A jövő héten kezdődő Párizsi Autószalonon lesz a világon először együtt látható az új Focus valamennyi karosszéria változata, a fő szenzáció a 'Kék Ovál' standján ugyanakkor az itt világpremierjét tartó Focus ST lesz.
Ford Focus
A Focus ST bemutatója
Új Mondeo és C-MAX
Alacsonyabb CO2 emisszió
Ford Motorok
Ford C-MAX PHEV hibrid elektromos autó
A 2012-től rendelhető, új, nagy teljesítményű, 250 lóerős Focus ST sportautó mellett ugyanakkor bemutatásra kerülnek a hamarosan hazánkba is megérkező új Mondeo valamint C-Max és Grand C-Max mellett a CO2 emisszió csökkentésére kifejlesztett Ford ECOnetic Technológiák valamint a Ford elektromos konceptautója.
A Párizsi Autószalonon első ízben kerül sor arra, hogy a sorozatérett Focus-paletta mindhárom karosszériaváltozata egyszerre lesz látható, így a vásárlók teljes áttekintést kaphatnak erről a jelentős, új modellről, mielőtt az értékesítés Európában és Észak-Amerikában és Ázsiában 2011 elején megkezdődne.
Ford Focus
A Focus globális értelemben a Ford legfontosabb modellje a világ 120 piacán lesz majd kapható. Ez az eddigi legfontosabb Focus generáció; a Ford új, globális C kategóriás padlólemezére épül, s a különböző változatokban világszerte felhasznált közös alkatrészek aránya eléri a 80 százalékot. Erre a műszaki alapra globálisan legalább tíz modell épül majd, ami 2012-től kezdve évente világszinten mintegy kétmillió autót jelent majd.
Az új Focus ST bemutatója
A 2,0 literes, négyhengeres Ford EcoBoost benzinmotor különleges, 250 lóerős változata dolgozik – teljesen hű marad a Ford ST örökséghez, és a jó teljesítmény és úttartás mellett az aktív hangélmény elegyét kínálja a vezetőnek. Különleges fényezésekkel kínálják.
Új Mondeo és C-MAX
Kiállításra kerül az új Mondeo sorozat ötajtós és kombiváltozata, amelynek első nyilvános megjelenése az idei Moszkvai Autókiállításon volt. A Párizsi Autószalonon mutatkozik be az ultra-alacsony CO2 emissziójú Mondeo ECOnetic változat is. A Ford standon emellett természetesen megtalálható lesz a Ford idei év elején bemutatott két teljesen megújult európai zászlóshajója, az S-Max és Galaxy is.
A teljesen új Ford C-MAX és Grand C-MAX modelleket a gazdagon felszerelt Titanium kivitelek képviselik majd, amelyekbe a Ford EcoBoost 1,6 literes, 180 lóerős benzines és a felfrissített, 2,0 literes Duratorq TDCi dízelmotor kerül. A kompakt méretű MAV (multi-funkciós járművek) szegmensében a stílus és a vonzerő új szintjét meghonosító vadonatúj C-MAX az első modell, amely a Ford globális, új C-kategóriás padlólemezére épül. A Grand C-MAX Észak-Amerikában is piacra kerül, a bevezetés időpontja 2011 vége.
Alacsonyabb CO2 emisszió a Ford teljes palettáján
A Ford teljes modellpalettáján fokozza erőfeszítéseit, CO2 emisszió csökkentésének tekintetében, s ebből a szempontból a Ford Európa két fontos újdonsága is bemutatkozik Párizsban. Az egyik az új Ford Mondeo ECOnetic, a másik pedig az új Ford Ka széria Ford Auto-Start-Stop rendszerrel.
A Ford a 2006-os értékeket alapnak tekintve 2020-ra minden új modelljénél 30 százalékkal mérsékli a CO2 emissziót.
Motorok
Ezek az új modellek viszik tovább azokat a jelentős új fejlesztéseket, amelyek az év elején már bemutatásra kerültek:; ilyen a nagyon takarékos Ford EcoBoost turbófeltöltéses, közvetlen befecskendezéses benzines motorcsalád, illetve a teljesen felfrissített, erős és takarékos Duratorq TDCi dízelmotorok.
C-MAX PHEV hibrid elektromos autó
A Ford emellett jól halad európai elektromos autó programjával is, s első ízben állítja ki a C-MAX PHEV (hálózatról tölthető hibrid elektromos autó) modellbe szánt alapvető technológiát. A C-MAX hibrid modellje Valenciában, Spanyolországban készül majd, európai piaci bevezetése 2013-ben lesz.
Hozzászólások