Az autó ára szétválik az "üzemanyagtartálytól", amely viszont lízingelhető lesz.
Renault Fluence Z.E. és Renault Kangoo Express Z.E. és áraik
Reanult Twizy és ZOE elektromos koncepcióautók
Renault DeZir koncepció autó
A márka környezetvédelmet előtérbe helyező “Renault eco2” politikájának köszönhetően a Renault Z.E. elektromos járművek tömeggyártása döntő jelentőségű előrelépést eredményez.
Ahogy bejelentették, a 2011 közepén piacra kerülő első két modell ára az akkumulátorok nélkül hasonlatos lesz a belsőégésű motorokkal hajtott variációkhoz azokban az országokban, ahol ez a technológia adókedvezményekre jogosít.
A Renault Fluence Z.E. indulóára:
Körülbelül 26 000 euro (a helyi ÁFA tarifától függően) Európában az akkumulátor nélkül.
21 300 euro (ÁFÁ-val) Franciaországban (az 5000 eurós adókedvezmény levonásával), akkumulátor nélkül.
Renault Kangoo Express Z.E. indulóára:
20 000 euro (ÁFA nélkül) az elérhető adókedvezmény levonása nélkül, akkumulátor nélkül.
15 000 euro (ÁFA nélkül) Franciaországban az 5000 eurós adókedvezmény levonásárval, akkumulátor nélkül.
Az akkumulátor lízingjének havidíja:
Renault Kangoo Express Z.E.: 72 euro/hó+ÁFA
Renault Fluence Z.E.: bruttó 79 euro/hó
Az árak bejelentésével egyidőben már felvesznek megrendeléseket a Renault Kangoo Express Z.E. és Renault Fluence Z.E modellekre.
A Renault két másik elektromos járművet is kiállít: a Renault Twizy-t és Renault ZOE Preview-t, melyek már valós képet adnak a sorrendben 2011 második felében és 2012 közepén piacra kerülő modellekről.
Ígérik, hogy az összes elektromos Renault jármű megfelel majd a márka magas szintű követelményeinek minőség, biztonság, belső tér és kényelem tekintetében.
A Renault aktívan fejleszti az akkumulátorok töltését szolgáló infrastruktúrát, mely a Renault Z.E. piaci bevezetésével egyidőben kezdi meg működését. A Renault-Nissan Alliance hosszútávú partneri megállapodásokat kötött hivatalos szervekkel, energiaszolgáltatókkal és olyan vállalatokkal, mint a Better Place, hogy ezzel is biztosítsa az elektromos járművek tömeges elterjedésének lehetőségét. A mai napig 63 ilyen megállapodás született.
Már a Renault Z.E. sorozat 2011-es piacra kerülése előtt is lehet majd ilyen modelleket látni az utakon. 2010 végétől az első tömeggyártásban készülő modellek 2011 közepén történő megjelenéséig a Renault több mint 600 prototípust szállít partnereinek összesen 10 országban a technológia előzetes tesztelése céljából.
Renault DeZir koncepció autó
A DeZir az első Laurens van den Acker által vezetett projekt, és egy sorozat olyan új tanulmányautó bevezetésének kezdetét jelzi, melyek által betekinthetünk a Renault jövőbeli stílusirányzatába. Ugyanennek keretei között alapozzák meg a márka jövőbeli modelleinek stílusjegyeit.
A DeZir tanulmányautó a márka három szóval összefoglalható, stílus iránti elkötelezettségét helyezi előtérbe: “egyszerű”, “érzéki”, “merész”.
A DeZir érzéki vonalai és világos vörös fényezése rendkívül szuggesztív módon közvetíti az autókkal régóta összekapcsolt szenvedélyt.
Az elektromos motorral hajtott sportkupéban környezetvédelem és tagadhatatlan elegancia találkozik.
Hozzászólások