2010. augusztus 24. kedd, 11:05

Peugeot 3008 hibrid terepjaro

 

Peugeot 3008 Hybrid4 tulajdonságai
Peugeot 3008 Hybrid4 müszaki adatai
Dizáj és Belső tér

Dizájn

Elöl az autó nagyvonalú méreteihez illesztették a Peugeot stíluselemeit, jelezve a korszakváltást. A nappali menetfényt adó fénydióda-sorral ellátott fényszóró még kifejezőbb lett. A 3008 HYbrid4 az első 3008 a márka új emblémájával a motorháztetőn. A nagy hűtőmaszk utal az autó státuszára és terepes jellegére, két sajátos krómléce a szabadidőautók világát idézi. Még jobban erősíti ezt a hatást az első kötény, illetve a fényszórók alatti fekete lökhárító-rész.
Az oldalablakok kerete fölül krómozott, ráirányítva a figyelmet az imponálóan magas övvonalra. Hasonlóan erőteljesnek mutatja az autót az exkluzív 17 colos Oltis könnyűfém kerék és a széles fekete oldalvédő csík. Az ívelt hátsó sárvédő simán fut át a technikás lámpaegységbe.
A kéttónusú, fényes fekete hátoldalú spoiler szintén megkülönbözteti a 3008 HYbrid4-et a család többi tagjától, akárcsak az autó oldalát és hátulját díszítő krómozott embléma, míg a "hobby" kétrészes hátfalajtó és a krómozott védőlécek a terepes jelleget emelik ki.

Peugeot 3008 HYbrid4 muszerfal


Belső tér

A tágas enteriőrben olyan a vezetőhely, mint egy élvonalbeli kupéé, sőt mint egy repülőgépé! A kapcsolókat kézre esően csoportosító középkonzol egyértelműen elkülöníti a magas és uralkodó pozíciójából mindent jól átlátó pilóta fülkéjét.

Különleges anyagok táplálják a crossoveres életérzést, fejeznek ki új érzelmeket. Különösen igaz ez az új, egyéni Guérande & Tramontane kéttónusú bőrkárpitra, amely finoman kombinálja a párnázás világos halványszürkéjét a szegélyek feketéjével.

A modern és elegáns váltókar emblematikus részlete a HYbrid4 technikának, akárcsak az energia áramlását szemléltető hétcolos színes képernyő. A kormánykerék gyűrűje HYbrid4 felirattal emlékeztet az autó exkluzivitására.
Az utasteret diffúz fényárba borítja az óriási panorámatető.

Sokoldalú "Multiflex" belső tér

Rakodóhelyet bőséggel találni, például hátul a padlóban és a tágas középkonzolban. Az első utast a középkonzol nagyméretű kapaszkodója segíti komfortos pozícióba.
A kalaptartó alatt 420 literes (362 dm3 VDA) a rakodótérfogat, amelyhez további 66 liter (29 dm3 VDA) járul a csomagtartó padlója alatt. Ide lehet tenni a poggyászfedőt is.
Az alsó "hobby" csomagtér-ajtó egy síkba nyílik a jó minőségű, szilárd poggyászrögzítő gyűrűkkel ellátott padlóval. Az oldalfalakon találjuk azokat a kapcsolókat, amelyek lehajtják a hátsó üléseket. Ha pedig ledöntik az első utasülést is, a "hobby" ajtótól a műszerfalig nyúlik a hasznos felület. A gigantikus, 1501 literes térfogatot könnyű megpakolni.

Utazás közben a legújabb generációs műholdas navigátor segít tájékozódni. A "WIPCom 3D" készülék egyesíti magában a Peugeot valamennyi rendszerének előnyeit, nem hiányzik belőle a Jukebox funkció, a keménylemezes tároló, a mobiltelefon, az USB csatlakozó, a DVD-lejátszó, a Bluetooth® kapcsolat, sem a városi épületeket három dimenzióban megmutató grafikus interfész. Kapható hozzá a Peugeot Connect szolgáltatás is.

 


  •  


Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER