Címkék: ASC | elektromos | hibrid | Lexus UX

2018. szeptember 24. hétfő, 23:04

 

A mind az UX 200, mind az UX 250h modellhez, azaz a benzines és a környezetbarát hibrid elektromos meghajtású változathoz is elérhető F Sport kivitel különleges hűtőrácsa L-alakú formákból képez egyedi hálómintát. 

 

A módosított első lökhárítókon nagyobbak a ködfényszórók körüli krómozott keretek, belül a hűtőrácséval megegyező hálómintával. A hátsó lökhárító szintén sportosabb vonalú, alul ezen is megjelennek a krómozott L-alakú elemek, s az F Sport látványát jet feketére fényezett részletek teszik teljessé.

A merész és futurisztikus formavilágával már leleplezésekor hatalmas sikert arató Lexus UX F Sport kivitele már a fenti külső jegyek révén is egyértelműen azonosítható, ám ha ez nem lenne elég, a vadonatúj UX-hez elérhető 13 fényezés közül kettő (a Nova fehér és a Viharkék) kizárólag az F Sport-hoz rendelhető. Az F Sport utastere is különleges: az első sportülések a Lexus F modellekre jellemző integrált habosítással készülnek, melynek köszönhetően az ülőfelületek könnyebben felveszik az utasok testformáját. A munkafolyamat során a kárpitot az öntőformába helyezik, és az ülést egyetlen lépésben töltik fel a rugalmas anyaggal. A 8 irányban állítható F Sport első ülések deréktámasszal, valamint előre/hátra manuálisan állítható fejtámlákkal rendelkeznek. Ugyancsak az F Sport különlegessége a nagyobb, 8,0 colos TFT LCD képernyő, amelynek grafikája a hajtáslánc (benzines vagy hibrid), és a választott üzemmód függvényében változik. Csak az F Sport változat kínál elmozdítható külső gyűrűt a műszerfalon; ez a megoldás eredetileg a Lexus LFA szupersportkocsiban tűnt fel, jelenleg pedig a LC kupé-zászlóshajóban teszi lehetővé a megjelenített tartalom változtatását. A kormányon lévő gomb megnyomására a gyűrű jobbra elmozdul, és így nagyobb felület jelenik meg az információs kijelzőn. A csomag részét képezi a bőrborítású F Sport kormány, a szintén bőrrel bevont váltókar, valamint az alumínium lábtámasz és pedálsor is.

Az UX F Sport felszerelhető a Lexus LC sportkupé és LS felsőkategóriás luxuslimuzin zászlóshajókban bemutatott adaptív futóművel (AVS). A rendszer kanyarban növeli a csillapítási erőt, hogy megőrizze a stabilitást és az autó dinamikus viselkedését, míg egyenes úton csökkenti azt, hogy a legnagyobb komfortot biztosítsa. Az F Sport modellek exkluzív futómű-tuningot kapnak, aminek része a rugófeszesség és a kanyarstabilizátorok áthangolása, valamint a nagy teljesítményű hátsó lengéscsillapítók beépítése a pontosabb, stabilabb és kezesebb irányíthatóság érdekében. A 18 colos, öt duplaküllős mintázatú alumínium keréktárcsák valóban egyediek, és mivel merevebbek az UX hagyományos kerekeinél, hozzájárulnak a még agilisabb és közvetlenebb viselkedéshez. Az UX F Sport vezetési élményét magasabb szintre emeli az aktív hangvezérlés (ASC) is, amely olyan hanghatásokat gerjeszt a fel- és visszakapcsolásoknál, mintha az utasok nem is fokozatmentes váltójú autóban ülnének. Mindezt még izgalmasabbá varázsolja, hogy Sport S+ üzemmódban az autó motorhangja is megváltozik (S+ Sound).

 

 


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER