Címkék: Hilux | pickup | reklám | Toyota

2018. szeptember 03. hétfő, 22:38

 

Zseniálisan vicces reklámot forgatott az USA-ban a Toyota ahol a márka legendás pickupja, a Hilux testvérmodellje, a Tacoma ellopja a show-t Chuck Norristól. A veterán harcművésszel forgatott spotot az az Andreas Nilsson rendezte, aki a Jean-Claude Van Damme-al elhíresült kamionos reklámot is jegyzi. 

Az elmúlt öt évtizedben a Toyota legendás hírnévre tett szert etalonnak tekintett offroad autói megbízhatósága, elnyűhetetlensége, keménysége és elképesztő terepképességei tekintetében (a Hilux idén ünnepli 50 éves, a Land Cruiser pedig 45 éves születésnapját). A Hilux valamivel fiatalabb amerikai testvérmodellje hasonló megítélést szerzett a tengerentúlon, és erre a legendás hírnévre játszik rá a Toyota új reklámja, amiben Chuck Norris, a harcművész és akciófilmes legenda szerepel, akinek jellegzetes rúgásai közül ugyan egyetlenegyet sem láthatunk, mégis remekül sikerült.

A Saatchi & Saatchi vicces reklámjában Norris kedvesen dedikálja egyik rajongója Tacoma pickupját. Ezután az akcióhős helyett a pickupot láthatjuk egy sor férfias helyzetben, ahogy éppen egy gigantikus hullámon szörföl, sakkmeccsen játszik és győz, lehoz egy focilabdát egy fa tetejéről vagy éppen diszkóban táncol egy hölggyel. Az utolsó jelenetben aztán Norris így panaszkodik az ügynökének: „Lecseréltetek egy pick-upra?" A vicces celebparódiát a Biscuit-es Andreas Nilsson rendezte, aki nem először dolgozik akcióhősökkel humoros jeleneteken. A rendezőt a Jean-Claude Van Damme-al forgatott "Epic Split" reklámfilm tette híressé, amiben ügyesen keveredett a tehetség, a komédiás véna és az eredeti koncepció.
A Toyota Tacoma vidám hangulatú reklámfilmje az alábbi linken tekinthető meg:

 

 


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER