Új Golf modellje jegyében jelenik meg a Volkswagen a Párizsi Autószalonon. A márka kiállítási standja, a „Volkswagen Hyperdrive“, egyúttal nagyméretű, hiperaktív színpadként is szolgál, amely filmvetítésekkel, speciális megvilágításokkal és interaktív látogatói kapcsolatokkal teszi még inkább megélhetővé a márka modelljeit.
A számos különböző felszereltségi változatában megjelenő új Golf mellett a Volkswagen az up!, CC és Beetle sorozatai több kivitelét, illetve különböző R-Line modelljeit is felvonultatja a nagyközönség előtt 2.763 négyzetméteres standján.
„Párizsi standunkkal is egyértelműen igazolni szeretnénk márkánk érzelmi töltését és közelségét ügyfeleinkhez, egyben új Golf modellünket kívánjuk a középpontba állítani“ – hangsúlyozta Giovanni Perosino, a Volkswagen Személyautók marketing és kommunikációs igazgatója. „Mindezek szolgálatában standunk architektúrája, kiállítási modelljeink és kommunikációnk tekintetében egyaránt új utakra léptünk.”
A „Hyperdrive” hatalmas, 90 méter hosszú térszerkezete 998 négyzetméter alapterületet ölel fel, amely számos különböző, a marketingkampány egyes fázisait képviselő látogatói zónának ad helyet. Az eredeti francia macaronnal kísért üdvözlést követően a látogató közvetlenül a „Onething“ területéhez ér, ahol a Golf reklámkampányának hét személyes jellegű kérdésére válaszolhat, majd az „Excitement“ zónában a Golf e kiállításra készült, igényes és látványos filmjét tekinteti meg.
A kiállítási terület „szíve” azonban az úgynevezett „Feature Lab“ 30 méter hosszú interaktív területe, amely a járművek fizikai, illetve médiaprezentációi között teremt egyéni kapcsolatot. A látogatók lézerradar-technológia segítségével – akár egy hatalmas tábla-PC-n – egyenként ismerkedhetnek meg részletesen az egyes termékfejlesztésekkel. Végül az „Innovation Cell“ technikai területén a Volkswagen hosszú távú fenntarthatósághoz kapcsolódó tevékenységei, technológiái és innovációi tekinthetők meg.
Építészetileg a Volkswagen Hyperdrive az új Golf karakteres formai elemeit eleveníti meg, mint például dinamikus „tornádóvonalát”, markáns tanksapka-nyílását illetve A- és C-oszlopait. „Az új Golf ikonszerű, időtlen formái ihlették e különleges architektúrát“ – magyarázza Perosino. A kiállítási stand építői több mint száz kilométernyi kábelt fektettek le, s mintegy 138 tonna acélt mozgattak meg, s építettek be. A teljes anyagszükséglet beszállítása 125 tehergépkocsi teljes rakományát tette ki.
A Volkswagen párizsi standja – Tények és számok
Helyszín: Párizs, Vásárterület 4.0 csarnok
Stand alapterülete: 2.763 m2
A stand hosszúsága és szélessége: 84,50 m x 32,50 m
Építés kezdete: 2012. szeptember 11.
Építés időtartama: 16 nap
Építés vége: 2012. szeptember 26.
Gyártás időtartama: 9 hét
Beépített terület: 4.134 m3
Épület-alapterület: 1.100m2
Tervezés időtartama: 9 hónap
Építészek/formatervezők száma: 7
Építészeti különlegesség: Hyperdrive
Fényforrások száma: 896
Járművek és vezetési akciók: 22
Catering-személyzet: 30 kiszolgáló személy, 6 logisztikus, 9 szakács
Hostok/hostessek száma: 180 személy két csoportban
Hozzászólások