2010. július 24. szombat, 14:50

 

Az amerikai ügyfelek a Porschét választották a legattraktívabb márkának. Első helyek a J.D. Power és az AutoPacific felméréseiben.

 

Porsche 911 GT3 RS

A stuttgarti székhelyű Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG-nak az amerikai ügyfelei körében kiemelkedő neve van - ismételten ezt bizonyítja két aktuális felmérés is.

Az amerikai J.D. Power közvéleménykutató-intézet híres tanulmányában, amely az autóipari teljesítményről, kivitelezésről és tervezetről (APEAL) szól, a Porsche immár egymás után hatodszor végzett az összesített értékelés első helyén. Ezen felül a Panamera Gran Turismo a második legjobb, a Porsche 911 pedig a harmadik legjobb autónak járó kitüntetést is kiérdemelte. Csakúgy, mint tavaly, a „Prémium Sportos Autók” szegmensében idén is a 911-es lett a győztes.

Az APEAL-tanulmány a járművek attraktivitását vizsgálja az amerikai piacon. Ennek érdekében évente kereken 82.000 olyan újautó-tulajdonost kérdeznek ki a felmérést készítők, akik autóikat a novembertől februárig tartó periódusban helyezték forgalomban. Összesen 95 ismertetőjegyet vizsgálnak, 10 kategóriában. A menetdinamika és a formatervezés mellett olyan aspektusokat is figyelembe vesznek, mint a hétköznapi használhatóság, vagy a kényelem.

Két első helyezés után a „Vehicle Dependability Study“-ban és az „Initial Quality Study”-ban, melyek a használt-, illetve az új autók minőségét ítélik, a Porsche az idei évvel együtt immár harmadszor szerepelt kiemelkedően a J.D. Power felmérésén.

Porsche boxster
Az amerikai AutoPacific autóipari tanácsadó vállalat ugyancsak neves „ideális jármű díj” felmérésén is a Porsche márka kapta az első helyezést. A sportos prémiumjárművek gyártójának ezzel első autógyártóként sikerült a vizsgálatban egymás után háromszor legelöl szerepelnie. Az összetettben elért győzelem mellett a Porsche Cayman-t a sportautó kategóriában „Ideális Sportautó” díjjal tüntették ki – utána pedig a Boxster és a legendás 911 következett.

A vizsgálat során több mint 42.000 amerikai autótulajdonos értékelte új autóját 15 különböző területen. A járművek formaterve, a kényelem, a motor és a gyorsulás is a vizsgálat részét képezte. A minden évben elvégzett AutoPacific-kutatásban szinte az összes, Egyesült Államokban kapható jármű értékelésre kerül. Ennek keretében azt vizsgálják, hogy mennyire feleltek meg az új autók tulajdonosaik elvárásának.


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER