Autó a konnektorban
A Peugeot I0n a Párizsi Autószalonon már széria
változatban mutatkozik be.
Peugeot Ion műszaki adatai és technika adattáblázata
MŰSZAKI ADATOK - iOn villanyautó
ÁLTALÁNOS
Típus 100 % elektromos
Teljesítmény kW (LE) / 1/min 47 (64) / 3500-8000
Nyomaték (Nm) / 1/min 180 / 0 to 2000
Hajtó akkumulátor típusa / kapacitása (kW.h) lítium-ion / 16
Hatótáv (km) 150
Gumiabroncs 145 / 65 R15 -175 / 55 R15
MENETTELJESÍTMÉNYEK 1/2 terheléssel
Csúcssebesség (km/h) 130
Maximális gyorsulás (m/s2) 2,9
Gyorsulás (s)
• 400 m álló rajttal 20,7
• 0-50 km/h 5,9
• 0-100 km/h 15,9
Rugalmasság (s)
• 40-60 km/h 2,9
• 60-80 km/h 3,9
EMISSZIÓ
CO2-emisszió (g/km) 0
MÉRETEK (m)
Hosszúság 3,474
Szélesség kilincsnél, be- és kihajtott tükörrel 1,475 / 1,594 / 1,792
Magasság 1,608
Tengelytáv 2,550
Első / hátsó túlnyúlás 0,498 / 0,426
Első / hátsó nyomtáv 1,310 / 1,270
SÚLY (kg) Saját tömeg 1 120
Csomagtartó Térfogat (dm3) 168
AERODINAMIKA SCx 0,706
EGYÉB MÉRETEK
Szélvédő felülete (m2) 1,16
UTASTÉR
Ülések száma 4
Effektív hossz a 2. sorban (mm) (*) 1625
Szélesség az első üléseknél (mm):
• könyök 1260
• door capping 1240
Width in rear seats (mm):
• elbows 1230
• ajtóborítás 1210
Első ülés állíthatósága (mm) 220
SÚLY (kg) Saját tömeg 1 120
Menetkész tömeg 1 195
Maximális össztömeg 1 450
Teherbírás 330
Maximális tengelyterhelés
• elöl 640
• hátul 810
AERODINAMIKA SCx felület (m2) 0,706
S nyomaték (m2) 2,130
Cx alaktényező 0,330
SCz leszorító hatás elöl (m2) 0,012
SCz leszorító hatás hátul (m2) 0,036
KEREKEK Típus Dunlop kisfogyasztású
Anyag ALLOY
Gumiabroncs 15"
145 / 65 R15 -175 / 55 R15
Gördülő körfogat elöl/hátul (m) 1,735 / 1,748
(*) A gázpedáltól a hátsó ülésig
MOTOR Típus Reverzibilis, elektromos
Neodyme, állandó mágneses szinkronmotor
Beépítés a hátsó tengely előtt
Súly (kg) 65
Hosszúság (mm) 449
Folyamatos teljesítmény kW 25
Maximális teljesítmény kW (LE) / 1/min 47 (64) / 3500 to 8000
Folyamatos nyomaték (N.m) 65
Maximális nyomaték (Nm) / 1/min 180 / 0 to 2000 rpm
Maximális fordulatszám 8 500
Áramellátás Áramátalakító, elektronikával vezérelve
330V háromfázisú
Motor, áramátalakító és töltő hűtése Víz-cirkulációs, 12 V
elektromos szivattyú
Hűtőtartály HÁTUL
Radiátor Elöl a géptető alatt
AKKUMULÁTOR
Típus Lítium-ion mangánoxidos
Kapacitás (kW.h) 16
Sorbakötött cellák száma 88
Egy cella kapacitása (kW.h) 0.187 / 3.75 v
Egy cella maximális feszültsége (v) 4,1
Egy cella minimális feszültsége (v) 2,75
Egy cella súlya (kg) 1,8
Akkutelep súlya védőházzal (kg) 230
A 88 cella súlya (kg) 158
Töltés
Normál, háztartási konnektorról / időtartam 220V váltóáram / 100% 6 óra alatt
Gyorstöltés, speciális terminálról / időtartam 330 V / 80% 30 perc alatt
Energia-visszanyerés lassításkor motor generátor-módban
Hűtés környezeti vagy hűtött levegővel
ERŐÁTVITEL Típus Hátsókerék-hajtás
Fordulatszám-csökkentő áttétel reverzibilis
Áttételi arány: 6 066
Kerekek és futómű - kormány - fék
Elöl: típus MacPherson, stabilizátor
Hátul: típus Szilentblokk és Panhard-rúd
Típus Fogasléces
Szervokormány Elektromos
Kormányfordulatok ütközéstől ütközésig 3,5 Fordulókör átmérő (m):
Falak között
4,50 BRAKES
Működtetés
fékszervo elektromos vákuumszivattyúvalelectric vacuum pump
operated brake servo
Berendezés
ABS
elektronikus fékerő-elosztó
Vészfék-asszisztens
Kipörgésgátló kikapcsolható menetstabilizáló
Elöl: Hűtött tárcsák
Külső tárcsaátmérő (mm)
Hátul: dob
Hozzászólások