Címkék: Lada Vesta

2019. január 10. csütörtök, 19:19

 

Hivatalos,2015-ös visszatérése óta is folyamatosan bizonyítja a LADA, hogy továbbra is a magyar autópiac egyik kedvelt márkája. 

 

 

Nemcsak jól ismert régi-új terepjárója, a LADA 4x4 és annak kishaszon változata, a LADA 4x4 pack keresett, hanem elismert szabadidő és családi autóként is népszerű. Tavaly szeptemberben a LADA HUNGARY arról számolt be, hogy több mint 3.000 új kocsit értékesítettek Magyarországon, most pedig legfrissebb 2018-as eladási adataikat hozták nyilvánosságra.

A LADA jelenleg négy újgenerációs modell – VESTA, GRANTA, KALINA, 4X4 – 13 típusát forgalmazza Magyarországon. A 4X4, vagyis régi, ismertebb nevén Niva, elsősorban vadászok, erdészek, horgászok kedvelt hobbiautója, amelyből az elmúlt évben 270 darabot vásároltak itthon. Nem is csoda, hiszen ebben a kategóriában gyakorlatilag nincs is konkurenciája a modellnek. A LADA családi autói is szépen helytálltak: GRANTÁBÓL 105, KALINÁBÓL 145, VESTÁBÓL pedig 359 darab talált gazdára. Utóbbinak különösen a Sedan típusa volt a legkelendőbb: az összes eladott VESTA közel 70%-át ez a modell tette ki. A piaci trenddel ellentétben, Ladát 90/10 arányban inkább magánszemélyek vásárolnak. A többségnek már van egyfajta kötődése a márkához, de az új megjelenésű VESTA a fiatalabb, 35+-os korosztály számára is opció.

 

 

 

2018-ban összesen 879 új Ladát helyeztek forgalomba és adtak át boldog tulajdonosának. „ Habár a 2018-as adataink alulmaradnak a 2017-eshez képest, mégis elégedettek vagyunk az eredményeinkkel” árulta el PATAKI ANDRÁS, a LADA HUNGARY cégvezetője. „ A LADA márka ismertsége, népszerűsége töretlen, ár-érték arányban pedig a legjobb kínálattal mi rendelkezünk a piacon. A tavalyi, alacsonyabb értékesítési mennyiségnek az_egész autópiacot érintő, új károsanyag-kibocsátási normára való átállás, és az ennek következtében történő gyártáskiesés az oka. A keresleti előrejelzés alapján azonban több új magyar LADA tulajdonos is lett volna 2018-ban, ha nem alakul ki ez a sajnálatos készlethiány.”

A LADA statisztikái is alátámasztják azt a fogyasztói magatartásra való következtetést, hogy ha egyszer járművásárlásra adják fejüket a magyarok, akkor egyre magasabb felszereltségi szinttel kérik választottjukat. Így a LADA választék legdrágább modellje, a megemelt szabadmagasságú ötajtós crossover, a VESTA SW CROSS értékesítése is jelentős mértékűvé vált. Ráadásul ár-érték arányban ezek az autók az átlagnál magasabb felszereltségűek, alapból jár hozzájuk többek között az első ülésfűtés, a légkondicionáló, a parkolást segítő hátsó ultrahangos rendszer, valamint a multifunkciós kormánykerékről vezérelhető sebességtartó automatika. Egy LADA VESTA vásárló átlagosan valamivel több, mint 4 millió forintot költ Ladájára, és olyan extrákat választ bele, mint például a robotizált váltó, a beépített navigáció vagy a multimédia rendszer.

A lada magyarországon


A LADA Hungary Kft. 2015 decemberében kezdte meg a LADA személyautók forgalmazását Magyarországon. Az akkor 9 tagot számláló országos márkakereskedői hálózat mára 22 tagúra bővült, és a LADA sikertörténete azóta is töretlenül íródik. Az elmúlt alig több mint három év alatt 3.000 darab új LADA talált itthon gazdára, és immár 17 ezren látogattak el a LADA márkakereskedésekbe, hogy személyesen nézzék meg, próbálják ki a márka jelenlegi kínálatát. A 2017-ben bevezetett új generációs Vesta Sedan 2018-ban már a LADA termékpalettájának a legnépszerűbb modelljévé vált. A Vesta 2018 márciusában bevezetett új zászlóshajója, a LADA Vesta SW Cross-nak köszönhetően pedig még szélesebb vásárlóközönséghez jut el az orosz autómárka.

 


  •  

Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

Autóspanasz.hu

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER