Címkék: emoji | Ford | kerékpár

Írta: Administrator   
2020. február 10. hétfő, 18:12

 

Sosem volt egyszerűbb bicajra pattanni, mint manapság, hiszen a kormányok mindent megtesznek azért, hogy tisztább legyen a városok levegője, hétköznapi dologgá vált a kerékpármegosztás, és európaiak milliói bicikliznek a munkahelyükre, vagy pusztán a sport és kikapcsolódás kedvéért.

 



Csakhogy az autósok és kerékpárosok közti kommunikáció még mindig nehézkes, mert a bicikliseknek el kell engedniük a kormányt az irányjelzéshez vagy ahhoz, hogy megköszönjenek valamit. Az Európai Bizottság Traffic Safety Basic Facts című tanulmánya szerint évente mintegy 2000 kerékpáros veszti életét az európai utakon.



Éppen ezért a ‘Share The Road’ kampány keretében a Ford elkészíttette az Emoji Dzseki prototípusát. Ez az egyedi – egyelőre nem megvásárolható – ruhadarab azt mutatja be, miként oldható a feszültség az utakon, ha a kerékpárosok könnyebben és egyértelműbben tudják jelezni szándékaikat és érzéseiket az autósok felé.

Az emojik több mint 20 éve jelentek meg, és ma már úgy tekintünk rájuk, mint a digitális világ első nyelvére. Tanulságos dolog, hogy az első “Emoji Trend Felmérés” szerint a legtöbb ember szívesebben fejezi ki érzéseit emojik révén, mint egy telefonhívással.

 Ford által kifejlesztett dzseki hátán egy LED panel található, amin a következők jeleníthetők meg:

-A három emoji egyike
- Nyilak
- Veszély jelzése

A kerékpáros a három emoji, az irányjelzések és a veszélyjelzés aktiválásához a kerékpár kormányán elhelyezett, vezeték nélküli távkapcsolót használja.

 


  •  

Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

Autóspanasz.hu

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER