Címkék: 2013 | Dacia | eladás | modellek

2014. március 08. szombat, 09:53

 

A Dacia 2013-ban az autópiac összes szereplőjénél nagyobb piaci rész elérésére volt képes. Egy helyet lépve előre a ranglétrán, összeurópai 16. helyezést ért el, Magyarországon pedig a 8. helyen végzett. Európában 26%-al több Daciát helyeztek forgalomba. A legnagyobb növekedést az alábbi piacokon könyvelhette el a Dacia: Franciaország (+11%), Spanyolország (+80,9%), Portugália (+74%) és Hollandia (+49%).

Kevesebb, mint 2 év alatt a Dacia márka megújította a modellválasztékát és igazi márkává teljesedett ki. A Logan 2004-es bevezetése óta a Dacia igazi és töretlen kereskedelmi siker, köszönhetően a mai napig 2,7 millió Európában és a mediterrán térségben forgalomba helyezett autónak.


A Franciaországban legnépszerűbb 20 márka közül a Dacia lett a 2013-as év legmegbízhatóbb márkája – az Auto Plus magazin felmérése szerint. (a 2005 óta forgalomba helyezett autók száma és a meghibásodások száma alapján).
A Dacia tervezésének és gyártásának összes lépése a Renault-Nissan Szövetség minden minőségi szabványát figyelembe véve történik.
A vállalat minden gyártóüzeméhez hasonlatosan a casablancai, tangeri és pitesti-i üzemekben is bevezetésre került az SPR vagyis a Système de Production Renault szabványrendszer. Ez az összetett szemléletmód a Renault Csoport minden üzemében azt a célt szolgálja, hogy minden egyes, a szalagról legördülő termék kiváló minőségű legyen.
A Dacia az Alliance motorválasztékából is merít, például az 1.5 dCi motort, ami a Csoport legeladottabb motorja lett (csak 2013-ban több mint 1 millió darab).
Az Új Dacia Duster pedig a Nissan 4x4 hajtását kapta meg, ezzel is optimalizálva a fejlesztési költségeket és biztosítva a minőséget.



Egymást követő harmadik évben sikerült a Dacia márkának azon lista élén szerepelnie, amelyet a Quoi Choisir (Mit válasszunk?) francia fogyasztóvédelmi magazin állít össze és a minél olcsóbb fenntartási költségeket veszi számba. A kutatást 30 000 európai (belga, spanyol, francia, olasz és portugál) tulajdonos bevonásával végzik, a többségük úgy szavazott, hogy a Dacia pillanatnyilag a legolcsóbban fenntartható autó a piacon.
Ez a helyezés bizonyítja, hogy a Dacia:
- alacsony fogyasztású, modern motorokat kínál,
- versenyképes vevőszolgálati árakkal lép a piacra
- maradványértéke kiváló szinten van,
- változatlan áron kínálja a modellek újabb és jobban felszerelt verzióit is.


A 3 év / 100 000 kilométer gyártói garancia a teljes modellválasztékra érvényes. A Dacia márkaszervizek teljes hálózata képes ugyanazt a magas minőségű munkát és gyári tartozékok nagy választékát nyújtani ügyfeleinek. Aki még ennél is többre vágyik az a kiterjesztett garanciát veheti igénybe.


  •  
 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER