Címkék: Ford | Magyarország | népszerűség | Opel

Írta: Administrator   
2015. január 27. kedd, 15:53

 

Sokan találkozhattak a napokban az Opel intenzív marketing kampányával, amelyben a márka beszámol arról, hogy 2014-ben negyedik alkalommal bizonyult Magyarország legkeresettebb új személyautó-márkájának. A Ford, amely a tavalyi évben ötödik alkalommal lett Magyarország legkeresettebb új autó-márkája, magyarországi Facebook oldalán válaszolt az Opelnek egy frappáns üzenettel.

„Gratulálunk az Opelnek ahhoz, hogy 2014-ben a legkeresettebb új személyautó-márkájának bizonyult Magyarországon.” – A Ford, 2014 legkeresettebb új autó-márkája Magyarországon. A finoman évődő gratuláció a Ford Magyarország Facebook oldalán olvasható, utalva arra, hogy az autógyártó tavaly ismételten – az elmúlt hat évben immáron ötödször – a legnépszerűbb autómárkának bizonyult idehaza. Csupán a személyautó-piacot vizsgálva ugyanis valóban az Opel végzett az első helyen, 9.051 eladott új autóval, míg a Ford 7.516 új autó értékesítésével e tekintetben a második helyet szerezte meg, a haszongépjármű piacon, 3.345 eladott új autóval megszerzett első hely ugyanakkor - szemben az ott nyolcadikként befutó Opel által eladott 1.147 haszongépjárművel - összesítettben, a teljes magyarországi személyautó- és haszongépjármű piacon is biztosította a Ford számára az elsőséget, még hozzá nem is kis előnnyel: míg a teljes piacot figyelembe véve tavaly idehaza 10.861 új Ford talált gazdára,  addig Opelből csak 10.198 darab kelt el.


„Úgy gondoltuk, hogy az  Opel által a személyautó piacon elért első, és a teljes piacon elért második helyhez történő őszinte gratuláció mellett egy kis finom – a tengerentúlon egyébiránt nem teljesen szokatlan – évődés belefér, különösen ha az segíti a tisztánlátást, melyik márka is volt valójában a legnépszerűbb Magyarországon az újautó értékesítések tekintetében 2014-ben.” – fogalmaz mosolyogva Varga Zsombor, a Ford magyarországi PR és kommunikációs igazgatója.

„Ez utóbbit már csak azért is fontosnak tartottuk, mert a Ford által tavaly a magyarországi személyautó- és haszongépjármű piacon az elmúlt hat évben immár ötödik alkalommal, ezúttal 12,3%-os piaci részesedéssel megszerzett piacvezető pozíció, és második helyet megszerző Opellel szemben elért darabszám tekintetében 663 darabos, avagy 6,5%-os, piaci részesedést illetően 0,75 százalékpontos előny nem csupán vásárlóink sokszorosan díjnyertes modellporfóliónkba vetett bizalmát, de márkakereskedőink kimagasló színvonalú munkáját is dicséri, amiről vétek lett volna nem megemlékezni.” – teszi hozzá Varga Zsombor.

A Ford által ilyen tetemes előnnyel megszerzett piacvezető pozíció egyébiránt már csak azért is figyelemre méltó, mert szemben az Opellel a márka értékesítéseiben nem szerepeltek nagyobb közbeszerzések.

„Ezúton köszönjük hát magán- és flottaügyfeleink termékeinkbe és márkakereskedői hálózatunkba vetett bizalmát, egyben bízunk abban, hogy az idei évben érkező forradalmi technológiánk és vadonatúj modelljeink egész sora hasonlóan kedvező fogadtatásra talál majd a hazai piacon vásárlóink körében.” – fogalmaz a kommunikációs szakember.

 


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER