2009 –ben bevezetett 3008 (a célkitűzést 30 százalékkal meghaladva) világszerte ismertté vált a kompakt egyterűek kategóriájában. A tavalyi évben a 3008 és 5008 modellből több mint 200.000 példány kelt el a világon.
Az ügyfelek körében nagy sikert aratott két új modellnek köszönhetően a C szegmens eladásai mostantól 34 százalékot (+ 6 százalék) képviselnek a márka összeladásaiból, ennek egyharmadát a 3008 és az 5008 teszi ki.
Magyarországon is egyre többen választják a 3008 modellt, amelyből bevezetése óta több mint 300 darabot értékesített a Peugeot hálózat. A modell egyre nagyobb sikerét tükrözi, hogy csak a tavalyi évben 154 talált gazdára, és ezzel a darabszámmal a modell 11% részesedést képviselt 2010-ben a Peugeot személygépjárművek összeladásából.
2011. áprilisban elindult a Peugeot 3008 microsite-ja. A honlapon a már megszokott, hagyományos módtól eltérően, számos hasznos, a modell technikai újdonságait felvonultató információt is talál az érdeklődő, ráadásul videókkal illusztrálva.
Az oldalon megtalálhatók a 3008-ról megjelent cikkek, illetve kisfilmek. Közéleti személyiségek sztárverseny keretén belül mérik össze vezetési tudásukat, és fogalmazzák meg véleményüket a modellről.
Hozzászólások