2012. szeptember 26. szerda, 10:19

Új Golf modellje jegyében jelenik meg a Volkswagen a Párizsi Autószalonon. A márka kiállítási standja, a „Volkswagen Hyperdrive“, egyúttal nagyméretű, hiperaktív színpadként is szolgál, amely filmvetítésekkel, speciális megvilágításokkal és interaktív látogatói kapcsolatokkal teszi még inkább megélhetővé a márka modelljeit.

A számos különböző felszereltségi változatában megjelenő új Golf mellett a Volkswagen az up!, CC és Beetle sorozatai több kivitelét, illetve különböző R-Line modelljeit is felvonultatja a nagyközönség előtt 2.763 négyzetméteres standján.

volkswagen-golf-uj

„Párizsi standunkkal is egyértelműen igazolni szeretnénk márkánk érzelmi töltését és közelségét ügyfeleinkhez, egyben új Golf modellünket kívánjuk a középpontba állítani“ – hangsúlyozta Giovanni Perosino, a Volkswagen Személyautók marketing és kommunikációs igazgatója. „Mindezek szolgálatában standunk architektúrája, kiállítási modelljeink és kommunikációnk tekintetében egyaránt új utakra léptünk.”

A „Hyperdrive” hatalmas, 90 méter hosszú térszerkezete 998 négyzetméter alapterületet ölel fel, amely számos különböző, a marketingkampány egyes fázisait képviselő látogatói zónának ad helyet. Az eredeti francia macaronnal kísért üdvözlést követően a látogató közvetlenül a „Onething“ területéhez ér, ahol a Golf reklámkampányának hét személyes jellegű kérdésére válaszolhat, majd az „Excitement“ zónában a Golf e kiállításra készült, igényes és látványos filmjét tekinteti meg.

A kiállítási terület „szíve” azonban az úgynevezett „Feature Lab“ 30 méter hosszú interaktív területe, amely a járművek fizikai, illetve médiaprezentációi között teremt egyéni kapcsolatot.  A látogatók lézerradar-technológia segítségével – akár egy hatalmas tábla-PC-n – egyenként ismerkedhetnek meg részletesen az egyes termékfejlesztésekkel. Végül az „Innovation Cell“ technikai területén a Volkswagen hosszú távú fenntarthatósághoz kapcsolódó tevékenységei, technológiái és innovációi tekinthetők meg.

Építészetileg a Volkswagen Hyperdrive az új Golf karakteres formai elemeit eleveníti meg, mint például dinamikus „tornádóvonalát”, markáns tanksapka-nyílását illetve A- és C-oszlopait. „Az új Golf ikonszerű, időtlen formái ihlették e különleges architektúrát“ – magyarázza Perosino. A kiállítási stand építői több mint száz kilométernyi kábelt fektettek le, s mintegy 138 tonna acélt mozgattak meg, s építettek be. A teljes anyagszükséglet beszállítása 125 tehergépkocsi teljes rakományát tette ki.


A Volkswagen párizsi standja – Tények és számok

Helyszín:                    Párizs, Vásárterület 4.0 csarnok
Stand alapterülete:                2.763 m2
A stand hosszúsága és szélessége:        84,50 m x 32,50 m
Építés kezdete:                    2012. szeptember 11.
Építés időtartama:                16 nap
Építés vége:                    2012. szeptember 26.
Gyártás időtartama:                9 hét
Beépített terület:                4.134 m3
Épület-alapterület:                1.100m2
Tervezés időtartama:                9 hónap
Építészek/formatervezők száma:        7
Építészeti különlegesség:            Hyperdrive
Fényforrások száma:                896
Járművek és vezetési akciók:            22
Catering-személyzet:                30 kiszolgáló személy, 6 logisztikus, 9 szakács
Hostok/hostessek száma:            180 személy két csoportban


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER