Címkék: különkiadás | Range Rover

2021. május 12. szerda, 17:37

 

Minden eddiginél kívánatosabbá teszi a Range Rover Evoque palettát a modell két új változata: a luxuskivitelű Range Rover Evoque Bronze Collection különkiadás, valamint a nagy teljesítményű Range Rover Evoque P300 HST.

 


A kifinomult Range Rover Evoque Bronze Collection kívül és belül egyaránt egyedi stíluselemekkel, valamint a legújabb Pivi szórakoztató rendszert sem nélkülöző, továbbfejlesztett technológiai tartalommal nyűgözi le az ügyfeleket. Az új Evoque P300 HST eközben nagyobb testvérétől, a Range Rover Sport HST-től ihletet merítve határozott, dinamikus megjelenéssel gazdagítja a kompakt Range Rover Evoque modellkínálatát.

 

 

 

Az új Range Rover Evoque Bronze Collection különkiadás

A gazdag Evoque S felszereltségi szintre épülő, új Bronze Collection különkiadás még magasabb színvonalra emeli a Range Rover Evoque eleve kifinomult formatervét és lenyűgöző belső kialakítását. Kívülről egyedi Corinthian Bronze kontraszt tetőlemezével, Burnished Copper oldalsó légbeömlő nyílásaival, valamint exkluzív, 20 colos Satin Dark Grey kivitelű, öt osztott küllős könnyűfém keréktárcsáival tűnik ki.

A háromféle karosszériaszínben (Carpathian Grey, Santorini Black és Seoul Pearl Silver) elérhető modellen kiemelt hangsúlyt kap az Evoque jellegzetes, lebegő tetőkialakítása, valamint elegánsan letisztult vonalvezetése. Az utastérben valódi Grey Ash fabetétek, fém sarokerősítésekkel ellátott, különleges Bronze Collection szövetszőnyegek, valamint Ebony árnyalatú Grained bőrülések teremtenek hamisítatlan luxushangulatot.

A Bronze Collection különkiadás a takarékos, új generációs Ingenium benzin- és dízelmotorok teljes választékával elérhető. A nagy teljesítményű, alacsony fogyasztású D165, D200, P200 és P250 motorokat egytől egyig fejlett 48 voltos mild hibrid (MHEV) technológiával vértezték fel. Az ékszíj-hajtású indítómotort és akkumulátorcsomagot alkalmazó rendszer képes visszanyerni a lassításkor különben elvesző mozgási energiát, amit aztán a start/stop rendszer finomabb működtetésére, valamint gyorsítások során a belső égésű motor támogatására használt fel.

A kínálatban szintén szereplő, takarékos P300e plug-in hybrid (PHEV) hajtáslánc egy háromhengeres, 1,5 literes Ingenium benzinmotor és egy villanymotor összmunkája révén mindössze 44 g/km átlagos CO2-kibocsátással és akár 2,0 liter/100 km üzemanyag-fogyasztással büszkélkedhet; a Range Rover Evoque P300e akár 55 kilométert képes megtenni tisztán elektromos üzemben.

A 2022-es modellévre továbbfejlesztették a plug-in hybrid hajtáslánc SAVE üzemmódját, amely arra szolgál, hogy a felhasználó az utazás egy későbbi szakaszára tartalékolja az akkumulátor töltését. A fejlesztés révén a rendszer az eddiginél nagyobb hatásfokkal tölti az akkumulátort menet közben: állandó 110 km/óra sebességnél mindössze 90 perc alatt akár 80%-ra tölthető fel az akkumulátor.

 

 

Az új Range Rover Evoque P300 HST

A 300 lóerős 2,0 literes Ingenium benzinmotorral rendelhető új Range Rover Evoque P300 HST az Evoque R-Dynamic S modellre épül, külső és belső megjelenésében egyedi módon kombinálja a stíluselemeket.

A 11 karosszériaszínben választható modell modern, sportos megjelenését fekete külső optikai csomag teszi még lehengerlőbbé: ez Gloss Black árnyalatú Range Rover motorházfedél feliratot, oldalsó légbeömlő nyílásokat, motorházfedél légcserélő nyílásokat, külső tükörház-burkolatokat, valamint számos további dekorelemet tartalmaz. Az új HST modell egyedi megjelenését az alapfelszereltség részeként kínált Gloss Black kivitelű, eltolható panoráma napfénytető, sötétített üvegek, valamint egyedi 20 colos, Gloss Black kivitelű könnyűfém keréktárcsák és piros féknyergek fokozzák.

A Range Rover Sport HST modellel való rokonságot az utastér részletei erősítik: az Evoque P300 HST nagyobb testvéréhez hasonlóan exkluzív Suedecloth kormánykereket és Ebony árnyalatú Suedecloth tetőkárpitot kapott. A további különleges részletek sorában említést érdemelnek a Grained bőrülések, a Range Rover feliratú küszöb díszlécek, a nyitható panoráma tető, valamint a motoros mozgatású csomagtérajtó.

A P300 HST álló helyzetből mindössze 6,8 mp alatt gyorsul 100 km/óra sebességre.


 


  •  

Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER