Címkék: elektromos | Peugeot

2024. október 16. szerda, 04:33

 

  Az új Peugeot E-408 teszi teljessé a peugeot elektromos palettáját. Minden szögből újszerű 100%-ban elektromos.

 

 

 A PEUGEOT a 408-as teljesen elektromosverziójával tette teljessé villanyautós palettáját, miután 2022-ben már bemutatta a plug-in hibrid változatot. Az új PEUGEOT E-408 a fastback sziluett látványát ötvözi a nulla emissziójú hatékonysággal, a 157 kW/210 LE-s motor izgalmas teljesítményével, és az akár 453 km hatótávot biztosító PEUGEOT elektromos vezetési élménnyel. Ha töltésről van szó, a folyamatot a beépített utazástervező program egyszerűsíti le.

 

 


Allure: Fastback sziluettjével és 100%-ban elektromos hajtásláncával a PEUGEOT E-408 különleges ajánlat a piacon.

Emotion: A 100%-ban elektromos autózás élményét fokozza a PEUGEOT i-Cockpit® műszerfal és a telepített utazástervező.

Excellence: A PEUGEOT E-408 teszi teljessé a PEUGEOT elektromos palettáját, amely bármely más mainstream márkáénál gazdagabb, hiszen összesen 12 elektromos személyautót és könnyű haszonjárművet kínál az európai villanyautók piacán.
Amikor 2022 júniusában bemutatta a PEUGEOT 408-at, a PEUGEOT addig nem látott fastback sziluettel írta át a C-szegmens szabályait. A szokatlanul újszerű 408 kecses kiállásával, dinamikus vonalaival és enyhén emelt hasmagasságával, valamint a legapróbb részleletig kidolgozott, prémium minőségű kifinomultságával emelkedik ki a mezőnyből.
A 408 első két, elektrifikációt tartalmazó hajtáslánca a PLUG-IN HIBRID 180 e-EAT8 és a PLUG-IN HIBRID 225 e-EAT8 volt. Idén pedig megérkezett a 48 voltos HYBRID 136 e-DCS6. Az új PEUGEOT E-408 az elektromos stratégiát emeli magasabb szintre zéró emissziójú hajtásláncával, valamint 157 Kw / 210 lóerős villanymotorjával és 58,2 kWh-s (nettó) NMC akkumulátorával.
Az év végétől gyártásba kerülő PEUGEOT E-408 bevezetése jelenti a következő lépést a márka tervében, mely szerint a mainstream gyártók között vezető szerepet ér el Európában a villanyautók piacán. A PEUGEOT E-408 gyártása Mulhouse-ban zajlik majd, közel az európai beszállítókhoz, 100%-ban a helyi munkaerőt támogatva.

 Allure: Szokatlan dinamikus fastback formaterv
Az innovatív és szokatlan fastback formaterv tökéletesen illik az új PEUGEOT E-408 fiatalos lendületéhez. Az autó olyan műszaki alapokra épül, amely lehetővé teszi a teljes elektrifikációt, miközben nem követel kompromisszumot a stílus, a dinamizmus és az utaskabin kényelme terén.
A 4.69 méter hosszú és 1.85 méter széles (behajtott tükrökkel) új PEUGEOT E-408 az E-EMP2 (Efficient Modular Platform) padlólemezre épül, amelynek tengelytávja 2.79 méter. Az így létrehozott tágas tér lehetővé tette, hogy a teljes akkucsomag az autó tengelyei közé, a padlólemez szintjére kerüljön, így pedig egyrészt megmaradt a tágas utastér, másrészt mélyebbre került a PEUGEOT E-408 tömegközéppontja, ami jótékony hatással van a dinamikus menettulajdonságokra és a vezetési élményre.
A kocsi kialakítása ötvözi a fastback formaterv dinamikus eleganciáját, a legjobb négyajtósokra jellemző menetteljesítményeket, valamint az enyhén emelt üléspozíciót, amely fokozza a biztonságérzetet, a kényelmet és a használat örömét.

Kecses és sportos megjelenés

Széles nyomtávjának köszönhetően - elöl 1.59 m, hátul 1.60 m – a PEUGEOT E-408 stabilan fekszik az úton. Annak ellenére, hogy kissé emelt hasmagasságú modell, megjelenése kecses és sportos, hiszen mindössze 1.49 m a magassága, ami az aerodinamikai tulajdonságokra van kedvező hatással.

A PEUGEOT E-408 kecses, ragadozóra emlékeztető formáját még jobban kiemelik a különleges és éles vonalakkal tagolt felületek, amelyek elsősorban a kocsi hátulján látványosak - mintha itt lennének a “nagymacska fülei”, valamint a csomagtér ajtaja és a hátsó sárvédők formája teremt olyan felületeket, amelyeken szinte játszik a fény.

A hátsó rész dinamizmusát a kerékjárati ívek védőelemei emelik ki, amelyek ferdén helyezkednek el a karosszérián, és egészen a robusztus fekete lökhárítóig nyúlnak. A nagyméretű 19 collos Graphite keréktárcsák dizájnja innovatív, és alacsony gördülési ellenállású (A+) 225/50R19 méretű abroncsokat szerelnek rájuk.


Modern identitás

Azzal, hogy a PEUGEOT E-408 hűtőmaszkja színre fújt, sokkal jobban beleolvad a lökhárító egészének formájába, ami egyrészt erőteljesen jelzi, hogy itt újgenerációs PEUGEOT modellről van szó, másrészt, hogy ez a modell már az elektrifikációs korszak terméke.

A márkaidentitás minden eddiginél szembetűnőbb a gondosan megmunkált, kifinomult lámpatesteken. Elöl a LED technológia révén rendkívül keskeny - és nagyon hatékony - fényszórók kaptak helyet, amelyek meghatározzák az új E-408 látványát: ez a PEUGEOT márka határozott, új arca. A fényszóróktól két LED-csík indul lefelé, amelyek agyarként vágnak bele a lökhárítóba. Hátul a PEUGEOT identitása az ikonikus, hármas LED- karmokban ölt testet, amelyek a dinamikusabb látvány érdekében jobban meg vannak döntve.

Az új PEUGEOT E-408 ötféle fényezéssel rendelhető: Okenite fehér, Obsession kék, Szelén szürke, Elixir vörös és Gyöngyház fekete.

 

 

 

Emotion: Fejlett technológia - Még több vezetési élmény 

Jelentős teljesítmény, azonnali nyomaték… a 100%-ban elektromos PEUGEOT E-408 vegytiszta vezetési élményt kínál. Mindezt a PEUGEOT hagyományainak megfelelő úttartás és a PEUGEOT i-Cockpit® emeli magasabb szintre.

Különleges vezetési élmény

A semmi máshoz nem hasonlító PEUGEOT i-Cockpit® kivételesen jó ergonómiát teremt. A kompakt kormánykerék fokozza a vezetés élményét, hiszen különlegesen agilissá és precízzé teszi a jármű irányítását. A látómezőben, a volán fölött elhelyezkedő digitális kijelző része a teljesen személyre szabható és konfigurálható 10 collos 3D-s digitális panel is.

Az új PEUGEOT E-408 génjeiben minden korábbinál nagyobb mértékben van jelen a vezetés tiszta élménye, amelyet a példás úttartás, a kifinomult menetkomfort, valamint az útpadkák között mérve 11,8 méteres fordulókör által lehetővé tett tökéletes városi irányíthatóság tesz teljessé. Annak érdekében, hogy még kevesebb legyen a vibráció, a kocsitest merevségét ragasztott szerkezeti elemek fokozzák.

A teljesítmény hozzájárul a vezetés élményéhez

Az új PEUGEOT E-408 állandó mágneses szinkronmotorja 157 kW (210 LE) teljesítményt és tekintélyes, 345 Nm nyomatékot ad le. Ez a villanymotor Franciaországban, Trémery-ben, a STELLANTIS és a NIDEC közös üzemében készül. A villanymotor reduktorát is a STELLANTIS gyártja Valenciennes-ben, Franciaországban.

PEUGEOT i-Cockpit® számtalan online szolgáltatással*

A 10 collos nagyfelbontású központi kijelzőn kezelhető a PEUGEOT i-Connect® Advanced rendszer, amely alapáron jár a PEUGEOT E-408-hoz, és tartalmazza a hatékony és hasznos TomTom internetalapú navigációt. Az optimális leolvashatóság érdekében a térkép a 10 collos képernyő teljes egészén megjelenik. A felhőalapú frissítések közvetlenül az autó internetre kapcsolt hálózatán keresztül történnek.
A hatékony navigálást az utazástervező és optimalizált megoldások segítik. A navigációs rendszer tartalmazza az “utazástervező” funkciót, amely úgy tervezi meg az útvonalat, hogy maximalizálja az autó hatótávját és megkönnyítse az újratöltést. Az ideális útvonal megtervezéséhez a rendszer számos adatot figyelembe vesz; az akkumulátor töltöttségi szintjét induláskor, az érkezéskor megkívánt töltöttségi szintet, a sebességet, az energiafogyasztást, a forgalmat, az út típusát, a szintkülönbséget, valamint természetesen az úti cél közelében található töltőállomásokat.
A Free2move töltési alkalmazás e-Routes funkciója is elérhető az autóban, ha okostelefont csatlakoztatunk a PEUGEOT i-Connect® rendszerhez. Az alkalmazás valamennyi utazást optimalizálja mivel a legjobb útvonalat számítja ki a megkívánt hatótáv, a töltőállomások helye, a forgalmi körülmények és a megtenni kívánt távolság alapján.
Az autó infotainment rendszerére vezeték nélkül tükrözhetők az okostelefonok alkalmazásai, (Apple CarPlay/Android Auto), illetve lehetőség van két telefon egyidejű csatlakoztatására is Bluetooth-on keresztül. A PEUGEOT E-408 konnektivitását négy USB-C port teszi teljessé.
A központi kijelző alatt elhelyezkedő és teljes mértékben konfigurálható i-toggles panel különlegesen magas esztétikai és technológiai szintet képvisel ebben a szegmensben. Az i-toggles panel mind az öt ikonja érintésérzékeny, közvetlen elérést biztosít a klímavezérléshez, a telefonban található névjegyzékhez, a rádióhoz, illetve egyéb alkalmazások indításához, mindezt a felhasználó igényei szerint konfigurálva. Ez a rendszer valamennyi vezető számára személyre szabható, és összesen 8 konfigurálható profilt tud kezelni.

Az „OK PEUGEOT” hangvezérléses rendszer állandó segítség a mindennapok biztonságos és könnyed közlekedésében, és hozzáférést biztosít az infotainment valamennyi funkciójához és a ChatGPT-hez is. Hasonlóan az összes újgenerációs PEUGEOT modellhez, az új E-408 is megkapta a ChatGPT mesterséges intelligenciát, amely hangutasítások alapján reagál minden kérdésre és parancsra, például turista információkat közöl vagy kvízt rögtönöz a gyerekeknek, hogy ne unatkozzanak. (A szolgáltatás egyelőre csak bizonoys piacokon elérhető)


A MyPEUGEOT® okostelefon alkalmazás különsen hasznos és lehetővé teszi a következőket:

Elindítja vagy időzíti az akkumulátor termikus kondicionálását. A kényelem mellett ez a funkció garantálja azt is, hogy a töltőre csatlakoztatott jármű hatótávja optimális legyen (az akkumulátort olyan hőmérsékletre kondicionálja, amely a lehető leggyorsabb áramfelvételt teszi lehetővé).
Az akkutöltés ütemezése, indítása, késleltetése vagy ellenőrzése.
Beindítja az üdvözlőfényt, ha például zsúfolt parkolóban kell megtalálni az autót.

Otthonos hangulat az utastérben

Az új PEUGEOT E-408 high-end fastback formatervvel érkezett a C-szegmensbe. Számos olyan funkciót kapott, amely segít teljes mértékben átélni az utazás és a mobilitás örömét. Az új PEUGEOT E-408 fedélzetén LED háttérvilágítás található (8 színből lehet választani) a központi kijelző mögött, amely selymes fényt terít szét a kabinban és hozzájárul a kifinomult utastér hangulatához. Ez a fény átnyúlik az párnázott ajtópanelekre is, amelyek szövet, Alcantara® (jobbkormányos modellek) vagy valódi alumínium díszeket (balkormányos modellek) kapnak a felszereltségi szinttől függően.

Az új PEUGEOT E-408 utasterének termikus és akusztikus komfortját az ablakok tervezésénél és gyártásakor alkalmazott technológiák fokozzák:

Elöl-hátul az átlagosnál vastagabbak az ablaküvegek (3.85 mm).
Elöl az oldalablakok lamináltak (3.96 mm a GT modellen), hogy jobb legyen a hangszigetelés és a biztonság.

A klímaberendezés természetesen hozzájárul az utasok ideális hőkomfortjához. Az utastérbe friss levegőt juttató szellőzőrostélyok elöl magasan helyezkednek el, míg a hátsó utasoknak is jut két szellőző a középkonzol hátulján.

A lehető legegészségesebb utastéri levegő biztosítása érdekében a PEUGEOT E-408 GT-be opcióként megrendelhető az AQS rendszer, amely folyamatosan monitorozza az utastérbe jutó levegő minőségét, és szükség esetén automatikusan aktiválja a belső keringetést. A GT felszereltségi szinten ezt a minőséget fokozza tovább a Clean Cabin, a káros gázokat és részecskéket megszűrő légkezelő rendszer, amely a központi érintőkijelzőn mutatja a befúvott levegő minőségét.

Az új PEUGEOT E-408 Premium FOCAL® hangrendszere a high-end audio specialistával közös, több mint három évnyi együttműködés és közös tervezés eredménye. Az ARKAMYS digitális hangprocesszort tartalmazó Hi-Fi Premium FOCAL® rendszer 10, szabadalmaztatott technológiákkal készülő hangszórót tartalmaz:

4 TNF magassugárzó, fordított alumíniumkúppal,
4 középsugárzó Polyglass membránnal és TMD (hangolt tömegcsillapító) 165 mm-es felfüggesztéssel,
1 Polyglass középső csatorna,
1 Power Flower™ háromtekercses ovális mélynyomó.
A hangszórókat az új 12 csatornás 690 Wattos erősítő hajtja meg (D-osztályú technológia).

A különösen kényelmes első ülések megkapták az AGR minősítést (Aktion für Gesunder Rücken), amelyet az ergonómiai és hátegészségügyi szakértők független német szervezete ad ki. Ez a besorolás elismeri az első ülések ergonómiáját és sokoldalú állíthatóságát. Az első ülések kaphatók tíz irányban, elektromosan állítható kivitelben is (a vezetőüléshez két elmenthető memóriabeállítással). Az első utas ülése hat irányban állítható, s mindkét ülés elérhető nyolc légpárnával három különböző programot megvalósító pneumatikus masszázsprogrammal is.

Az ülések kiképzése kiemeli a felhasznált anyagok magas minőségét: anyagában mintás szövet, textíliák, Alcantara, dombornyomott bőr és nappa bőr (bizonyos piacokon). A GT verzió üléseit Adamite színes díszvarrás ékesíti, amely végigfut a műszerfalon, az ajtópaneleken és a párnázott középkonzolon. Az első ülések közötti középkonzol ívének végén kapott helyet a vezeték nélküli telefontöltő. Így a konzol többi része praktikus tárolórekeszekből áll, van kartámasz, 2 USB C aljzat (töltés és adatátvitel), 2 nagy átmérőjű pohártartó és összesen akár 33 liternyi tárolóhely.

Az utastér hátsó része is hasonlóan tágas, ami a nagy, 2.79 méteres tengelytávnak köszönhető. Ezzel az új PEUGEOT E-408 a hátsó utasok számára a legtágasabb PEUGEOT

modell: itt 183 mm a lábtér. Az első ülések alatti lábteret is úgy alakítottuk ki, hogy a hátsó utasok lába kényelmesen mozoghasson és elférjen, a hátsó ülések formája és a támla dőlésszöge pedig garantálja, hogy a hátul ülők optimális kényelemben utazzanak.

A konnektivitás hátul már az Allure felszereltségi szinten is jelen van: 2 USB C töltőpont került a középkonzol hátuljára.

Az új PEUGEOT E-408 hátsó üléstámlája két részben (60/40 arányban) osztva dönthető, és szériafelszerelés a síalagút. A GT szinten a hátsó üléstámla két részben dönthető előre a csomagtér felől, ahol mindkét oldalon van egy-egy könnyen elérhető kar.

Az új PEUGEOT E-408 csomagterének térfogata jelentős: 471 liter. Ha ledöntjük a hátsó üléstámlákat, akkor a rendelkezésre álló tér 1,545 literre nő. A hátsó támla lehajtása után akár 1.89 méter hosszú tárgy is elfér az autóban. A használati értéket növeli a csomagtér jobb oldalán lévő 12 voltos elektromos aljzat, LED világítás, egy háló, egy rugalmas rögzítőpánt és akasztófülek.

 

 

 

 Excellence: Folyamatos törekvés a hatékonyságra, biztonságra és minőségre

A PEUGEOT tervezőcsapata az új PEUGEOT E-408 tervezésekor és fejlesztésekor a hatékonyságot tartották a legfontosabb vezérelvnek.

Finom haladásra tervezve

Az új PEUGEOT E-408 aerodinamikai kialakátása (SCx: 0.66) külön figyelmet kapott. Átterveztük a lökhárítókat, az első légbeömlőket, a karosszéria alatti terelőlemezeket, illetve az első kerekek mögötti sárfogó elemeket. Az új PEUGEOT E-408 emellett olyan különleges, sima és aerodinamikus padlóborítást kapott, amely elősegíti az alacsony áramfogyasztást - 15.2 kWh/100 km – és az akár 453 km-es WLTP hatótávolságot vegyes üzemben.**

A PEUGEOT E-408 nagyfeszültségű akkumulátorának felhasználható nettó kapacitása 58,2 kWh. Az NMC 811 technológiának– 80% nikkel, 10% mangán, 10% kobalt – köszönhetően az akkupakk 18 modulja nagyobb energiasűrűséggel dolgozik. Az új PEUGEOT E-408 a WLTP szabvány szerint mérve vegyes üzemben 453 km-es hatótávolságot kínál, így megfelel a legtöbb C szegmensben vásárló igényeinek, akik jellemzően naponta legfeljebb 45 km-t tesznek meg.

Az energiavisszanyerő fékezés finomabb vezetési élményt tesz lehetővé. A kompakt kormány mögötti füleket használva a vezető három fokozatban könnyedén képes szabályozni az energiavisszanyerő fékezés erejét: a bal oldali fül növeli a fékhatást és a visszatáplálást, míg a jobb oldalon lévő mérsékli azt. A három fokozat az Alacsony (-0.6 m/s²), amely a belső égésű autók motorfékére emlékeztet, az Enyhe (-1.3 m/s²), amely erőteljesebb lassulást generál a gyorsítópedál felengedésekor, valamint a Fokozott (-2.0 m/s²), amely a maximális lassulást és energia visszatáplálást generálja, ha a vezető felengedi a pedált. A két utóbbi fokozatban a féklámpák automatikusan aktiválódnak.

A vezető - attól függően, hogy mik a prioritásai – három vezetési üzemmód közül választhat. Alaphelyzet a Normál: ekkor a teljesítmény 140 kW (190 LE), a nyomaték pedig 300 Nm, így ideális egyensúly jön létre a dinamizmus és a hatótávolság között. A Sport üzemmód (157 kW/210 lóerő és 345 Nm) a legnagyobb teljesítmény elérését teszi lehetővé, és a pedál teljes lenyomásakor automatikusan aktiválódik. Az ECO üzemmód (125 kW/170 LE és 270 Nm) a vezetési élmény mellett a lehető legnagyobb hatótávolságot garantálja.

Az új PEUGEOT E-408 alaptartozékként kap hőszivattyút, fűthető kormánykereket és üléseket, s így teszi optimálissá az utasok hőkomfortját, miközben takarékoskodik az akkupakkban tárolt elektromos árammal. Az újratöltés gyors és egyszerű. Váltóáramú töltéshez az új PEUGEOT E-408 szériatartozékként kap 11 kW-os, háromfázisú töltőt. Az egyenáramú töltés gyorstöltőkön akár 120 kW-os töltési sebességig lehetséges a PEUGEOT E-408 esetében, így 20-ról 80 %-ra alig több mint fél óra alatt feltölthető az akkumlátor (nominális akku hőmérsékleti körülmények esetén), azaz 100 km-nyi hatótáv alig több, mint 10 perc alatt betölthető az akkupakkba. A lehető leghatékonyabb töltés érdekében a vezető a PEUGEOT E-408 központi képernyőjén beprogramozhatja az alsó és felső határértékeket, például, hogy a töltés 20 %-ról induljon és 80 %-nál álljon le.


Mindenki talál megfelelő 408-ast

Kétféle plug-in hibrid erőforrás is elérhető a PEUGEOT 408-hoz:

PLUG-IN HIBRID 225 e-EAT8: elsőkerékhajtás, kombinálva egy 180 lóerős (132 kW) turbómotorral és egy 81 kW-os villanymotorral, valamint egy e-EAT8 nyolcfokozatú automatikus váltóval (jelenleg homolgizáció alatt).

PLUG-IN HIBRID 180 e-EAT8: elsőkerékhajtás, kombinálva egy 150 lóerős turbómotorral (110kW) és egy 81kW-os villanymotorral, valamint egy nyolcfokozatú e-EAT8 automatikus váltóval (jelenleg homoligzáció alatt).

Mindkét plug-in hibrid verzió lítium-ion akkaumulátorának kapacitása 12.4 kWh. Ezekhez a modellekhez kétféle fedélzeti töltő érhető el:: egy 3.7 kW-os egyfázisú töltő az alaptartozék, opcióként pedig rendelhető 7.4 kW-os egyfázisú töltő is.

A becsült töltési idők így alakulnak:

7.4 kW-os fali töltőből (32 A) a 7.4 kW-os egyfázisú fedélzeti töltővel 1 óra 40 perc alatt teljesen feltölthető az akkumulátor.
Nagyobb áramerősségű aljzatból (14 A) a 3.7 kW-os egyfázisú fedélzeti töltővel 3 óra 55 perc alatt teljesen feltölthető az akkumulátor.
Szabványos aljzatból (8A) az egyfázisú fedélzeti töltővel (3.7 kW) a teljes feltöltés körülbelül 7 óra 5 percet vesz igénybe.

Öntöltő hibrid hajtáslánc is elérhető a PEUGEOT 408-hoz:

HIBRID 136 e-DCS6: elsőkerékhajtás és 136 lóerős turbómotor (100 kW) 48 voltos akkumulátorral és hatfokozatú e-DCS6 automatikus váltóval.

A PEUGEOT HIBRID 48 voltos rendszere tartalmazza az újgenerációs, 136 lóerős benzinmotort és egy olyan duplakuplungos, hatfokozatú váltót, amely magában foglalja a villanymotort. Mivel az akkumulátor menet közben újratöltődik, ez a technológia kis fordulatszám mellett is nagyobb nyomatékot garantál, miközben akár 15%-kal mérsékli a fogyasztást (5.2 l/100 km WLTP vegyes üzemben**). Városi forgalomban az új 408 Hibrid 136 e-DCS6 akár az idő 50%-ban képes teljesen emissziómentes, elektromos üzemmódban haladni.


Maximális biztonság a teljes nyugalom érdekében

Az új PEUGEOT E-408 fedélzetén megtalálhatók a legmodernebb vezetéssegítő technológiák, amelyek az 5 kamerától és 3 radartól érkező információk alapján biztonságos és könnyed vezetést, manővereket és utazást biztosítanak. Némely technológia egyenesen a felsőbb kategóriákból származik:

Adaptív sebességtartó automatika Stop and Go funkcióval és állítható követési távolsággal.
Automatikus fékasszisztens ütközési veszélyre figyelmeztetéssel, amely éjszaka és nappali fénynél is érzékeli a gyalogosokat és a kerékpárosokat, és változattól függően 7 és 140 km/óra között működik.
Aktív sávelhagyásra figyelmeztetés kormányzási korrekcióval.
Vezető éberségfigyelő, amely hosszabb utak és 65 km/h óra fölötti tempó esetén, a kormány mikromozgásainak elemzésével észleli a sofőr éberségével kapcsolatos problémákat.
Közúti jelzőtáblák kiterjesztett felismerése és megjelenítésük a digitális műszerfalon: Állj, Behajtani tilos, Előzni tilos, Előzni tilos vége, illetve a szokásos sebességkorlátozó táblák.
Hosszú hatótávú holttérfigyelő (75 méter).
Hátsó forgalomra figyelmeztetés, amely felhívja a figyelmet a közelgő veszélyre tolatás közben.


Áttekinthető és célratörő kínálat

Az új PEUGEOT E-408 kétféle felszereltséggel kapható: Allure és GT

A PEUGEOT E-408 Allure szériatartozékai: LED fényszórók, 19'' könnyűfém keréktárcsák, PEUGEOT i-Cockpit® személyre szabható, 10 collos digitális műszeregységgel, internetes navigáció utazástervezővel, OK PEUGEOT hangvezérlés, vezeték nélküli Apple CarPlay/Android Auto telefontükrözés, hathangszórós audiorendszer, fűthető vezetőülés és kormánykerék, kétzónás automatikus klímaberendezés, tolatókamera és parkolóradar hátul, hőszivattyú.

A PEUGEOT E-408 GT szériatartozéka az Allure verzión felül: Matrix LED fényszórók, első parkólóradarok, alumínium utastéri díszítőelemek, személyre szabható, nyolcszínű belső hangulatvilágítás, alumínium küszöbdíszlécek, elektromosan mozgatható ötödik ajtó, Drive Assist Plus csomag (2-es szintű félautonóm önvezetés).

 

 


  •  

Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER