2014 első félévében a fennállásának 60. évfordulóját idén ünneplő Ssangyong Motor Company (SYMC) közel 7%-kal növelte globális eladásait a 2013-as év hasonló időszakához viszonyítva.
A vállalat az első félévben összesen 74.235 db gépkocsit értékesített, ebből 33.235 db-ot a koreai piacon, 41.000 db-ot pedig külföldön.
A koreai, kínai és európai piacokon tapasztalt dinamikus növekedés még a Ssangyong hagyományosan legnagyobb exportpiacán, Oroszországban az ukrán válság miatt tapasztalt
keresletcsökkenést is kompenzálni tudta.
Magyarországon is rendkívül sikeres első félévet zárt a koreai márka, a hazai eladások közel 67%-kal növekedtek 2013 első hat hónapjához képest.
A globális és a magyar piacon is a tavaly év végén debütált és az ügyfelek részéről nagyon pozitív fogadtatásban részesült új Korando modell a növekedés fő motorja.
A Ssangyong Korea terepjáró specialistájaként a jövőben is kizárólag 4x4 hajtású járművek gyártására kíván koncentrálni és 2017-ig 5 vadonatúj modell bevezetésével 300.000 db-ra tervezi növelni globális eladásait.
Hozzászólások