A versenyen hat gyorsasági szakasz volt. A veszprémi igen gyors, tempós pálya, s ráadásul tele van alattomos ugratókkal és kanyarokkal is. Mindezek ellenére az autók gyakran kétszáz körüli tempót mennek a murvás úton.
Nyílt Rallye Bajnokság állása |
Országos Rallye Bajnokság állása |
forrás: MNASZ
Alaposan kibabrált a technika Turán Friciékkel a Veszprém Rally szombati napján. A fiúknak nem kisebb feladatot kellett megoldaniuk, mint, hogy fék nélkül az úton tartsák a Peugeot 307 WRC-t, mivel az első gyorsaságin egy kő eltörte a féknyeregnél a fékcsövet.
A szervizparkban aztán a szerelőcsapatnak sikerült rendbe szedni a Peugeot fékrendszerét, s bár a következő szakaszt megnyerték de a szombati negyedik gyorsasági előtt a fékjük végleg bemondta az unalmast, így a kanyarok előtt Frici az autót ide-oda mozgatta, csóválta, hogy keresztbe csúszva lassítsa le a tempót.
Turán Frici aztán tudja mitől döglik a légy! A népszerű rally pilóta a hétvégi veszprémi verseny felkészülésének kellős közepén lecserélte navigátorát, Zsiros Gábort, mégpedig egy igazi királynőre, Budai Zsuzsira!
Az egyik időellenőrző állomáson még Spiciéket is megtolták kicsit.
Az utolsó gyorsaságin pedig túlmelegedett a motor, így hatvan lóerővel kevesebbel érték el eredményüket.
A mecseki futam előtt abszolútban a harmadik helyen végeztek.
forrás: sajtóanyag
Osváth Petiék a másfél napos versenyt az N. csoport 4., az N/4-es géposztály 3. helyén zárták.
Hozzászólások