Címkék: Lexus | online

2020. április 24. péntek, 05:54

 

A világ vezető környezetbarát luxusautómárkája, a hazánkban közel 100%-ban öntöltő hibrid elektromos autókat értékesítő Lexus a koronavírus járvány jelentette biztonsági kockázatokra reagálva útjára indította a Lexus Online Autószalont.

 

 

 A legmagasabb szintű ügyfélkiszolgálásról ismert japán luxusautómárka leendő vásárlóinak így nem kell személyesen ellátogatniuk az általuk kiválasztott Lexus márkakereskedésbe ahhoz, hogy megtekinthessék az ott kiállított autókat, illetve megismerkedjenek az aktuális ajánlatokkal, vagy éppen információkat kapjanak az idén érkező vadonatúj modellekről, köztük a Lexus LC Convertible modellről, esetleg az immár digitális visszapillantó tükrökkel is rendelhető ES luxuslimuzinról. Az érdeklődők a személyes helyszíni látogatás helyett online video csatornán keresztül ismerkedhetnek meg a mákra modelljeivel, illetve léphetnek kapcsolatba a kiválasztott Lexus márkakereskedővel.

 

 

 

 Az omotenashira, azaz a hagyományos japán vendégszeretetre épülő legmagasabb szintű ügyfélkiszolgálásról ismert Lexus ügyfeleinek immáron nem kell feladniuk otthonuk kényelmét és biztonságát új autójuk megvásárlásakor.
A koronavírus helyzetre való tekintettel ugyanis a japán luxusautómárka ügyfelei a Lexus Online Autószalon innovatív szolgáltatásait igénybe véve nem csupán kényelmesen és biztonságosan tájékozódhatnak a Lexus modellekről, de teljes egészében, a megrendeléstől a kiszállításig lebonyolítható a teljes autóvásárlási folyamat.

Az online szalonlátogatáson való részvételhez az ügyfeleknek mindössze az oldalon található rövid űrlapot kell kitölteni, melyen elérhetőségeik megadásával regisztrálnak az általuk választott Lexus Márkakereskedésbe, a preferált autó virtuális megtekintésére. A választott márkakereskedés legkésőbb 1 napon belül (de jellemzően ennél sokkal rövidebb idő alatt) felveszi a kapcsolatot az ügyféllel, amelynek első lépéseként egyeztetnek vele a videohívás időpontjáról és a videóhívásra alkalmas applikációról (pl.:, Viber, Skype, FaceTime, Messenger, Whatsup, Zoom, stb.) melynek segítségével megvalósulhat az online szalonlátogatás. Ennek keretében a Lexus márkakereskedés munkatársa a kiválasztott modellről részletes, személyre szabott tanácsadással egybekötött online videóbemutatót tart az ügyfél számára, amennyiben pedig ennek eredményeképp vevőszerződés születik, ez futárszolgálat segítségével kerül kiküldésre, biztosítva az érintésmentességet. Az ügyfél igényei szerint az új autó átadása is történhet az otthonában, vagy az általa kiválasztott, egyeztetett helyszínen.

 

 

 

A Lexus márkaszervizek szigorú járványbiztonsági intézkedések mellett továbbra is nyitva tartanak

 A Lexus márkakereskedések illetve márkaszervizek a jelenlegi előírásoknak megfelelően rövidített nyitvatartással, de továbbra is fogadják az ügyfeleket, elsősorban a halaszthatatlan javítási és/vagy karbantartási igények kielégítése céljából. A Lexus szakszervizek így továbbra is azért dolgoznak, hogy ügyfeleik biztonságos autózás mellett őrizhessék meg mobilitásukat a segítségnyújtáshoz vagy a munkavégzéshez, a nyitvatartási idővel és az érkezés időpontjával kapcsolatosan ugyanakkor érdemes előre egyeztetni a kiválasztott márkakereskedésben dolgozó munkatársakkal. Mindezeken felül a márkakereskedéssel egyeztetve a Lexus szervizmunkák esetén akár hozom-viszem szolgáltatás is igénybe vehető.

 

 


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER