2011. április 20. szerda, 20:39

 

Szikrázó napsütés, benzingőz, a valóságos és a virtuális száguldás élménye várta a Hungaroringre kilátogató érdeklődőket a legújabb Need For Speed SHIFT 2 UNLEASHED premierjén.

need-for-speed-shift2

A 2011 tavaszán megjelent a Need For Speed SHIFT 2 UNLEASHED autószimulátor játék bemutatóját tarották a kilátogatók számára. A nagyarányú grafikai újítások az akció közepébe repítik a játékost. A 200 mérföldes sebességgel való vezetésfizikai élményét szimuláló, újszerű sisakkamera-nézettel, az éjszakai versenyzés izgalmával és a pályák és autók élethű amortizálódásával ez a holnap szimulátora az adrenalin-függő versenyzők számára. A SHIFT 2 UNLEASHED ugyanakkor megtestesíti a "Need for Speed Autolog" új generációját is – ez az újszerű hálózat összeköti a barátokat a legendás szemtől szembeni versenyeken, és összehasonlítja a játékosok statisztikáit, így egyedülálló társasági versenyszimulációt teremtve.

A Need For Speed Shift 2 Unleashed újdonságai:
- FIA GT1 Világbajnokság
- 145 versenyezhető autó 36 gyártótól
- 35 különböző pálya
- sisakkamera-nézet
- példátlan mélységű tuning-lehetőségek
- továbbfejlesztett "Autolog" rendszer a teljesítményadatok megosztására

Kiadó: Electronic Arts
Készítő: Slightly Mad Studios
Platformok: Pc, Ps3, Xbox

Hírességek élményei:
szujo-zoltan
Szujó Zoltán kifejezetten otthonosan autózott a pályán – a valóságban. Azt azonban nem gondolta volna, hogy a virtuális száguldás feladja neki a leckét. „Nem szeretnék család konfliktust, ezért inkább nem vásároltam otthonra konzolt, s autós játékszoftvert” – nevetett az RTL Klub műsorvezetője. „Jobb a békesség, úgyhogy itt most megpróbálom átélni a játék összes izgalmát” – fordult vissza a virtuális versenypályához Szujó Zoli.

A Sugarloaf gitárosa Tóth Szabi, valamint Papp Feri az Irigy Hónaljmirigyből Zolival ellentétben a tesztvezetéstől tartott inkább, a Need for Speed eddigi epizódjai, mind a kisujjukban van.

„Alig vártam, hogy a játékban megismert Lotus Elise élményét végre a bőrömön érezzem” – kezdteautoszimulator-jatek Tóth Szabi, miután szó szerint kigurult az alacsony versenyautóból. „Gondoltam, hogy hatalmas élmény, erre azonban nem is számítottam. Már csak arra vagyok kíváncsi, kié lett a legjobb köridő” – tette hozzá a gitáros, aki elmondása szerint inkább a virtuális világ versenypályáin köröz, ez az autó ugyanis a 195 centijéhez nagyon pöttömnek bizonyult.

„Profi oktató ült minden újdonsült pilóta mellett, így még vezetéstechnikai tanácsokkal is gazdagodtunk. Bár bevallom, inkább az élménygyűjtés volt ma a célom, mintsem, hogy a precíz kormányhasználatra figyeljek” – nevetett Müller Attila, a Cool TV műsorvezetője


A Lotus Elise verseny „tesztautó” tulajdoságai:

136 LE 2 ajtós sporautó
Motor cm3: 1598
Maximális sebesség: 204 km
Gyorsulás: 0-100 km/h 6,5 mp
Nyomaték 160 Nm
Tömege: 876 kg
Váltó: 6 fokozatú, kézi
Városi fogyasztás 8,3 l
Országúti 5 l
Kombinált 6,3l
CO2 kibocsátás 149 g/km

lotus-elise

lotus-elise-2011


  •  
 

Hozzászólások

Golyvaszem
0
 
 
Hát igen nálam is ez a helyzet főleg úgy, hogy az otthoni vasamra 3 lcd monitor van rákötve meg egy dinamikus Gamer Wheel, hozzá az 5.1 és egy kényelmes bőrfotel :) Besötétítve bármikor tökéletesen szimulál. Persze tudom nem mindenkinek van ilyen fanatikus hobbija és egy gyerekes családnak program gyanánt több mint tökéletes :)
Primer
0
 
 
Inkább az igaziakat próbáltam volna ki, virtuálisan jó jó de azért nem megye ki a hungaroringik :) Mondjuk esetleg ha adnak egy példányt akkor talán meggondoltam volna de így :S
Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER