Az új megállapodás előkészíti Bowler számára az új, nagy teljesítményű modellcsalád kifejlesztését, kezdve a „CSP 575” kódnevű projekttel.
Egy olyan új terepjáróval, amely a Bowler saját rally-kompatibilis CSP nagy szilárdságú acélvázát keresztezi a Defender 110 Station Wagon alumíniumötvözetből készült karosszéria paneleivel és a Land Rover 575PS kompresszoros V8 motorjával. Ez a projekt kiegészíti azokat a folyamatban lévő motorsport-fejlesztéseket, amelyek a Bowler múltjának, jelenének és jövőbeli terveinek alapját képezik.
A tervezett 4x4 első látványtervei bepillantást engednek a rally eredetű modellbe, amely 2016 óta az első új Bowler lesz. A részletek a következő év elején derülnek ki, de a versenyek ihlette terepjáró hatékony teljesítményt és autósporton edződött tartósságot ígér egy klasszikus, négy utas befogadására képes Defender 110 kombi formájában.
Az 1985-ben alapított Bowler úttörő szerepet játszott a dedikált off-road versenyautók gyártásában az Egyesült Királyságban. A Jaguar Land Rover 2019 végén vásárolta meg Bowlert, azóta szakértői csapata számos izgalmas projektet dolgozott ki az SVO üzletág részeként.
A Bowler-ügyfelek már profitálnak ebből a kapcsolatból, mivel a Land Rover SV mérnökei segítenek a Bowler járművek fejlesztésében, és mérnöki szakértelmüket felhasználva tesztelik a Bowler termékeket a Special Vehicle Operations világszínvonalú létesítményeiben.
A Land Rover döntése, amely szerint a Bowlernek licencszerződést ad a klasszikus Defender formájú járművek gyártására, e kapcsolat természetes fejlődése, és az új Station Wagon projekt egyedülálló vállalkozás – a Land Rover SV termékei alapját képező technológia, alkatrészek és műszaki kiválóság, illetve a Bowler motorsport-szakértelme és tapasztalata integrálása.
Az új modellt nagyon kis darabszámban fogják gyártani a Bowler székhelyén, az Egyesült Királyságban, Derbyshire-ben, ugyanazok a tehetséges mérnökök és technikusok, akik a márka 4x4-es versenyautóit is fejlesztik.
Hozzászólások