Második nagy nemzetközi címét szerezte Michelisz Norbert autóversenyző, miután a Hyundai Motorsport Customer Racing pilótája több pontot szerzett közvetlen riválisainál a TCR World Tour szezonzáró, makaói versenyhétvégéjén.
Az új Hyundai Tucson olyan, dinamikusabb megjelenéssel lép színre, amely a vállalat jövőbeli mobilitásról alkotott, progresszív elképzeléseit testesíti meg. A modell 2024 elején debütál Európában; az európai specifikációkat ekkor hozzuk nyilvánosságra.
A 3-as szintű, nagymértékben automatizált járművezetés – amely lehetővé teszi, hogy utazás közben a vezető levegye kezeit a kormányról és átmenetileg az előtte álló út helyett másra koncentráljon – hamarosan elérhetővé válik az új BMW 7-es sorozatban.
A toyota proace család a vadonatúj, akkumulátoros elektromos kivitelben is elérhető proace max nagyméretű haszonjárművel bővül. Az ezzel egy időben külsőleg is megújuló testvérmodellekben, a proace city kisméretű és a proace közepes méretű áruszállítókban is elérhető legújabb generációs akkumulátortechnológia nagyobb hatótávolságot kínál a proace család tagjai számára.
A világ legkeményebb tereprally versenyének számító Dakart 2019-ben, 2022-ben és 2023-ban is megnyerő (2020-ban és 2021-ben pedig ezüstérmet szerző) Toyota Gazoo Racing versenyistálló 2024-es nevezőinek teljes névsorának publikálása még várat magára, a japán motorsport csapat azonban annyit már most elárult, hogy két teljesen új páros is az ő színeiben vág neki a 2024-es megmérettetésnek.
Társult cégeivel karöltve azon dolgozik a Peugeot, hogy központosított, nagyobb teljesítményű vezérlő rendszerekkel váltsa ki napjaink szerteágazó elektronikai architektúráját.
Tizenöt modellgeneráció során sokféle karosszériaváltozattal kísérletezett a Toyota Crown, a hatvanhét év alatt azonban egy valami soha nem hiányzott a variációk közül: a szedán.