A Ford, amely Európában rendkívül sikerre vitte a most már csaknem valamennyi modelljéhez rendelhető prémium kialakítású Individual külső és belső felszereltségi csomagjait, az Egyesült Államokban pedig szinte a teljes portfoliójához kínál egyedi külső fényezési lehetőségeket, ezúttal Magyarországon rukkolt elő egy különleges ötlettel.
Egyre gyakrabban megfigyelhető, hogy a gépjárművásárlók, leendő autójukban az önkifejezés eszközét is látják, így igyekeznek azt minél egyedibbé, különlegesebbé tenni, amely már megjelenésében is tükrözi személyiségüket.
A Ford hazai marketingesei ezt felismerve úgy döntöttek, kreatívjaik segítségével elkészítik néhány modelljük tipikus személyiségjegyekkel felruházott változatát, és tesztelik azok fogadtatását: így született meg a Baby, Ezo, Freestyle, és Kacér Fiesta, a Díva, Gengszter, Dark és Angyali Ka, az ÖKO, az I.Q. és a Folk Focus, valamint a Macsó, Mázlista és Szexi Transit Connect.
A dizájntervek a Ford Magyarország Facebook oldalán tekinthetőek meg, ahol a marketingesek játékos formában igyekeznek kideríteni, vajon melyik egyedi kialakítású modellek bizonyulnak a legnépszerűbbnek.
Hozzászólások