Címkék: Citroen | Citroën Jumpy

2016. április 04. hétfő, 19:59

 

Az 1995-ben bevezetett és eddig közel 600 000 példányban értékesített Citroën Jumpy történetében korszakváltás érkezett el. A kisteherautók szegmensében szerzett több mint 80 éves tapasztalattal a háta mögött a Citroën egy minden igényt kielégítő megoldással állt elő. A hatékonyság és ergonómia jegyében fogant új Jumpy az egyszerű használatra és a biztonságra helyezi a hangsúlyt, és ezzel a céges ügyfelek ideális partnerének bizonyul.

Az új Citroën Jumpy a Citroën szaktudásának legjavát kamatoztatja. Ez a tudás a piac egyik leggazdagabb kishaszongépjármű-kínálatát hívta életre, mely a Berlingo, új Jumpy és Jumper modellekkel egymást kiegészítő, ugyanakkor egymástól jól megkülönböztethető modellekből áll.

Jumpy1

A moduláris kiképzésű, újfajta platformnak köszönhetően e legújabb generációs Jumpy optimálisabb felépítéssel rendelkezik, és még több hasznos kényelmi és biztonsági szolgáltatást kínál. A legmodernebb vezetést segítő technológiákat kínálja, motorkínálata pedig egyenesen a „hétköznapi hősök” ideális partnerévé avatja.

A furgon, kombi, dupla kabinos furgon és padlólemezes alváz-kabin kivitelben bemutatkozó új Jumpy a szakmai ügyfelek széles rétegét szólítja meg (kézmű-, építő- és szállítóipar, különböző szolgáltató cégek, önkormányzatok stb.). A háromféle hosszméretnek (XS: 4,60 m, M: 4,95 m és XL: 5,30 m) köszönhetően mindenki a saját szükségleteinek és szakmai tevékenységének megfelelően választhatja ki a neki tetsző változatot.

Jumpy2

Az új CITROËN Jumpy legfontosabb jellemzői:

  • letisztult és modern vonalvezetés, karakteres dizájn, egyszerre energikus és megnyugtató megjelenés;
  • a különböző igényekhez igazodó, funkcionális, praktikus és ergonomikus felépítés. Az EMP2-ből továbbfejlesztett moduláris kiképzésű platformnak köszönhetően a hasznos terhelhetőség az 1400 kg-ot is elérheti, és a jármű akár 2,5 tonnás utánfutót is vontathat;
  • háromféle hosszméret: a piacon megszokott 4,95, ill. 5,30 m-es változatok mellett egy egyedülálló, mindössze 4,60 m-es, egyszerre kompakt és praktikus verzió is rendelkezésre áll. M, ill. XL méretű társaihoz hasonlóan az XS kivitel is 1400 kg hasznos terhelhetőséget biztosít, és kombi változatban ugyanúgy 9 személy befogadására alkalmas;
  • mindössze 1,90 m-es magasság (XS és M változat esetén), ami a hasonló gépjárművek számára gyakran problémát jelentő mélygarázsokba is bejutást biztosít;
  • a kategóriában példa nélküli variálhatóságot biztosító, a mindennapi életet megkönnyítő Moduwork rendszer. Ha a szélső utasülést a válaszfalhoz hajtjuk, sík padlófelületet kapunk, melynek hasznos hossza a válaszfalban elhelyezett, nagyméretű levehető fedélnek köszönhetően a 4 métert is elérheti. A forgatható íróasztalka és a különböző okostelefon-, ill. tablettartók pedig igazi mobil irodát varázsolnak a gépjármű belsejébe;
  • érintés nélkül nyitható tolóajtók: a szegmensben egyedülálló funkció megkönnyíti a ki- és bepakolást, amikor tele a kezünk mindenféle csomagokkal vagy áruval;
  • a testi-lelki jó közérzetet szolgáló kényelmi megoldások barátságos enteriőrrel, kényelmes, megemelt vezetési pozícióval és számos rakodóhellyel. A tökéletes közérzethez a kiváló akusztikai komfort és menetkényelem is hozzájárulnak;  

Jumpy3

  • a mindennapi életet megkönnyítő olyan technológiák, mint a tolatási manővereknél nagyobb hátralátást biztosító Top Rear Vision, a színes head-up display vagy az érintőképernyővel összekapcsolt, hangvezérléssel működtetett, 3D online navigációt kínáló CITROËN Connect Nav;
  • a biztonságot szolgáló technológiák, mint pl. az adaptív sebességszabályozó, a táblaolvasó sebességkorlátozás-felismerő rendszer, a fáradtságfigyelő rendszer vagy az Active Safety Brake;
  • a kategórián belüli legjobb fogyasztási és CO2-kibocsátási adatok (BlueHDi 115 S&S: 5,1 l/100 km és 133 g CO2), mérsékelt üzemeltetési költségek az 1,6 és 2 literes legújabb generációs dízelmotoroknak köszönhetően, melyek teljesítménye attól függően, hogy kézi vagy EAT6 automata sebességváltó kapcsolódik hozzájuk, 95 LE (210 Nm) és 180 LE (400 Nm) között mozog;
  • a különböző szakmák kívánalmainak megfelelően számtalan karosszériaátalakítási lehetőség, köztük egy az Automobiles Dangel tervezte és kivitelezte összkerék-meghajtású változat.

Jumpy4


  •  
 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER