Autósfórum

...because open source matters

 
  • A betűméret növelése
  • Alapértelmezett betűméret
  • A betűméret csökkentése

Címkék: Renault | Renault Megane

2016. február 08. hétfő, 19:17


Az új Renault Megane a Renault családi napján a Talismannal együtt mutatkozott be
, melyet az érdeklődők ugyancsak ki is próbálhattak. Az új Megane 4 féle (Life, Zen, Intens és Bose) felszereltségi szintben lesz elérhető, illetve hozzájuk csatlakozik 205 lóerős benzinmotorral szerelt GT.

 

Új Renault Megane bemutató
Képgaléria
Új Renault Megane bemutató
A képre kattintva galéria nyílik több képpel!



Az autó benzinmotor választéka 1,6-os 114 lóerős kéziváltóval indul 4.790.000,-Ft-tal, az 1,2-es 100, illetve 131 lóerős motor, mely utóbbi automata váltóval is rendelhető. A sort az 1,6-os 205 lóerős motor zárja amely csak a GT felszereltségben, ára 7.790.000,-Ft.
Dízelmotorok közül a legkisebb az 1,5-ös 90 lóerős kéziváltóval szerelt 5.290.000,-Ft az induló ára. A 110 lóerőst kézi és automata váltóval is kínálják. A 130 lóerős a legerősebb kéziváltóval, ára 6.690.000,-Ft Intens felszereltségben.

Új Renault Megane árak




A Life felszereltség tartalma a teljesség igénye nélkül az ABS AFU vészfékasszisztenssel, ESC menetstabilizátor, emelkedőn való elindulást segítő rendszer, keréknyomás ellenőrző rendszer. 6 légzsák (első-, oldal- és függönylégzsákok.
Alapfelszereltség a tempomat is, az elektromos szervokormány és a központi ajtózár és az elektromos ablakemelő. A klíma manuális, a Bluetotthos rádióhoz 4 hangszóró jár USB és Jack csatlakozási lehetőséggel. Magasságban állítható a vezetőülés, a hátsó ülések 1/3-2/3-ad arányban dönthetőek.

A Zen felszereltségű autók 200 ezer forinttal kerülnek többe az előzőnél, s a fentieken felül bőrkormányt, ködlámpákat tartalmaznak. A vezetőülésnek állítható deréktámasza van, a kormányt bőr borítja, az acél keréktárcsák dísztárcsákat kapnak.

Az Intense felszereltség 400 ezer forinttal kerül többe a Zennél. Itt megjelenik a kétzónás automata klíma, 7 collos színes TFT kijelző és tolatóradar. A 16 collos keréktárcsa könnyűfém, a kipufogóvég krómozott.

A Bose felszereltség 600 ezer forinttal kerül többe az Intense felszereltségtől. Itt megkapjuk az R-Link 2 navigációs és multimédia rendszert teljes Európa térképpel, Bose Sound System rendszert, utastéri hangulatvilágítást. A vezetőülés maszázsfunkcióval ellátott.
Akaratlan sávelhagyáskor figyelmetet az autónk, felismeri a sebességkorlátozó táblákat.
Elektromos a kézifékünk, sötétítettek a hátsó ablaküvegeink, a Celsium könnyűfék tárcsáink 17 collosak.

A GT felszereltség sportfutóművet, első sportüléseket, négykerék kormányzást tartalmaz, váltani a kormány mögötti füleken is tudunk. Full LED fényszórókkal szerelték és 17 collos Celsium könnyűfém keréktárcsákat kapott.



Szép formájú az autó, bár oldalról és hátulról nézve kicsit az új BMW 1-es kinézetére hajaz tetőzve annak uszonyára hasonlító antennával, de amúgy a többi részen megtalálhatók a Renault jellemzői, így a vállszerűen kiszélesedő övvonal, elölről-oldalról nézve vesszük észre, hogy a hátsó légterelő széléhez függőlegesen húzott lemez a régi Megane alakjának emlékét hozza vissza. Hátulját vízszintes vonalak szélesítik a lámpával és annak vonalával egyetemben a látványt még a hátsó kidomborodó kerékjárati ívek is erősítik. Elején jellegzetes új Renault lámpák és hűtőmaszk.

 










A képeket nagyobb méretben a képgalériában nézhetik meg.

Próbaautónk 1200 cm3-is 131 lóerős benzinmotoros, kéziváltós, a Bose felszereltségen felül el volt látva Techno, Easy parking (félautomata beparkoló rendszer) és biztonság prémium csomaggal, a érintőképernyője 6,7”, az autó kék metálfényt kapott, távolságtartó tempomatot és kártyaolvasót is találtunk benne. Az opciókkal növelt listaára 7.215.000,-Ft, amely a fenti alkalmazásokat nézve nagyon jó ár, hisz ezek jóval drágábbak, ebben a kategóriában pedig jellemzően nem is érhetők el. Az autót a kis próbakörön is nagyon kellemes volt vezetni, az a fajta, ahova beül az ember elindulás után már rögtön a saját ruhájának érzi. Menetdinamikája fürge, kormányfogása jó, a vezetőülés nagyon kényelmes, bár az ajtó felöli könyöklő jöhetne kicsit közelebb az emberhez. A látványon és vezetésén túl a sok hasznos és kényelmes extrát észlelve csodálkozással vegyes jó érzés volt az autóval való röpke találkozás.

Ismerjék meg a Renault Talismant is.








  •  

Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

Autóspanasz.hu
Loading

e-mail

 

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER