Címkék: eladások | értékesítés | Volkswagen

2016. március 14. hétfő, 11:27

 

A Volkswagen konszern eladásai stagnáltak a januári növekedés után, a Volkswagen márka eladásai pedig csökkentek februárban - derül ki a konszern honlapján közzétett értékesítési adatokból.

 

Februárban 4,7 százalékkal csökkentek a Volkswagen modellek eladásai az egy évvel korábbihoz képest. Az első két hónapban eladott mennyiség 0,5 százalékkal lett alacsonyabb a 2015 elejinél.

Az eladások a legnagyobb mértékben az Egyesült Államokban estek vissza, februárban 13,2 százalékkal, az év első két hónapjában pedig 13,8 százalékkal.

Oroszországban hét százalékkal, Brazíliában 39,5 százalékkal estek vissza a VW eladásai februárban. Kínában három százalékkal csökkentek az eladások - bár ez jórészt a holdújév miatti szünnapoknak volt tulajdonítható.
Európában a VW eladásai februárban nőttek, összességében 3,7 százalékkal 126 ezerre, ezen belül Nyugat-Európában 3,8 százalékkal, Kelet-Közép-Európában pedig - Oroszországot is beleértve - 3,0 százalékkal emelkedtek.
Fred Kappler, a Volkswagen konszern értékesítési igazgatója az eladások stabil alakulására számít az idén, Jürgen Stackmann a VW márka igazgatója pedig a VW modellek eladásainak "megközelítőleg stabil" alakulására. MTI

 


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER