Címkék: autókiállítás | Los Angeles | Volvo

2018. november 21. szerda, 15:59

 

A Volvo Cars üres kézzel érkezik az idei Automobility LA kiállításra: standján egyetlen autó sem lesz látható. A vállalat ehelyett jövőképét demonstrálva bemutatja, hogyan értelmezi újra az autó fogalmát.

 

Amióta csak léteznek autókiállítások, azoknak mindig az automobil állt a középpontjában, selyemlepel alatt rejtőzve vagy forgószínpadon kelletve magát. Azonban változnak az autók, változik az iparág, és velük együtt változnak az ügyfelek autókkal szemben támasztott elvárásai. A Volvo jelenléte a Los Angeles-i Autószalonon ezeket a változásokat tükrözi.



 
Mára a krómnál, a bőrnél és a lóerőknél jóval fontosabbá vált, hogy az ügyfelek hogyan élnek meg egy márkát. A Volvo standjának központi helyén ezért autó helyett egy egyszerű, ám megdöbbentő üzenet várja a látogatókat: „Ez nem egy autó.”

 
„Amikor a kiállítás szervezői az 'Automobility LA' nevet adták a rendezvénynek, azzal maguk is elismerték, hogy iparágunk a feje tetejére állt.” – mondta Mårten Levenstam, a Volvo Cars termékstratégiai felelőse. „Azt szerettük volna demonstrálni, hogy megértettük az üzenetet, és szeretnénk párbeszédet kezdeményezni az automobilizmus jövőjéről. Ezért ahelyett, hogy bemutatnánk egy koncepcióautót, inkább az autó koncepciójáról szeretnénk beszélgetni. Idén biztosan nem fogjuk elnyerni a ’Kiállítás autója’ címet, ezzel azonban együtt tudunk élni. Hiszen ez a kiállítás már nem is autókiállítás.”
 
Az erőteljes kijelentés mellett a Volvo Cars egy sor interaktív prezentációval demonstrálja kapcsolódási szolgáltatásait: a fedélzeti áruszállítást, az autómegosztást, az autonóm mobilitásról alkotott elképzeléseit (amint azokat a Volvo 360c tanulmányautón is láthattuk) vagy a Care by Volvo előfizetési szolgáltatást.
 
„Iparágunk átalakulóban van. Ahelyett, hogy autókat építenénk és értékesítenénk, a mozgás szabadságát kívánjuk nyújtani ügyfeleinknek, méghozzá személyre szabott, fenntartható és biztonságos módon.” – mondta Håkan Samuelsson, a Volvo Cars elnök-vezérigazgatója. „Ügyfeleink számára akkor és ott biztosítunk hozzáférést egy autóhoz és új, vonzó szolgáltatásainkhoz, ahol és amikor csak szeretnék.”
 
A Volvo Cars mélyen hisz a stratégiai kapcsolatok erejében. A Volvo innovatív együttműködést folytat az autóiparon kívüli partnerekkel, a nagynevű technológiai vállalatoktól (Amazon, Google vagy Nvidia) kezdve az olyan start-up vállalkozásokig, mint a Luminar vagy a Zenuity.
 
Új vállalati küldetésével – A mozgás személyre szabott, fenntartható és biztonságos szabadsága – a Volvo kijelölte, milyen irányba kíván haladni a jövőben. A következő évtized derekára a vállalat éves eladásaink felét a tisztán elektromos üzemű járművek fogják adni, minden harmadik eladott autó képes lesz autonóm közlekedésre, valamint a Volvo több mint ötmillió közvetlen ügyfélkapcsolatot fog kiépíteni.


 


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER