Címkék: Mini | München

2021. szeptember 10. péntek, 12:00

 

A brit prémiumgyártó a #BIGLOVE néven indított legújabb kampányával mutatja be, hogy eme két apró szó mekkora pozitivitást képes előidézni.

 

 

 1959-es megszületése óta a MINI mindig is kevesebbel ért el többet és rendre megtalálta a helykihasználás legkreatívabb módját. A #BIGLOVE egy lépéssel most még tovább megy, hogy minden aspektusában kifejezze a gyakorlatba átültetett sokszínűséget és eredettől függetlenül üdvözölje a jövőbe mutató gondolkodás eredményeként megszülető új ötleteket. A Müncheni Nemzetközi Autószalonon a MINI a „Mind különbözőek vagyunk, de igazán jók csak együtt” címszó alatt mutatta meg az ösvényt a még inkább fenntartható mobilitás és a mindenki számára inkluzív jövő felé.

 

 

 

Az autószalon idejére a MINI a „BIG LOVE from Munich” („NAGY SZERETETTEL Münchenből”) mottó égisze alatt a München külvárosában álló, „Sugar Mountain” névre keresztelt nyüzsgő ipari terület újjáélesztéséhez is hozzájárult, a kreativitásra, a sportra, a személyes kiteljesedésre és a közösségre helyezve a hangsúlyt. A korábbi betongyár öreg tornyát most egy nagyméretű, színes falfestmény díszíti, amelyet a londoni művész, Lakwena Maciver kifejezetten erre az alkalomra készített. Lakwena művészeti stílusát a merész kinyilatkozások és az élénk színek használata jellemzi, nem titkoltan azzal a céllal, hogy a művészetet mindenki számára elérhetővé tegye. Mint ilyen, a művész túlnyomó többségében nyilvános helyeken alkot, azon emberek közelébe hozva a művészetet, akiknek egyébként nem lenne azzal kapcsolatuk. Elsősorban ez a megközelítés emelte őt a MINI tökéletes partnerévé, végtelenül színes falfestményén a „DIFFERENT BUT GOOD TOGETHER” és a „BIG LOVE” szavakkal hirdetve a márka üzenetét. Az alkotás a Müncheni Nemzetközi Autószalon végeztével is tovább díszíti majd a német metropolisz Obersendling negyedét.

A MINI a „Sugar Mountain” területén indította be „BIG LOVE from Munich” mottó alatt életre hívott kampányát, számos olyan márkabarát közreműködésével, akik más-más sportágakat képviselnek. Izgalmas mérkőzések a teniszpályán, tempós előzések a BMX-dűnéken és laza trükkök a gördeszkaparkban – bőven akad hely a spontán testmozgásra vagy az egyéni stílusok kifejezésére. A felépített keverőpultban lemezlovasként is kipróbálhatták magukat az érdeklődők, pihentető ritmusok halk aláfestésével gondoskodva a tágas közösségi térben találkozó és kikapcsolódó emberek háttérzenéjéről.

A kalandorok és szabadtéri pihenést kedvelők ráadásul a rögtönzött városi kempingben a MINI Countryman számára kifejlesztett AUTOHOME tetősátrat is kipróbálhatták. A sokoldalú négykerekű tetejére felszerelhető sátor most először az óceánokból begyűjtött műanyagpalackok újrahasznosításával létrehozott anyagokból készült, tökéletesen illeszkedve a MINI formanyelvéhez és iránymutató hozzáállásához, amely mentén minden nap egy újabb fenntarthatósági kalandot és perspektívát kínál.

 

 

 

A brit prémiummárka #BIGLOVE kampánya a müncheni Lenbachplatz területén álló MINI Pavillon épületében folytatódott, ahol a látogatókat gasztronómiai, művészeti és sportolási élmények várták. A brit divattervező, Paul Smith által megálmodott kijelzők az innovatív ötletek látványos és sokoldalú bázisává változtatták a MINI Pavillon épületét. A MINI STRIP, amely a MINI és Paul Smith legújabb együttműködésének végletekig letisztult végeredményeként öltött testet, teljes életnagyságban közvetítette a fenntarthatóság, az innováció és a környezetvédelem üzenetét. A MINI STRIP az autógyártás fenntarthatósági kérdéseire adható innovatív választ gurítja reflektorfénybe, az „egyszerűség”, „átláthatóság” és „fenntarthatóság” átfogó vezérelvei mentén, inspiráló ötletek képében mutatva be az autótervezés fenntarthatóbb aspektusait.

A kivetített gondolatok elmélyítésével és a tető alá hozott panelbeszélgetések alkalmával a látogatóknak arra is lehetőségük nyílt, hogy betekintést nyerjenek a személyes mobilitás és a nagyvárosi életterek jövőképébe. A beszélgetésekbe a MINI startup vállalkozásokat támogató URBAN-X kezdeményezését élvező, kreatív technológiai startupok tervezői és innovátorai is bekapcsolódtak, a felmerült ötleteket pedig a MINI rajongói később a „The Sooner Now” párbeszédplatform véleményvezéreivel vitathatták meg élőben „A holnap városa ma épül” mottó alatt.

A Müncheni Nemzetközi Autószalon kapcsán indított párbeszédek egytől egyig azokat a kritikus kérdéseket vették sorra, amelyekkel a MINI is szembenéz: nagyvárosi mobilitás, fenntarthatóság, városiasodás és egyéniségfejlődés. A jövőbe mutató prémiumgyártó minden tekintetben képes volt pozitív gondolatokat és örökké tartó érzést előidézni – #BIGLOVE.


 

 


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER