2012. február 22. szerda, 14:42

 

A Scania 200 millió svéd koronás beruházást tervez az indiai Bangalore városában az év folyamán. A Scania Regionális Termékközpontja (Regional Product Centre) az ország kereskedelmi központja is lesz egyben. A Scania a következő öt évben 2000 tehergépkocsi, 1000 busz és 1500 motor értékesítését tervezi éves szinten az indiai piacon.

A létesítmény a dél-indiai Karnataka állam fővárosában, Bangalore-ban kerül megépítésre. A gyártást előreláthatóan 2013 első felében fogják elindítani és az üzem nagyjából 800 főt foglalkoztat majd.

scania-india

Az egység tevékenységének központjában tehergépkocsi- és buszalvázak, valamint felépítmények összeszerelése, illetve komplett járművek gyártása áll. A Scania indiai kereskedelmi központja szervizzel és alkatrészraktárral kiegészülve szintén ugyanezen a helyen épül fel.

„Azáltal, hogy a teljes járműveket helyileg gyártjuk, lerövidíthetjük szállítási időnket és szélesebb termékválasztékot kínálhatunk ügyfeleinknek. Az országon belül található alkatrészraktárnak köszönhetően szervizszolgáltatásunk átfutási ideje is kedvező lesz.” – mondta Henrik Fagrenius, a Scania India ügyvezető igazgatója.

A Bangalore-ban felépülő üzem az Oroszországban, Dubajban, Dél-Afrikában, Malajziában, Thaiföldön és Tajvanon találhatóak mellett a Scania hetedik Regionális Termékközpontja.

A Scania 2007-ben a Larsen & Toubro (L&T) vállalattal kötött együttműködési megállapodással egyidejűleg jelent meg az indiai piacon. Az L&T sikeresen vezette be a Scania tehergépkocsikat és szolgáltatásokat az indiai piacra, valamint szoros kapcsolatot alakított ki a bányászatban dolgozó ügyfelekkel. Az L&T jelenleg 10 Scania műhelyt üzemeltet az ország különböző, bányászati szempontból fontos területein.

2011-ben a Scania létrehozta saját leányvállalat, a Scania Indiát, amellyel célja, hogy erősítse jelenlétét az országban, illetve termékeivel az egyéb szegmensben dolgozó ügyfeleket is elérje.

„Egyre növekvő igény mutatkozik a Scania kínálatában megtalálható megbízható minőségű és teljesítményű járművek, valamint motorok iránt, amelyek az általunk nyújtott szervizszolgáltatásokkal kiegészülve nagy üzemidőt és kis költségeket jelentenek ügyfeleink számára. Továbbra is fontosnak tartjuk a bányászatban dolgozó járműkínálatunk szélesítését, de szeretnénk egyéb területekre, így például az építőiparra, illetve a nehéz rakományok közúti szállítására alkalmas járművekre is koncentrálni. Buszok esetében szintén hatalmas lehetőségeket látunk, mind a városi, mind a távolsági személyszállítás területén.” – tette hozzá Fagrenius úr.


  •  
 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER