2012. május 17. csütörtök, 20:38

 

Az Iveco és az FPT Industrial is részt vett a pekingi Auto China 2012 nemzetközi autókiállításon, az ágazat legfontosabb eseményén Kínában. A kínai piacon elérhető legújabb személy- és áruszállító járműveiket vegyesvállalataikkal közösen mutatta be a két szervezet.

naveco-iveco-ouka

A Naveco, az Iveco könnyű és közepes haszongépjárművek és minibuszok gyártására specializálódott kínai vegyesvállalata a PowerDaily termékcsalád két tagjával szerepelt a kiállításon: egy luxuskivitelű modellel, illetve egy iskolabuszként használható TurboDaily 4x4 járművel. Továbbá bemutatta a könnyűkategóriás Yuejin Ouka K változatának 2012-es modelljét is, amely egy modern stílusú, megbízható, városi szállításra tervezett jármű. A K típuscsalád a nagy teljesítményű motor, a kiváló vezethetőség és a nagy teherbírás mellett maximális biztonságot és kényelmet nyújt.

naveco-iveco-iskolabusz

A nagy teherbírású haszongépjárművek előállításával foglalkozó SIH kínai vegyesvállalat csúcsmodelljét, az új Genlyon modellt mutatta be. Ez a nehézkategóriás gépjármű számos változatban elérhető lesz: ilyen például a 6x4 hajtásképletű M100 Logistic Value-added nyergesvontató, a 6x4-es S100 nyergesvontató, amelyben elsőként dolgozik az FPT Industrial Cursor 13 motorja, illetve egy 8x4-es tartálykocsi. A kiállításon az érdeklődők emellett megtekinthették a Classic típuscsalád legújabb tagját, a Kingkan 8x4 hajtásképletű, billenőplatós teherautót is. A 380 lóerős Cursor 9 motorral rendelkező Genlyon 6x4 M100 Logistic Value-added modell fülkés alvázas változatban is kapható lesz, amely elsősorban szén, beton és veszélyes anyagok szállítására készült.

genlyon

Az FPT Industrial új Cursor 13 motorja a Genlyon 6x4 S100 nyergesvontatóban mutatkozott be. Az erőforrás 12,9 liter lökettérfogatú és soros hathengeres elrendezésű, hengerenként 4 szeleppel. A motor megfelel az Euro IV károsanyag-kibocsátási előírásnak, amelyek Kínában 2013 júliusában lép érvénybe. A motor már most készen áll, hogy megtegye ezt a fontos előrelépést a károsanyag-kibocsátás csökkentése terén, így nem igényel későbbi átalakítást. Az újratervezett erőforrásban kiváló égési hatékonyság érhető el az égéstér nagy átlagos nyomásának köszönhetően. A merevség és a hűtési kapacitás növelésével a motorblokk és a hengerfejek is jelentős módosításokon estek át.

A Kínában fejlesztett és gyártott közös nyomócsöves befecskendezési rendszer eltér az európai változattól, és a kínai piac valamennyi speciális követelményét teljesíti. A megkerülő szelepes turbófeltöltő bevezetésének köszönhetően az FPT Industrial Cursor 13 motor 480 lóerős maximális teljesítmény leadására képes 2200 Nm forgatónyomaték mellett, amely az erőforrás robosztus kialakításából adódóan akár még tovább növelhető. Az új Cursor 13 kiemelkedő megbízhatóságának, kategóriaelső teljesítményének és alacsony üzemeltetési költségének (150 000 km-es szervizperiódus) köszönhetően az egyik legversenyképesebb termék a kínai piacon, és ideális választás a felsőkategóriás haszongépjárművekhez.

„A kínai piac kiemelten fontos az Iveco számára. A belföldi piac növekedése és a termékkínálat bővítésének lehetősége mellett maximálisan kihasználhatjuk azt is, hogy számos fontos beszállítónk a vegyesvállalataink közelében található. Célunk többek között a következő öt évre, hogy a háromszorosára növeljük vegyesvállalataink értékesítését. Ezt új termékek bevezetésével, a gyártási kapacitás növelésével és fejlesztési beruházásokkal kívánjuk elérni” – modta Alfredo Altavilla, az Iveco vezérigazgatója.

2011-ben az Iveco 143 000 haszonjárművet értékesített a kínai vegyesvállalatokon keresztül, amely a vállalat globális értékesítésének körülbelül a felét teszi ki. Az Iveco a kínai piacon 1985-ben jelent meg a NAC vállalattal (Nanjing Automobile Corporation) kötött, könnyű haszongépjárművek gyártásáról szóló megállapodást követően. 1991-ben az első TurboDaily gyártósor átadásával nagyratörő befektetési program kezdődött Kínában. A Naveco, az Iveco és a NAC vegyesvállalata 1996-ban jött létre, és nagyban hozzájárult a kínai szállítási ágazat növekedéséhez, illetve az Iveco márkanév elterjedéséhez az ország egész területén.

2007-ben az Iveco tovább erősítette kínai fejlesztési stratégiáját. Az egyik legnagyobb kínai autógyártóval, a SAIC vállalattal kialakított együttműködésnek köszönhetően az első számú nemzetközi haszongépjármű-gyártóvá lépett elő, amely a haszongépjárművek teljes választékát kínálja Kínában.

Az 50 százalékban Iveco tulajdonában álló Naveco gyártja a Power Daily modellt és a Yuejin könnyű és középkategóriás haszongépjárműveket. A nehézgépjárművek piacán a 67 százalékban az Iveco és a SAIC tulajdonában álló SAIC-Iveco Hongyan Commercial Vehicle teljes termékkínálatot biztosít, amelyben teherautók és nyergesvontatók is találhatók. A SAIC-Iveco FPT Hongyan vállalatot azzal a céllal alapították, hogy csúcstechnológiájú és alacsony károsanyag-kibocsátású dízelmotorokkal lássa el a kínai piacot.


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER