására képes. A hivatalosan bejelentett végsebesség 135 km/h, a hatótávolság pedig akár a 200 km-t is elérheti. A villanymotornak köszönhetően kisebb a jármű tömege, ezért az E-Metropolis tanulmány kivételes vezetési élményt nyújt. Az élvezet mellett a biztonság és a teljesítmény a majdani E-Metropolis két legfőbb ütőkártyája.

 

 


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

Autóspanasz.hu

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER