Címkék: Toyota C-HR

2019. október 01. kedd, 19:10

 

Még hibridebb, még kommunikatívabb és még ikonikusabb – így aposztrofálja a Toyota sikermodellje, az elmúlt években a környezetbarát öntöltő hibrid elektromos hajtást igazi slágerré varázsló C-HR modellfrissítését.

 

 

 A még kifinomultabb első és hátsó karosszéria-dizájnt kapó C-HR-ben ugyanis a továbbfejlesztett 1,8 literes, 122 lóerős hibrid mellett megjelenik az új 2,0 literes, 184 lóerős hibrid hajtás is, az új multimédia rendszer pedig Apple Carplay és Android Auto funkciókat kapott. Az új C-HR október 2.-tól rendelhető a hazai Toyota márkakereskedésekben.

 

 

 A többféle hibrid hajtásláncot és új multimédia rendszert kínáló új Toyota C-HR újragondolt dizájnnal érkezik, ám az autó a változások ellenére is megőrzi ikonikus formavilágát. A továbbfejlesztett 1,8 literes, 122 lóerős hibrid hajtás mellett megjelenik a kínálatban a 184 lóerős 2.0 Hybrid Dynamic Force rendszer is, így a vásárlók több szupertakarékos technológia közül is választhatnak; a CO₂-kibocsátás legalacsonyabb értéke az 1,8 literes rendszernél 108 g/km, a 2,0 literes Hybrid Dynamic Force esetében pedig 118 g/km. (WLTP szabvány szerint mérve). Az új Toyota C-HR emellett még modernebb multimédia rendszert is kínál, amelynek immár az Apple Carplay™ és az Android Auto™ okostelefon-integráció is része.

A népszerű modell továbbra is hű marad ikonikus formavilágához, vagyis ahhoz a kupés vonalvezetéshez, amivel mindig is kitűnt a tömegből. Ugyanakkor a dizájnerek sokat finomítottak az autó első és hátsó részén, és az új modell fényezett alsó légterelő elemei erőteljes, széles és látványos kiállással ruházzák fel az autót. A fényszórókban és a hátsó lámpatestekben prémium LED-technológia működik. A nappali menetfény (DRL) és az irányjelző közös fényvezető elemben kapott helyett, ami egységes, lágy ívű vonalat képez a fényszóró pereme fölött. A kombinált hátsó lámpatesteket összeköti a ragyogó feketére fényezett légterelő, egységes és letisztult formaként láttatva az autó hátsó traktusát.

 Az új Toyota C-HR modellben most először mutatkozik be a 2.0 2.0l Hybrid Dynamic Force hajtáslánc. A 184 lóerős rendszer hatásosan ötvözi az élvezetes menetteljesítményt és a csekély üzemanyag-fogyasztást. Ugyanakkor a vásárlók a továbbfejlesztett 1,8 literes hibrid hajtást is megrendelhetik, így már két különböző hibrid opció közül választhatnak. Az autó egyik fontos menetdinamikai fejlesztése az EPS módosítása, ami jobb kormányérzetet eredményez. A 2,0 literes változatba módosított futómű került, aminek köszönhetően tovább javul a rugózási kényelem, miközben a Toyota C-HR továbbra is kiválóan irányítható marad. Mindegyik modellváltozatban tökéletesített NVH-csomag szűri ki a kabinba tolakodó zajokat.

 

 

 Az új Toyota C-HR új multimédia rendszerrel mutatkozik be, még magasabb szintre emelve ezzel a konnektivitás lehetőségeit. Az Apple Carplay™ és az Android Auto™ rendszereknek köszönhetően a berendezés immár az okostelefonok integrálására is alkalmas. A navigációs rendszer térképei az ‘over the air’ technológiával frissíthetők, így a vezetőnek mindig rendelkezésére állnak az európai térképek legújabb változatai.

 


 

 

 


  •  

Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

Autóspanasz.hu

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER