Címkék: Dacia | eladás | Renault

2014. július 11. péntek, 08:42

 

A Dacia, a Renault alsóbb kategóriás márkája húzza továbbra is a francia vállalat eladásait, ami ellensúlyozza a Renault visszaszorulását a feltörekvő országok piacán - írta a francia Les Echos hírportál.


A Renault csoport az első félévben mintegy 1,4 millió járművet adott el világszerte, ami csaknem 4,7 százalékkal több, mint tavaly. A Dacia márka értékesítése 25 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit.

A Renault eladása nemzetközi szinten 9 százalékkal visszaesett az első hat hónapban, így mintegy 589 ezer járművet értékesített a vállalat. A legnagyobb csökkenés Algériában és Törökországban következett be, ahol mintegy harmadával, illetve negyedével kevesebb autót adtak el a tavalyihoz képest. Európában azonban bővült a Renault piaca: Portugáliában 68 százalékkal, Nagy-Britanniában 65 százalékkal, Írországban 52 százalékkal, Spanyolországban pedig mintegy 35 százalékkal több járművet értékesítettek az első félévben.

A Renault Franciaországban mintegy 313 ezer, a tavalyinál 12,5 százalékkal több autót adott el az első hat hónapban, így a francia piac több mint egynegyedét fedi le. A vállalat Európában 3-4 százalékos növekedésre számít a második félévben. MTI

 


  •  
 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER