Címkék: Ford | haszongépjármű

2021. január 25. hétfő, 14:59

 

“2020 példátlan év volt, és a járvány még mindig hatással van az üzletre. Haszongépjármű-stratégiánk továbbra is sikeres: a tavalyi volt zsinórban a hatodik piacvezető évünk Európában. A Puma és a Kuga a SUV-növekedésünk éllovasai, most pedig felgyorsítjuk elektromobilitási tervünket a díjnyertes Mustang Mach-E bevezetésével, amely érzelmeket ébresztő imázst és fejlett, tisztán elektromos hajtásláncot kínál.”

 

 

- értékelte Roelant de Waard, a Ford Európa marketingért, értékesítésért és szolgáltatásokért felelős alelnöke a 2020-as évet.

A Puma erősen kezdett 2020-ban: az eladott autók 45%-a gazdagon felszerelt Titanium X és ST-Line X változat volt. A 4. negyedévben a Puma volt a Ford második legkelendőbb személyautója.

A házhoz szállítás új rekordokat hozott a haszongépjármű-szegmensben, és a Ford új termékeket mutatott be 2020-ban. A Transit Trial és Active új vevőket nyer meg 2021-ben.

A vadonatúj Mustang Mach-E SUV tisztán elektromos hajtása lenyűgöző menetdinamikát és nulla károsanyag-kibocsátást kínál. A Mach-E európai értékesítése 2021 első negyedévében kezdődik.

 

 

 

A 2020-as év számokban:

A Ford Európában 974.982(-26,8%) járművet értékesített 2020-ban; ez 7,1% piaci részesedést jelent, ami 0,3 százalékponttal kevesebb, mint 2019-ben volt.

A Ford immár hatodik éve az első számú haszongépjármű-márka a 20 legfontosabb európai piacon, 12 éve Magyarországon és 56 éve az Egyesült Királyságban.

Minden idők legjobb haszongépjármű-piaci részesedése a 20 legfontosabb európai piacon: 14,6 százalék, és 0,7 százalékpont növekedés 2019-hez képest.

Vezető szerep tíz európai ország haszongépjármű-piacán (Magyarországon is) 2020-ban, növekvő részesedés a legtöbb piacon.

2020 nyertese a Ranger: 34,9 százalékos részesedés a szegmensben Európában.

A Ford Fiesta és a Ford Transit Custom / Tourneo Custom az 1. és 2. helyen a 2020-as brit újautó-eladási listákon
Németországban a Ford személyautók 14 százaléka elektromos hajtásláncú volt, ami 0,6 százalékos növekedés 2019-hez képest.

A Ford SUV-értékesítése a teljes személyautó-eladás 38,1 százalékát tette ki, ami 8,1 százalékpont növekedés 2019-hez képest.

Az új Ford Puma eladásai a teljes Ford SUV-értékesítés 55,7 százalékát tették ki a 4. negyedévben; 39,842 darabbal a Puma a második legkelendőbb Ford a Focus után a negyedévben.

 

 


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER