Címkék: BMW | BMW Genius | BMW Retail Online

2015. december 02. szerda, 19:00

 

A BMW Group szigetországi értékesítési divíziója, a BMW Nagy-Britannia december 1-jén elindította országos kereskedelmi hálózatának páratlanul egyedülálló, BMW Retail Online névre keresztelt webes értékesítési szolgáltatását, amelyen keresztül a BMW ügyfelei bármikor kiválaszthatják, személyre szabhatják és megvásárolhatják leendő autójukat.

A leendő tulajdonosok mindössze néhány klikkeléssel valóra válthatják álmukat, szükség esetén foglalhatnak tesztvezetési időpontot, kiválaszthatják a számukra ideális finanszírozási opciót és fizetési módot, majd az adott BMW modell pontos árát, illetve átadásának időpontját és helyszínét is véglegesíthetik – mindezt online, a hét minden napján, a nap huszonnégy órájában.

bmw-online-retail

„Mi vagyunk a világ első autógyártó vállalata, aki teljes körű online értékesítési szolgáltatást kínál ügyfeleinek, a teljes modellpalettával, a vásárlási vagy lízingelési folyamat minden egyes lépésével. A BMW Group nagy-britanniai ügyfelei mostantól mindent elintézhetnek otthonról, kényelmesen. Azáltal, hogy eme különleges online felületet a BMW Genius okosalkalmazással egyesítettük – amelynek köszönhetően az ügyfelek valós időben beszélgethetnek a kiválasztott kereskedés munkatársával –, egy világszerte egyedülálló értékesítési felületet hoztunk létre, amely mérföldkőnek számít az autóiparban” - mondta Dr. Ian Robertson, a BMW AG igazgatótanácsának BMW-értékesítésért és márkamarketingért, valamint a BMW Group értékesítési hálózatáért felelős tagja.

A BMW Retail Online névre keresztelt szolgáltatás célja, hogy életre keltse a kereskedők és az ügyfelek közötti interaktív kapcsolattartás újfajta, rendhagyó formáját, miközben sikeresen igazodik napjaink vásárlási szokásaihoz és az infotechnológia fejlődéséhez. Jóllehet, online a teljes vásárlási folyamat véglegesíthető, az értékesítés középpontjában mégis az ügyfelek által választott kereskedők állnak. Sőt mi több, a webes felületen keresztül személyre szabott, valós idejű munkatársi segítség is az ügyfelek rendelkezésére áll: a többcsatornás értékesítési ügyfélszolgálat a BMW Genius okosalkalmazásnak köszönhetően reggel 8 órától este 22 óráig elérhető. Az élő webchat, telefon és e-mail elérhetőség egy autószalon rugalmasságát és felkészültségét kínálják.

A BMW Retail Online elindítása előtt a vállalatcsoport szigetországi értékesítési divíziója országszerte széleskörű tesztelési folyamatnak vetette alá az intelligens platformot, amelynek piaci bevezetését az értékesítési lánc kilenc kiemelt kereskedője 95 százalékban támogatott.

bmw-retail-online

„Nagyszerű újítás ez a kereskedők számára, amely minden korábbinál interaktívabbá teszi az ügyfelekkel való kapcsolattartást, miközben megkönnyíti az ügyfelek életét. Folyamatosan növekvő népszerűséget és globális sikert jósolunk eme jövőbe mutató megoldásnak” - fogalmazott Nigel Hurley, a hivatalos BMW-kereskedésként is működő Sytner Group autóértékesítési lánc vezérigazgatója.

Az online utazás a „Találja meg BMW-jét” lépéssel kezdődik, ahol a rendszer négy egyszerű kérdéssel segít az ügyfeleknek eligazodni a modellpalettán. A szolgáltatás következő lépése a www.bmw.co.uk weboldalon található járműkonfiguráció, ahol a megrendelők minden részletre kiterjedő alapossággal, átfogóan személyre szabhatják a kiválasztott modellt. A „Vásárolja meg BMW-jét” ikonra kattintva az ügyfelek ezt követően tetszésük szerint választhatnak a szigetországi BMW-márkakereskedők közül, akik a legoptimálisabb finanszírozási opciók áttekintése előtt a kereskedésben álló hasonló modelleket is felajánlják megtekintésre, a vezetés élményének mielőbbi átadása érdekében. A márka ügyfelei a folyamat lezárásaként vásárlással véglegesíthetik a rendelést.

A BMW Nagy-Britannia értékesítési újítása a globális vásárlói trendeket követi, amely szerint az emberek egyre több terméket online vásárolnak meg. A várakozások szerint a webes felületeken bonyolított globális kereskedelem 2020-ra mintegy 2,5 billió dolláros forgalmat tesz majd ki éves szinten. Ezt a trendet az autóipar is megörökli, hiszen napjainkban az újautó-vásárlók 97 százaléka online választja ki leendő autóját, miközben az ügyfelek a vásárlást megelőzően átlagosan mindössze 1,4 alkalommal keresik fel személyesen az érintett kereskedést. 1998-ban ez az arány még vásárlásonkénti 4 alkalom volt. Piaci felmérések szerint az újautó-vásárlók közel fele gondolkodott már online autóvásárláson.


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER