2009. július 09. csütörtök, 13:55

A versenyen hat gyorsasági szakasz volt. A veszprémi igen gyors, tempós pálya, s ráadásul tele van alattomos ugratókkal és kanyarokkal is. Mindezek ellenére az autók gyakran kétszáz körüli tempót mennek a murvás úton.

Nyílt Rallye Bajnokság állása

Országos Rallye Bajnokság állása

Nyílt Rallye Bajnokság állása Országos Rallye Bajnokság állása

forrás: MNASZ

Turán Friciék összetettben harmadikok

Alaposan kibabrált a technika Turán Friciékkel a Veszprém Rally szombati napján. A fiúknak nem kisebb feladatot kellett megoldaniuk, mint, hogy fék nélkül az úton tartsák a Peugeot 307 WRC-t, mivel az első gyorsaságin egy kő eltörte a féknyeregnél a fékcsövet.
A szervizparkban aztán a szerelőcsapatnak sikerült rendbe szedni a Peugeot fékrendszerét, s bár a következő szakaszt megnyerték de a szombati negyedik gyorsasági előtt a fékjük végleg bemondta az unalmast, így a kanyarok előtt Frici az autót ide-oda mozgatta, csóválta, hogy keresztbe csúszva lassítsa le a tempót.

Királynői futam - Felséges száguldás

Turán Frici aztán tudja mitől döglik a légy! A népszerű rally pilóta a hétvégi veszprémi verseny felkészülésének kellős közepén lecserélte navigátorát, Zsiros Gábort, mégpedig egy igazi királynőre, Budai Zsuzsira!

Tovább

Az egyik időellenőrző állomáson még Spiciéket is megtolták kicsit.
Az utolsó gyorsaságin pedig túlmelegedett a motor, így hatvan lóerővel kevesebbel érték el eredményüket.
A mecseki futam előtt abszolútban a harmadik helyen végeztek.

forrás: sajtóanyag

Osváth Péter - Farnadi Ágnes, Mitsubishi Lancer Evo IX.

Osváth Petiék a másfél napos versenyt az N. csoport 4., az N/4-es géposztály 3. helyén zárták.

Képgaléria

 


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER