Címkék: Citroën Jumpy

2020. május 12. kedd, 19:11

 

Inspired By Pro Hogy a Citroën a haszongépjármű-piac egyik meghatározó szereplője, nem szorul bizonyításra.

 

 

Elég, ha az autógyártás történetének olyan mérföldköveire gondolunk, mint a teljesen egyedi 2CV furgon, a Type H, a C15 vagy a Berlingo. Ezt a teljesítményt olyan karakteres modellekkel sikerült elérnie, melyek – az új Berlingo furgonváltozatától a Jumpy-n át a Jumperig – praktikus koncepciójukkal és kimagasló kényelmükkel hívják fel magukra a figyelmet. Az ügyfelek használati szokásait alapul vevő modellek különböző változataik révén valamennyi professzionális felhasználó igényeinek képesek megfelelni.

 

 

A márka tisztában van vele, hogy a céges ügyfelek más elvárásokkal rendelkeznek, mint a magánszemélyek, ezért a G10 országokban több mint 350 speciális Business Centert létesített. Az „Inspired by Pro” filozófia jegyében a márka La Manufacture Citroën néven nemrégiben egy a céges ügyfeleket érintő új értékesítési koncepciót is bevezetett (egyelőre Franciaországban, Hollandiában, Belgiumban és Spanyolországban), mely azt bizonyítja, hogy a márka az ügyfélfogadás, a személyre szabás és a kényelem tekintetében – az adott típusú ügyfélkörhöz igazodó sztenderdeknek megfelelően – valamennyi ügyfelének egyedülálló élményt kíván nyújtani.

A Citroën 2020-ban nagyszabású offenzívába kezdett, melynek célja a márka haszongépjármű-kínálatának villamosítása. A Citroën a céges ügyfeleknek szóló elektromos kínálatát tovább bővítve 2021-re szeretné elérni, hogy minden haszongépjárműve rendelkezzen elektromos változattal. Ezt szolgálja a most bevezetésre kerülő új ë- Jumpy, majd a Jumper és a Berlingo Furgon tisztán elektromos változatai, melyek 2020 második felében, illetve 2021 folyamán várhatók. A modellválaszték a következő előnyöket nyújtja a professzionális ügyfelek számára: egyedülálló kényelem, visszafogott fenntartási költségek, a városközpontokba való szabad behajtás, valamint az egyre népszerűbb e- kereskedelem kívánalmainak való megfelelés.


Jumpy: A par excellence kompakt kisteherautó

A 2016-ban piacra dobott és eddig közel 145 000 példányban eladott Citroën Jumpy kínálatát a céges elvárásoknak való maximális megfelelés érdekében a márka nemrégiben fejlesztette tovább. A robusztus külsejű, nagy rakodókapacitással bíró Citroën Jumpy jól felépített kínálattal rendelkezik. Az 5 változat közül 3 új (Worker, Driver és CityVan), és mindegyik valamilyen speciális használatnak felel meg. Ilyenek az építkezések (megemelt felfüggesztés, motorvédő lemez, megnövelt hasznos terhelés, Grip Control), a hosszú utak (a kényelmet és a biztonságot szolgáló különböző vezetéssegítő rendszerek) és a városi használat (fürgébb és mozgékonyabb kialakítás). Az említett változatok révén a Citroën Jumpy a változatos igényű céges ügyfelek megkerülhetetlen partnere lett.


Citroen e-Jumpy: A mindenttudó elektromos furgon

Új e-Jumpy, A 100%-ig elektromos haszongépjármű
A piaci elvárásoknak maximálisan megfelelő ë-Jumpy bevezetésével a Citroën vezető helyet kíván betölteni az akkumulátoros elektromos autók (BEV) piacán. A Jumpy tisztán elektromos változata kívülről a bal első sárvédőn elhelyezett töltőnyílásról ismerhető fel. A jármű további külső megkülönböztető jegyei a hűtőrács közepén található záróelem és a hűtőrácstól jobbra, valamint a bal hátsó ajtón elhelyezett új „ë” felirat.

Hatótáv – Akkumulátorok
A PSA többféle meghajtást lehetővé tévő EMP2 platformjára épült elektromos Jumpy-hoz két különböző teljesítményű és ezáltal különböző hatótávot biztosító akkumulátor választható. A vállalkozók – autós szokásaik és pénztárcájuk függvényében – szabadon eldönthetik, hogy melyik felel meg jobban a tevékenységüknek.
 230 km (WLTP) hatótávot biztosító, 18 modulos, 50 kWh-s akkumulátor (XS, M és XL méret esetén választható)
 330 km (WLTP) hatótávot biztosító, 27 modulos, 75 kWh-s akkumulátor (M és XL méret esetén választható)

Best In Class – A kétféle hatótávval kínált ë-Jumpy tökéletesen megfelel a piaci elvárásoknak (napi átlag 300 km), és a kategória legjobb képviselőjének számít.
Az új ë-Jumpy a legfejlettebb technológiájú lítium-ion akkumulátorral van ellátva. Az EMP2 platform jóvoltából az alvázba beépített akkumulátornak köszönhetően változatlan hasznos térfogat áll rendelkezésre. Az akkumulátor a villanymotor, a fűtés és a légkondicionáló működéséhez szükséges energiáról gondoskodik. A töltöttségi szintet egy szintjelző és a tartalékszintről tájékoztató visszajelző mutatja a műszercsoporton.

Méretek

 Az új ë-Jumpy a hagyományos változat felépítéséből adódó összes előnnyel rendelkezik. A jármű kompakt méretei ellenére gazdagon variálható, ergonomikus kiképzésű, és tágas beltérrel, számos rakodóhellyel és optimális rakodókapacitással rendelkezik, ami ideális munkaeszközzé avatja. Az ë-Jumpy háromféle hosszméretben rendelhető. Az egyedülálló, mindössze 4,6 méteres XS változattal még könnyebb bejutni a városok központjába (különös tekintettel az alacsony kibocsátású zónákra), és a parkolás is gyerekjáték. Ebben a változatban (melyhez akár 5,1 m3-es térfogat is tartozhat) az ë- Jumpy egy kimondottan kompakt furgon. A Top Rear Vision rendszerrel, első és hátsó parkolóradarral és elektromosan behajló visszapillantó tükrökkel felszerelt XS változatban minden manőver könnyebb, és a két sorban való parkolás is a múlté.

Az ë-Jumpy legtöbb változata 1,90 m magas, így olyan helyekre is be tud hajtani, amelyek a legtöbb versenytársnak gondot okoznak, pl. mélygarázs, bevásárlóközpontok parkolói stb.

Hasznos kapacitásban nem ismer kompromisszumot

Az 1275 kg-os hasznos terhelhetőség alapelvárás a szegmensben.

Best In Class – A vontatható teher valamennyi változaton elérheti az 1 tonnát.
A hasznos térfogat – mely a hagyományos változatéhoz hasonlóan 4,6 m3 (XS méret Moduwork nélkül) és 6,6 m3 (XL méret Moduwork kabinnal) között mozog – a piac egyik legjobbjának számít.
A kerékjáratok közti hasznos szélesség 1,25 m, így a raktérben EUR raklapok is elhelyezhetők.

Vezetés
A jármű meghajtását – a választott vezetési mód és a vezetési feltételek függvényében – a villanymotor biztosítja, mely a fékezéskor és lassításkor keletkező energiát is felhasználja.
 A motor teljesítménye 100 kW (136 LE) / 260 Nm.
 A maximális sebesség minden üzemmódban (Eco, Normál, Power) 130 km/h.
 3 helyzetbe állítható üzemmódválasztó - Normál: tökéletes kompromisszum a hatótáv és a dinamikus jellemzők között  Eco: optimális energiafogyasztás a fűtés és a klímaberendezés működésének korlátozásával (annak
változatlan biztosítása mellett) és a motornyomaték, illetve a teljesítmény csökkentésével - Power: használatával maximális terhelés mellett azonos teljesítmény biztosítható, mint normál üzemmódban, rakomány nélkül.
Az elektromos hajtásláncra és az akkumulátorra 8 évre vagy 160 000 km-re szóló jótállás vonatkozik.

Töltés
Háromféle töltési mód létezik. A töltőnyílás az ë-Jumpy bal első sárvédőjén található, maga a töltés pedig Parking üzemmódban történik.
Töltés hagyományos hálózatról „mode 2” kábellel (otthon, a munkahelyen vagy egy parkolóban) - hagyományos 8 A aljzatról (Franciaországban a szériafelszereltség részét képező kábellel) - megerősített 16 A aljzatról (opciós töltőegység + Green’Up csatlakozó), mellyel felére csökkenthető a töltési idő. 
Gyorsított töltés előzetesen kialakított, saját vagy nyilvános Wallbox gyorstöltőegységről „mode 3” kábellel (opciós felszerelés) - 32 A kábel - 3,7–22 kW-os Wallbox 0–100% töltésszint elérése kevesebb mint 8 óra alatt (legalább 7,4 kW-os Wallbox esetén)
Szupergyors töltés „mode 4” nyilvános töltőoszlopról (a töltőkábel az oszlop része) - Akár 100 kW - Az 50 kWh-s akkumulátoron 30 perc alatt, a 75 kWh-s akkumulátoron 45 perc alatt érhető el a 80%-os töltésszint.

Best In Class– Az ë-Jumpy a gyorsított töltés idejére nézve kategóriagyőztes.

 

 

A My Citroën alkalmazás az akkumulátortöltés vezérlése mellett a következőket teszi lehetővé:
 Az akkumulátor töltésszintjének és a hatótávolságnak az ellenőrzése - Az utastér távolról történő előfűtése/-hűtése
 Időzített töltés beprogramozása okostelefonon, illetve tableten a My Citroën alkalmazáson keresztül vagy a gépjármű érintőképernyőjén az online navigációs rendszerben, az „Energia” menüben. A művelet hagyományos hálózatról történő (mode 2) és gyorsított töltés (mode 3) esetén lehetséges. Az időzített töltés beállításai bármikor módosíthatók. A programozást követően csatlakoztatni kell a gépjárművet és meg kell nyomni a töltőnyílásban található gombot.

Segítség a megfelelő töltőaljzat kialakításához: A maximális segítségnyújtás jegyében a Citroën az ë-Jumpyhoz személyre szabott töltési megoldást kínál ügyfeleinek, mely a szükséges berendezéseken (hagyományos, illetve megerősített Green Up vagy Wallbox csatlakozó) kívül azok otthoni vagy munkahelyi beszerelését is magában foglalja. A márka minden egyes országban külön partnert ajánl, Franciaországban ez a ZEBorne cég. Az említett megoldást magánszemélyek és céges ügyfelek magánlakhelyen és társasházban egyaránt igénybe vehetik.

A szolgáltatás a következőket foglalja magában:

 A Citroën márka által jóváhagyott, tartozékként kapható töltési megoldások

 Azonos kapcsolattartó minden ügyfél részére - Lehetőség online konzultációra a töltőhely-kialakítás megvalósíthatóságának megerősítése érdekében 

 A töltőegységek képzett szakemberek által történő felszerelése - Külön e célból kialakított call center és vevőszolgálat - Az adminisztratív ügyintézés és a támogatási kérelmek benyújtásának átvállalása a telepítő cég által.

Fedélzeti berendezések
Az ë-Jumpy fedélzetén minden az egyszerű használatot szolgálja:
- Kétféle beépített töltő (7,4 vagy 11 kW-os) - Középkonzol: a sebességváltó egyes funkcióit (Park, Rear, Neutral, Drive és Break) egy ë-billenőkapcsoló
vezérli. - A háromféle vezetési mód – Eco, Normál és Power – közül egy üzemmódválasztóval lehet választani. - A speciális műszercsoporton egy szintjelző mutatja az akkumulátor töltésszintjét, egy másik pedig a
hőkomforttal összefüggő funkciók (fűtés, légkondicionáló) energiafogyasztását. A mátrixkijelző többek között az energiaáramlási diagramot és a gépjármű töltöttségi állapotát mutatja. - A 7’’ érintőképernyő egy új, „Energia” menüt is tartalmaz, mely a gépkocsi elektromos jellemzőihez
biztosít hozzáférést: energiaáramlási diagram, fogyasztási statisztikák, időzített töltés.
Az energiaáramlási diagram valós időben mutatja az elektromos hajtáslánc működését (kiválasztott
vezetési mód, villanymotor, hajtó akkumulátor töltésszintje). A fogyasztási statisztikák többek között az aktuális útra vonatkozó átlagadatokat jelenítik meg (kWh/100 km). Időzített töltés, előfűtés/-hűtés

A használathoz igazodó modellkínálat
2019. áprilisban a Citroën a vállalati ügyfelek használati profiljaihoz igazította a Jumpy kínálatát. Azóta a Jumpyból ötféle változat létezik, köztük három újjal, melyek háromféle felhasználói igényt tükröznek: a Worker változat kifejezetten az építkezésekhez készült (megemelt felfüggesztés, motorvédő lemez, megnövelt hasznos terhelhetőség, Grip Control), a Driver változat a hosszú utakat részesíti előnyben (nagyobb hangsúly a kényelmi és vezetéssegítő berendezéseken), a CityVan változat pedig városi használatra ideális (parkolást segítő berendezések, XS méret).
Az új ë-Jumpy 4 változatot is átvesz a Jumpy kínálatából és további felszerelésekkel gazdagítja azokat, a Worker változat legtöbb elemét pedig szériában kínálja: speciális futómű-beállítások, motorvédő lemez, a padlólemez alatt elhelyezett akkumulátorhoz igazodó hasmagasság. Opcióként rendelhető a megnövelt hasznos terhelhetőség és a Grip Control. A modell kínálatában tehát az alábbi változatok állnak rendelkezésre (a részleteket lásd a rendelések megnyitásakor):

 Control változat a legalapvetőbb felszerelésekkel: Bluetooth rádió, elektromosan behajló, fűthető visszapillantó tükrök, elektromos rögzítőfék.
 A sokoldalú, középkategóriás Club változat az előző verzión elérhető valamennyi felszerelés mellé parkolóradart is kínál.
 A folyamatosan úton levőknek készült Driver változaton a Control változat kínálata mellett DAB rádiót (új) és AFIL csomagot is találunk (véletlen sávelhagyásra figyelmeztető jelzés, fáradtságfigyelő rendszer, adaptív fényszóró, kibővített táblafelismerő rendszer).
 A CityVan változat városi használatra készült, és fürge viselkedés, nagyfokú kényelem és könnyű parkolás jellemzik. DAB rádiót, Top Rear Vision funkciót és szabad kezes nyitó- és indítórendszert kínál.


Citroen E-Jumpy: Az E-komfort fokozatú haszongépjármű

 Kényelem szempontjából már a Jumpy hagyományos változata is etalonnak számított, köszönhetően a maximális menetkényelmet garantáló speciális felfüggesztési beállításoknak, a biztonságot és kontrollérzetet nyújtó magas vezetési pozíciónak, a rendkívül kényelmes üléseknek, a bőséges térdtérnek és az ergonomikusan kialakított műszerfalnak.
A Citroën Advanced Comfort® program elvei mentén szakemberek széles körének (kisiparosok, építőipari vállalkozók, szállító- és szolgáltató cégek, önkormányzatok) készült ë-Jumpy ügyfeleinek kényelmes mindennapokat, kényelmes utazást és kényelmes munkavégzést biztosít. Íme a számtalan előnyt tartogató ë-komfort fokozatú haszongépjármű!

Fedélzeti kényelem
 Nulla kibocsátás, nulla zaj, nulla stressz: vibráció- és zajmentes működés, nesztelen suhanás
 Az elektromos hajtás biztosította élvezetes vezetés: azonnal rendelkezésre áll a szükséges nyomaték és nincs
sebességváltás, amitől egyenletes a jármű mozgása.
 Stresszmentes közlekedés: a korlátozott forgalmú övezetekbe – alacsony vagy nulla CO2-kibocsátású zónákba –
is szabadon be lehet hajtani, így a kisiparosok és/vagy szállítócégek ügyfeleik közvetlen közelében maradhatnak.
 Az utastér távolból történő előfűtése/-hűtése jóvoltából már a beszállás előtt beprogramozhatjuk és
vezérelhetjük a fűtőrendszer és a klímaberendezés működését. A funkció beprogramozása a My Citroën alkalmazásban vagy az érintőképernyőn keresztül, a Connect Nav szolgáltatás segítségével történik. A funkció használatával az akkumulátor töltésszintje is jobban kontrollálható, hiszen az energiaigényes műveletre még a gépjármű töltése közben kerül sor. Arról nem is beszélve, hogy beszálláskor már biztosított a kívánt fedélzeti kényelem. Töltőre csatlakoztatott gépjármű esetén az utastér felfűtése az alapból beállított 21 °C-ra a beprogramozott indulási idő előtt 45 perccel veszi kezdetét. Ha a gépjármű nincs töltőn, az utastér előfűtéséhez/-hűtéséhez 20 perc is elegendő, de minimum 50%-os akkutöltöttség szükséges hozzá.
 Az ë-Jumpy a rakodóhelyek tekintetében sem ismer kompromisszumot. Aggodalomra semmi ok: az utastér
különböző pontjain ötletesen elhelyezett tárolókban mindennek megvan a maga helye. Csak néhány példa: az első ülések közötti elektromos rögzítőféket is magában foglaló középkonzolnál kialakított hálós tároló, a 12 V-os, Jack, illetve egyes változatokon USB aljzattal felszerelt alsó kesztyűtartó, az első üléspad alatt kialakított nagy tároló, a műszerfal két oldalán elhelyezett pohártartók stb. – összesen közel 100 liternyi rakodóhely...

 Felfüggesztés:
 Az ë-Jumpy a maximális kényelem érdekében változó merevségű rugókkal és a terhelés függvényében
változó csillapítású lengéscsillapítókkal van ellátva. Az utóbbi egy passzív rendszer, ahol a gépjármű hasmagasságának függvényében módosul a lengéscsillapítás.

 A futóművek precíz irányítást és rendkívül jó csillapítást biztosítanak. Az ë-Jumpy elöl stabilizátorrúddal
kiegészülő, megerősített pszeudo-McPherson típusú futóművel, hátul ferde háromszög-lengőkaros futóművel rendelkezik, így hasznos terhelhetősége az 1275 kg-ot is elérhet.

 A kényelmes munkavégzést segítő funkcionális felszerelések
A szegmensben Best In Class felszerelés a valamennyi változat kínálatában megtalálható Moduwork fülke, mely egyenesen egy mobil irodát varázsol körénk. Az ë-Jumpy három teljes értékű első üléssel van felszerelve. A speciális válaszfalnak és a felhajtható szélső utasülésnek köszönhetően a Moduwork rendszerrel sík padlófelület biztosítható. A csúszásgátló hálóval felszerelt kabinban 1,16 méterrel hosszabb rakodófelület alakítható ki, és ezzel 4 méterre növelhető a hasznos hosszúság. Az utastér ráadásul igazi mobil irodává alakítható: a középső könyöktámasz leengedésével egyes változatokon egy forgóasztal áll rendelkezésre, melyen kényelmesen dolgozhatunk a dossziéinkon vagy egy laptopon. A felső középső tárolórekeszbe ügyesen beépített, tartozékként rendelhető tartóelemen – közvetlenül a műszerfal előtt – egy akár 11” tablet is elhelyezhető. Az eszköz tápellátása a közvetlen közelében található USB-portról biztosítható (változattól függően). Az okostelefon-tartó a vezetőoldali pohártartóban kapott helyett. Beépített tápegységgel rendelkezik, így a digitális eszközök mindig a vezető keze ügyében találhatók.


Vezetősegítő rendszerek és kapcsolódási szolgáltatások

Vezetősegítő rendszerek
Az ë-Jumpyn a biztonságos és nyugodt vezetés érdekében 15 vezetéssegítő rendszer áll rendelkezésre.
A szegmensben Egyedülálló – Lábmozdulattal nyitható tolóajtók: a szabad kezes oldalsó tolóajtók funkció jóvoltából a szegmensben egyedülálló módon egyes változatokon teli kézzel is nyithatók, illetve zárhatók az oldalsó tolóajtók. Ha nálunk van a gépjármű kulcsa, elég egy lábmozdulat a hátsó lökhárító sarka alá, és a gépjármű kireteszelődik, a megfelelő oldali tolóajtó pedig automatikusan kinyílik. A gépjármű elhagyásakor ugyanígy zárhatjuk az ajtót és reteszelhetjük a gépkocsit. A funkció jelentősen segíti a ki- és berakodást, amikor tele van a kezünk.
A szegmensben Egyedülálló– Szabad kezes nyitó- és indítórendszer › Active Safety Brake
A szegmensben Egyedülálló – Head up display, mely a vezető látóterébe vetíti a fontos vezetési
információkat (sebesség, a sebességszabályozó/-korlátozó beprogramozott sebességértékei, navigációs utasítások és az ütközésveszély-jelző figyelmeztetései), így a vezető mindvégig az úton tarthatja a szemét. Visszagurulás-gátló. Fáradtságfigyelő rendszer. Véletlen sávelhagyásra figyelmeztető jelzés.

Ütközésveszély-jelző
Top Rear Vision funkcióval ellátott tolatókamera, mely megjeleníti az érintőképernyőn a gépjármű
hátsó részének és közvetlen környezetének felülnézeti képét, és a tolatási manőver megkönnyítése érdekében a hátramenet végén automatikusan felnagyítja a látott képet, Coffee Break Alert. Adaptív fényszóró, Grip Control. Táblafelismerő rendszer sebességajánlással. Sebességszabályozó/-korlátozó. Holttérfigyelő rendszer.

Kapcsolódási szolgáltatások
Az ë-Jumpy az ügyfelek biztonsága és kényelme érdekében háromféle kapcsolódási szolgáltatást kínál. A szolgáltatáskínálat a Citroën Advanced Comfort programba illeszkedik, mely a kapcsolódási szolgáltatásokhoz való gyors és intuitív hozzáférés mellett a maximális biztonság, az egyszerű navigáció és a minél szélesebb körű konnektivitás alapelvárásainak is meg kíván felelni.

A vezető és az utasok biztonsága érdekében az ë-Jumpy sürgősségi és assistance segélyhívó szolgáltatást kínál. A hívás indítása automatikusan vagy az „Assistance” gombbal manuálisan történik, így a vezető szükség esetén fel tudja venni a kapcsolatot az érintett telefonos platformmal. Vészhelyzetben két lehetőség van: - A légzsákok aktiválásával járó baleset esetén helyzetbeméréssel egybekötött automatikus hívásindításra kerül sor a sürgősségi szolgálat felé.

 Kisebb baleset vagy rosszullét esetén a vezető a piros „SOS” gomb megnyomásával tud a gépjármű pontos adatait és aktuális helyzetét is tartalmazó üzenetet eljuttatni a sürgősségi szolgálathoz. A Connect Assist szolgáltatás a My Citroën alkalmazás és a gépjármű közötti kapcsolatot is biztosítja, így olyan adatokhoz lehet hozzáférni, mint a töltésszint, aktuális hatótávolság, időzített töltés, előfűtés/-hűtés, parkolóhely, kilométeróra-állás vagy a következő karbantartás várható időpontja. Connect Nav 

Az ë-Jumpy csúcstechnológiás 7” érintőképernyője intuitív módon egyesíti az összes funkciót. A hangvezérléssel is működtethető digitális Connect Nav navigációs rendszer a következő területekkel való kommunikációt biztosítja: navigáció, telefon, rádió. A rendszerhez internetalapú szolgáltatások tartoznak. A TomTom Traffic az optimális útvonal megtalálása érdekében valós idejű forgalmi információkkal szolgál. Ezen kívül felvilágosítást nyújt a töltőállomások és parkolók pontos helyéről és árairól, a várható időjárásról és a közelben található szolgáltatóegységekről (fontos helyek).

A felhasználók a három éven át ingyenesen járó Veszélyes területek opcióért is hálásak lesznek, mely vizuális és hangjelzés útján történő figyelmeztetést foglal magában (az adott országban hatályos jogszabályoknak megfelelően). Az utastér előfűtésére/-hűtésére szintén lehetőség van a Connect Nav rendszeren keresztül.


Az Apple CarPlayTM és Android Auto technológiával kompatibilis Mirror Screen funkcióval a gépkocsira csatlakoztatott okostelefon képernyője a jármű központi képernyőjére tükrözhető. A vezető így hozzáfér a telefon multimédiás tartalmaihoz, és közvetlenül az érintőképernyőről vezérelheti a telefonját és a funkcióval kompatibilis alkalmazásokat. A vezető biztonsága érdekében kizárólag a vezetési funkciók elérhetők.

Kapcsolódó alkalmazások
A My Citroën alkalmazás regisztrációt követően az akkumulátortöltés kezeléséhez nyújt segítséget
(töltésszint, hatótáv, töltésből hátralevő idő ellenőrzése, az időzített töltés kezelése), és hozzáférést biztosít a kifejezetten az elektromos autókhoz kínált Free2Move Services alkalmazáshoz (töltőállomások keresése, megtett kilométerek száma, karbantartással kapcsolatos figyelmeztetések, szervizidőpont-előjegyzés, előfűtés/-hűtés stb.).
A töltéshez és a parkoláshoz (Franciaországban) segítséget nyújtó Free2Move Services alkalmazás ún.

Charge My Car szolgáltatást kínál:
Európa legnagyobb, 160 000 nyilvános töltőoszlopot számláló hálózatához biztosít hozzáférést. Az ë-Jumpyval kompatibilis elérhető töltőállomások keresése. A töltés szempontjából legmegfelelőbb útvonal tervezése a gépkocsi hatótávolsága, a külső hőmérséklet, a domborzati viszonyok és a vezetési stílus függvényében (töltési pihenők, a teljes töltési idő, töltőaljzat típusa, a töltőállomás megközelítése stb.) Egységes fizetőkártya biztosítása vagy az alkalmazáson keresztül történő fizetés

 

 


  •  
 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER