2010. október 04. hétfő, 17:04

 


Felsőkategóriás változtatások

A 2010-es Párizsi Autószalonon a Renault három változatot mutat be az átalakított felsőkategóriás kínálatból.

 

renault clio gordini



Renault Latitude – Nagyméretű limuzin, mely a páratlan utazási kényelemre és a tökéletes gördülési komfortra helyezi a hangsúlyt.
Új Renault Laguna – a dinamikus és érzékeny limuzinok és kombik esetében a vezetés élvezete a fő cél. Megújult az orr-rész kiképzése, és még több változathoz lesz elérhető a 4Control négykerék-kormányzási rendszer.
Új Renault Espace – A viszonyítási alapként ismert buszlimuzin, mely az összes utasnak, üléshelytől függetlenül ugyanazt a magas szintű kényelmet biztosítja, immár LED-es fényszórókkal és a legújabb Carminat TomTom Live műholdas navigációs rendszerrel is elérhető.
Renault és környezetvédelem
Új 1,6 literes dCi dízelmotor
Renault sportautók
Szórakoztatás és navigáció
Renault-Latitude
A Renault a 2010-es Párizsi Autószalont választotta a Renault Latitude első nyilvános európai bemutatója helyszínéül. A hangsúlyt teljes mértékben az utazás kényelmére helyezték, hiszen a cég legújabb nagyméretű családi limuzinja egy sor új kényelmi berendezéssel készül. A tágas utastér és a kiemelkedő hangszigetelés felsőfokú kényelmet biztosít, míg a Renault Latitude finom működésű, erőteljes motorjai még a hosszú utazásokat is rendkívül pihentetővé teszik.
Szépen kiegyensúlyozott arányai és tágas külméretei mellett a Renault Latitude orr-része erőt sugároz, hátsó traktusának stílusa pedig robusztus és dinamikus. A Renault Latitude vonalai elegánsak, mégis határozottak, és már bevált, megbízható, hatékony rendszerek és kiegészítők alkalmazását tették lehetővé. A Renault felsőkategóriás újdonsága a minőséget és utazási kényelmet előtérbe helyező vásárlók számára lehet vonzó.
A Renault Latitude Nyugat-Európában 2011 elejétől lesz elérhető.

Az új Renault Lagunát dinamikusabb új orr-résszel és még környezetkímélőbb “Renault eco2” motorokkal, köztük az alig 120 g/km CO2-kibocsátású dCi 110 egységgel állítják ki a 2010-es Párizsi Autószalonon.
A Renault Laguna megújult kínálatában a 4Control négykerék-kormányzási rendszer mostantól több vásárló számára lesz elérhető, mivel a korábbinál több motorváltozathoz lesz rendelhető.
Mindeközben olyan újdonságok, mint a Carminat TomTom Live® navigációs rendszer és a Bose Sound System® egészítik ki a típus kiemelkedő minőségét, megbízhatóságát és biztonságát, s általuk az új Renault Laguna még az eddigieknél is vonzóbb lehetőséggé lép elő. Forgalmazása novemberben kezdődik.

Új Renault Espace: A Renault a 2010-es Párizsi Autószalont választotta, hogy megerősítse az Espace egyedi stílusát, felszereltségét és küllemét. Ez az egyetlen MPV ahol a hátsó utasok számára az ülésekbe integrált biztonsági övekkel teszik kényelmesebbé az utazást. A modell immár LED-technológiával érkezik, új fényszórói pedig harmonizálnak a szembetűnő Pearl Blue külső fényezéssel, és az utastér fényes fekete burkolataival.
Az utastérben valósidejű műholdas navigációt biztosító Carminat TomTom Live® rendszer, 3D-hatású, USB- és jack-csatlakozóval is ellátott Arkamys® hangrendszer, és teflonréteggel védett kárpitozás található.
A legnépszerűbb dCi 130 és dCi 150 motorok CO2-kibocsátását a súrlódás csökkentésének és a figyelmesen kiválasztott áttételi arányoknak köszönhetően 20 g/km-rel, 190-ről 170 g/km-re sikerült leszorítani.
A 2011-es Espace kínálat középpontjában a modell sikerének szempontjából meghatározó modellek állnak:
A 25. Évfordulós modellt DVD-DIVX lejátszóval és a hátsó fejtámlákba integrált két darab, hétcolos, 16/9-es képernyővel szerelik fel,
A gazdagon felszerelt Celsium változat extra tartást biztosító kagylóülésekkel, exkluzív Teflon kárpitvédelemmel és új fényes fekete belső burkolatokkal látják el,
A kínálat csúcsán elhelyezkedő Initiale változat továbbra is az exkluzív zászlóshajó szerepet viszi tovább.

Renault Laguna Coupe Monaco Gp 1renault laguna coupe monaco gp utaster











Környezetvédelem


Renault azt a célt tűzte ki maga elé, hogy a következő pár év során Európa vezető autógyártója lesz az alacsony CO2-kibocsátás tekintetében a következő módokon:
Folyamatos fejlesztések olyan alapvető területeken, mint a súlycsökkentés, az aerodinamika és a súrlódás.
Új technológiák bevezetése belsőégésű motorok és hagyományos váltórendszerek számára.
Korábban nem tapasztalt elkötelezettség a nulla emissziójú teljesen elektromos üzemű járművek fejlesztésében.

A Renault a 2010-es Párizsi Autószalont választotta legújabb 1,6 dCi motorjának bemutatójának helyszínéül
A teljesen új 1,6 literes dCi dízelmotor küldetése, hogy fokozatosan leváltsa a jelenleg futó 1,9 dCi motorokat. Csökkentett hengerűrtartalma mellett (16%-kal kisebb, mint az 1,9 dCi), az új 1,6 dCi 130 egy sor olyan innovatív technikai megoldást vonultat fel, melyek az 1,9 dCi-hez viszonyítva körülbelül 30 g/km-rel csökkentik a CO2-kibocsátást és több mint 20%-kal a fogyasztást. Az újdonság hengerűrtartalmának csökkentése mellett ebben a kategóriában ritkán látható, fejlett technológiai megoldásokat is alkalmaztak, mint a Stop-Start rendszer, az alacsony nyomású kipufogógáz-visszavezetés, az Energy Smart Management és a változtatható örvénylés.
Teljesítmény szempontjából emlékeztet elődjére, maximális teljesítménye 96 kW (130     LE), széles fordulatszám-tartományban rendelkezésre álló nyomatéka pedig 320 Nm.
Az 1,6 dCi jövő tavasszal, a Megane-család buszlimuzinjainak motorterében kerül     piacra. A Renault Grand Scenic 1,6 dCi 130 kombinált fogyasztása 4,5 l/100 km, CO2-    kibocsátása pedig 119 g/km.

A Megane családi modellekhez a Renault EDC (Efficient Dual Clutch) automata váltója is rendelhető. Az EDC az automata váltó kényelmét és egyszerű használhatóságát biztosítja a kézi váltókra jellemző fogyasztási értékek mellett.

A vásárlóihoz közel álló innovatív gyártóként a Renault mindent megtesz, hogy a lehető legtöbb autóst részesítse a fenntartható közlekedés lehetőségében. A Renault eco² jelzés ezen környezetvédelem iránti elkötelezettségre utal, és a leghatékonyabb technológiák elérhető áron történő biztosításán alapul.
A Renault eco² széria hat alacsony károsanyag-kibocsátású képviselője tekinhető meg Párizsban:
CO2 kibocsátás
Twingo dCi 85 DPF              90g/km
Clio dCi 90 DPF              90g/km
Mégane Estate dCi 110 DPF        106g/km
Grand Scénic dCi 110 DPF EDC    130g/km
Laguna dCi 110 DPF            120g/km
Laguna dCi 150 DPF             136g/km

Sportszegletrenault wind

A Renault 2010-es Párizsi Autószalonon felállított standján a Renault Sport Technologies alábbi modelljei lesznek megtekinthetők:
• Renault Wind, kompakt kupé-roadster innovatív tetőnyitó mechanizmussal
• Renault Mégane R.S., az igazi hot hatch,
• Renault Mégane Coupé GT, Renault Mégane Coupé Cabriolet GT és Renault Mégane Estate GT Line,
• Renault Laguna Coupé Monaco GP, 4Control futóművel és egyéb különleges R.S.T. fejlesztésekkel és tuninggal.
Valamint természetesen az első két Gordini-jelvényes autó:
• Twingo Gordini R.S.
• Clio Gordini R.S.

Bose hangrendszerek és TomTom műholdas navigáció

Végül, de egyáltalán nem utolsósorban a Renault stand látogatói az utazás kényelmét fokozó, a lehető legtöbb autós számára elérhető technológiai fejlesztéseket is megtekinthetik:
Új BOSE Energiatakarékos Sorozatú® hangrendszerek
Az új Carminat TomTom Live® műholdas navigáció valósidejű funkcióinak előzetesét. Ez az első, valósidejű kapcsolatot garantáló beépített navigáció 490 eurós áron.
‘Take Care by Renault’: egy új kényelmi extrákat összefogó sorozat elnevezése, melynek elemei először a Renault Latitude-on lesznek elérhetők.
Az új Bose Energiatakarékos® sorozat hangrendszere először a Renault Mégane-hoz és a Renault Scenic-hez lesz elérhető.


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER