Az 508 kétféle, limuzin (4,79 m hosszú) és SW (4,81 m) karosszéria változatát október elején a Párizsi Autószalon alkalmából mutatják be először a nagyközönségnek, forgalmazásuk 2011 elején kezdődik.
Az európai piacra szánt modelleket Franciaországban gyártják; a Kínába, a világ legnagyobb piacára szánt modellek a helybeli Wuhanban készülnek. . A márka jelentős ambíciókat táplál a kínai piac sajátosságaihoz jól illeszkedő személyautó sikerével kapcsolatban.
Az elegáns külső magán hordozza az SRI tanulmányautón bemutatott új Peugeot stílusjegyeket.
Az utastér tágas, a csomagtartó nagy.
Az 508 valamennyi motorja előkelő helyen szerepel kategóriájában a teljesítmény, élénkség, valamint a fogyasztás és az emisszió tekintetében is. A legújabb műszaki megoldásokkal felvértezett kínálat tartalmazza az új e-HDi rendszert (új generációs Stop&Start, amely ötvözi a kényelmet a gazdaságos használattal). Néhány hónappal később a paletta a 147 kW (200 LE) teljesítményre képes, összkerékhajtású HYbrid4 technikával bővül, amely mindössze 99 gramm szén-dioxidot bocsát ki kilométerenként (elektromos üzemmódban a kibocsátása nulla).
Hozzászólások