Címkék: BMW

2019. augusztus 27. kedd, 15:42

 

A BMW fennállásának centenáriumán bejelentett vállalati stratégia a hosszú távon fenntartható növekedés központi pilléreként tekint a vezetés élményével átitatott portfólió célzott bővítésére, amelynek égisze alatt a bajor prémiumgyártó az elmúlt két esztendőben hét vadonatúj, illetve átfogóan továbbfejlesztett luxusautóról rántotta le a leplet.

 

 

 Magával ragadó modellpalettája átfogó továbbfejlesztésével, rendhagyó bővítésével és egy vadonatúj, független termékkategória megteremtésével a BMW az elmúlt két esztendőben újrapozícionálta magát a luxusszegmensben. A bajor prémiumgyártó lélegzetelállító négykerekűi, amelyek a márka által fémjelzett vezetési élményt felülmúlhatatlan mértékű exkluzivitással párosítják, mára változatosabbá és innovatívabbá értek, mint valaha.

 

 

 

 A BMW csúcskategóriás modelljeinek portfóliója eközben minden korábbinál szélesebb célcsoportot kényeztet: az ikonikus limuzinok, a hagyományos és plug-in hibrid hajtáslánc-technológiákkal szerelt luxus sportautók, valamint a Sports Activity Vehicle terepjárók egytől egyig a vezetés intenzív élményének összehasonlíthatatlanul egyedi formáját váltják valóra. A modellek kimagasló státuszát a 7-es és 8-as típusjelzések szimbolizálják. A termékpaletta célzott bővítésére a BMW Group vállalati stratégiája központi tényezőként tekint, amellyel bebiztosítja hosszú távon fenntartható, iparágon belüli növekedését.

A luxusszegmensben véghezvitt portfólió-bővítési intézkedések bejelentése után két évvel a BMW a felülmúlhatatlan exkluzivitás és a letaglózó vezetési élmény egyedülálló harmóniájával felruházott modellek végtelenül széles választékával még a luxusszegmens leginkább kifinomult célcsoportjait is képes kiszolgálni. A fejedelmi paletta korszerűsítése és bővítése az új BMW 8-as Coupé leleplezésével vette kezdetét.

A kétajtós sportautót a hosszú távú megmérettetésekre felkészített BMW M8 GTE versenyautóval párhuzamosan fejlesztették ki a mérnökök, amely, mint ilyen, a sportos elegancia és a csúcstechnológiás luxus mögött kivételes menetdinamikáról tesz tanúbizonyságot. A BMW 8-as Cabrio érkezésével a bajor prémiummárka ügyfelei mindezt nyitott tetővel is átélhetik, 2019 szeptemberében pedig a modellsorozat harmadik tagja is világpremierjét ünnepli: a BMW 8-as Gran Coupé négy teljes értékű ülésen kínálja fel az ügyfeleknek a vezetés magával ragadó élményét.

 Debütálásakor az új BMW 7-es sorozat ismét kategóriaetalon mérceként gurult fel a luxuslimuzinok szegmensének trónjára. Magabiztos formanyelvével, átfogó fejlesztéseken átesett hajtáslánc-technológiáival, valamint a járművezérlés és a digitalizáció terén egyaránt úttörőnek számító innovációival az újdonság világszerte osztatlan sikerként érkezett meg az utakra. A luxuslimuzin iránymutató karakterét három különböző, plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával felvértezett modellváltozat nyomatékosítja: a hálózatról tölthető hajtáslánc működéséhez szükséges energia tárolását a legkorszerűbb akkumulátorcella-technológiával felszerelt lítium-ion akkumulátor végzi, az elektromos motor pedig egy soros hathengeres benzinmotorral dolgozik együtt.

 A technológia nem csupán a sportos vezethetőség terén, de a hajtáslánc-hatékonyság és a nagyfeszültségű energiatároló egység egyetlen feltöltésével megtehető, tisztán elektromos hatótávolság tekintetében is jelentős mértékű fejlődést garantál. A bajor prémiummárka valaha gyártott legnagyobb Sports Activity Vehicle modelljét eközben már bejelentésétől kezdve óriási ügyfél-érdeklődés övezte: erőteljes kiállásával, lenyűgöző exkluzivitásával, páratlan tágasságával, vérpezsdítő sportosságával és kimagasló terepjáró képességével az első BMW X7 a négy keréken átélhető luxus vadonatúj értelmezését testesíti meg.

 

 

 A sportautók jövőképét ugyancsak két luxuskategóriájú BMW modell hozta el a jelenbe. Avantgárd stílusával, valamint egyszerre erőteljes és hatékony plug-in hibrid hajtáslánc-technológiájával a BMW i8 Coupé (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 1,8 liter / 100 km; kombinált energiafogyasztás: 14,0 kWh / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 42 gramm / km) a hosszú távon fenntartható sportosság négykerekű szimbólumává vált. A teljesítmény és a zéró emissziójú mobilitás jellegzetes harmóniáján túl a BMW i8 Roadster (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 2,0 liter / 100 km; kombinált energiafogyasztás: 14,5 kWh / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 46 gramm / km) ezt követően a vezetés nyitott tetővel átélhető, páratlanul különleges élményét váltotta valóra, amelynek köszönhetően a modell mindössze néhány héttel piaci bevezetése után átvette a BMW i8 Coupé helyét a világ legszélesebb körben értékesített plug-in hibrid sportautójának járó trónon.

 A bajor prémiumgyártó átfogó modellfejlesztési és portfólió-bővítési hullámának 2019 szeptemberében a BMW M GmbH vadonatúj nagyteljesítményű sportautó-kvartettje ad újabb lendületet. A BMW M8 Coupé (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 10,5 – 10,6 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 238 – 242 gramm / km), a BMW M8 Competition Coupé (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 10,5 – 10,6 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 238 – 242 gramm / km), a BMW M8 Cabrio (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 10,6 – 10,8 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 241 – 246 gramm / km) és a BMW M8 Competition Cabrio (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 10,6 – 10,8 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 241 – 246 gramm / km) az utakon és az épített versenypályákon is maximális teljesítménnyel fűszerezi meg a vezetés luxus színvonalú élményét. 2019 novemberében pedig, a Los Angeles-i Nemzetközi Autószalonon a BMW M8 Gran Coupé is világpremierjét ünnepli.

 

 

 


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

Autóspanasz.hu

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER