Három fiatal japán pilótát – Hikaru Kogurét, Nao Otakét és Yuki Yamamotót – választottak ki, hogy csatlakozzanak a Toyota Gazoo Racing WRC Challenge Programjához, amelynek keretein belül intenzív edzéseken és képzéseken vesznek részt, hogy egy napon a legmagasabb szinten, az FIA Rally Világbajnokságon versenyezhessenek.
Most, amikor visszatérni látszik a hosszútávú autóversenyzés fénykora, a lorige és a peugeot sport úgy döntöttek, hogy közös erővel létrehoznak egy különleges időmérő-sorozatot.
A karácsonyi időszak és a téli tesztek véget értek. Itt van az új év és vele együtt elérkezett a FIA Rally Világbajnokság történelmének egyik legjobban várt új szezonja.
Az M-Sport Ford World Rally Team (WRT) ma első alkalommal villantotta meg a motorsport-rajongók előtt a 2022-es Rally Világbajnokságon (WRC) induló M‑Sport Ford Puma Hybrid Rally1 versenygép új, izgalmas fényezését.
A Toyota Gazoo Racing színeiben a 2022/2023 Év Pickupja díjas Toyota Hilux alapjaira épülő GR DKR Hilux T1+ versenyautóval versenyző Nasser Al-Attiyah - Mathieu Baumel páros gyakorlatilag rajt-cél győzelmet aratva, az összesítésben mindvégig az élen állva és a 12 szakaszból hétszer dogobós helyzet háromszor pedig szakaszgyőzelmet szerzeve megnyerte a 2022-es Dakart.
Javában folyik a Dakar, hol a Toyota 2018-ban második, 2019-ben első, majd 2020-ban és 2021-ben a győzelemről hajszálnyival lemaradva ismét második helyen végzett, a 2022-es megmérettetésen pedig egyelőre az első pillanattól élen áll.
Immáron hagyományosan, ismét egy vérbeli sportautó lesz a fődíj Magyarország legnagyobb szezonkezdő autós kiállításán és show-ján, az AMTS-en, mely 2022-ben újra a megszokott időpontban, tavasszal várja az érdeklődőket a teljesen megújult Hungexpón!
Sébastien Ogier vezeti majd a GR010 HYBRID versenyautót a FIA Hosszútávú Világbajnokság (WEC) éves kezdő tesztjének keretében a Bahrain International Circuit aszfaltcsíkján november 7-én, egy nappal a 2021-es szezon utolsó versenyét követően.