Címkék: BMW

2019. január 16. szerda, 12:25

 

A BMW még tovább erősíti luxuskategóriájú zászlóshajói összetéveszthetetlen karakterét. Az új BMW 7-es sorozat a magabiztos kiállás, a kifinomult elegancia, valamint a lélegzetelállítóan innovatív kezelőfelületek, vezetést támogató rendszerek és intelligens járműkapcsolati megoldások páratlan remekműveként öltött testet.

 

 

Bemutatkozik az új BMW 7-es sorozat, amellyel a bajor prémiumgyártó még tovább erősíti luxuskategóriájú zászlóshajói összetéveszthetetlen karakterét. A luxuslimuzin új nemzedékének jövőbe mutató formanyelve a magabiztos kiállás és a kifinomult elegancia harmóniája szerint öltött testet, amely az ajtók mögött részletekbe menően kidolgozott, pihentető környezetet és hosszú távú menetkomfortot garantál.

 

 

Újragondolt, abszolút presztízst szimbolizáló megjelenés az 50 milliméterrel magasabbra rajzolt frontrésznek köszönhetően, amelynek leginkább meghatározó eleme a mintegy 40 százalékkal megnövelt, egyetlen keretbe foglalt hűtőrács-pár. Minden korábbinál keskenyebb első fényszórók, az opcionális extrafelszereltség részeként BMW Laserlight lézerfény-technológiával. Az első lökhárító alsó felének két szélét elegáns, a karosszéria színére fényezett légterelő lapok törik meg, amelyeket látványos krómcsíkok nyomatékosítanak.

Az első kerékjárati ívek mögé vágott Air Breathers légkivezető nyílásokat függőlegesen, a precizitás, a letisztultság és a magabiztos stabilitás hármas egységeként rajzolták meg a tervezők. A köszöbtoldatokon végigfutó díszcsíkok egészen a hátsó lökhárító két széléig érnek.

Részletekbe menően újratervezett hátsó kialakítás. A hátsó lökhárítón a modell frontrészén elhelyezett nagyméretű légbeömlő motívuma köszön vissza. A kipufogóvégek nagyobb króm keretet kaptak, miközben az új BMW 7-es sorozat háromdimenziós hátsó lámpái az elődmodellhez viszonyítva hozzávetőlegesen 35 milliméterrel keskenyebbek és elegáns, vörös / fekete bura mögött világítanak. A hátsó lámpákat egy élesen meghúzott, rendkívül vékony (mindössze 6 milliméter vastag) fénycsík köti össze.

Széleskörűen kibővített karosszériafényezési opciók és könnyűfém keréktárcsa-garnitúrák. A személyre szabhatósági lehetőségek tárházát Design Pure Excellence felszereltségi csomag és az M Sport csomag tételei gyarapítják, miközben a minden korábbinál gazdagabb BMW Individual magasfényű Shadow Line külső felszereltségi csomag is újból elérhető.

Az új BMW 7-es sorozat utasterét kifinomult elegancia jellemzi. A harmonikus luxus érzését a fejedelmi kényelemről gondoskodó, exkluzív Nappa bőrkárpitozás, a prémium kezeléseken átesett fákból készült utastéri betétek, valamint a füstüveg mögé épített hangulatvilágítás egysége teremti meg. A bőrkormány multifunkciós gombjainak elrendezését és a vezeték nélküli okostelefon-töltő tálca elhelyezkedését ugyancsak újragondolták a készítők. A BMW Touch Command táblagép korszerűbb szoftverrel és frissített hardverrel dolgozik. A hátsó üléssorban utazó ügyfelek szórakoztatásáról Full HD felbontású érintőképernyők gondoskodnak.

A hosszabbra nyúló utazások kényelmét szinte tökéletes zajcsillapítás fokozza: a hátsó kerékjárati ívek környékére, a B-oszlopokba és a hátsó üléssorba erősített biztonsági övek környékére részletes szigetelést építettek be a tervezők. A hátsó és az oldalsó ablakok vastagabb üvegből készültek (a modellváltozat függvényében).

Továbbfejlesztett motorpaletta, amelynek minden egyes tagja maradéktalanul teljesíti az Euro 6d-TEMP emissziós szabvány előírásait. A BMW M760Li xDrive (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 12,4 – 12,5 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 282 – 285 gramm / km)* modell orrában dolgozó V12-es erőforrást benzinüzemű részecskeszűrővel szerelték fel. A BMW 750i xDrive (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 9,5 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 217 gramm / km)* és a BMW 750Li xDrive (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 9,5 – 9,6 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 218 gramm / km)* modellpáros új V8-as szíve 60 kW-tal / 80 lóerővel erősebb lett, maximális teljesítménye így immár 390 kW / 530 lóerő. A portfólión három dízelüzemű erőforrás is megtalálható, akár négy turbófeltöltővel lélegeztetve, tökéletesen lefedve a 195 kW / 265 lóerő és 294 kW / 400 lóerő közötti teljesítmény-tartományt.

Az új BMW 7-es sorozat plug-in hibrid hajtásláncában egy típus-specifikus módosításokon átesett, soros hathengeres benzinmotor és egy minden korábbinál fejlettebb nagyfeszültségű akkumulátor kettőse dolgozik, amely SPORT vezetési üzemmódban 290 kW / 394 lóerő rendszerteljesítményre képes. A plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt 7-es BMW tisztán elektromos hatótávolsága 50 – 58 kilométerre nőtt.

A pazar utazási komfort és a sportautós menetdinamika kivételes, BMW modellekre jellemző egyensúlyát egy végtelenül kifinomult futómű-technológia kelti életre. Az első és a hátsó tengelyen is automatikus szintszabályozású, légrugós kerékfelfüggesztésekkel dolgozó, adaptív futómű az új BMW 7-es sorozat alapfelszereltségének része. Az opcionális extrafelszereltségek palettáján az aktív hátsókerék-kormányzás (Integral Active Steering) és az aktív borulásgátló rendszerrel felszerelt Executive Drive Pro kiegészítő futómű-szabályzás is megtalálható (kivéve a plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt modellváltozatok esetében). A BMW M760Li xDrive modell és az új BMW 7-es sorozat plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt modellváltozatai típus-specifikus futómű-hangoláson esnek át.

 

 

További fejlődés az automatizált járművezetés területén a végtelenül széleskörű vezetést támogató rendszerek innovációinak köszönhetően. Driving Assistant Professional csomag torlódás-asszisztenssel (Traffic Jam Assistant) kiegészített kormányzó- és sávtartó asszisztenssel (Steering and Lane Control Assistant). Az alapfelszereltség részeként kínált parkolóasszisztens (Parking Assistant) már a vadonatúj tolatási segédletet (Reversing Assistant) is magába foglalja.

Az új BMW 7-es sorozat alapfelszereltségének a BMW Live Cockpit Professional műszerfal-elrendezés is része, amely beépített navigációs- és multimédia-rendszerként, a 12,3” képernyő-átmérőjű műszerfal és a 10,25” képernyő-átmérőjű központi kijelző teljes mértékben digitális párosával kelti életre a látványos, két- és háromdimenziós grafikákat. A BMW központi operációs rendszerének legújabb, 7.0 verziója eközben a csúcstechnológia funkcionalitását helyezi a középpontba, amely részletekbe menően a bajor prémiumgyártó ügyfelének preferenciái szerint dolgozik. A vezető és első utasa a központi érintőképernyőn keresztül, az iDrive operációs rendszer vezérlőtárcsájával, a multifunkciós kormánykerék gombjaival, BMW Gesztusvezérléssel és hangvezérléssel is aktiválhatja a különböző funkciókat.

A BMW Intelligens Személyi Asszisztens digitális útitársként és fedélzeti szakértőként dolgozik, amelyet a bajor prémiumgyártó ügyfelei akár élőbeszéd útján is vezérelhetnek. A digitális személyi asszisztens utazás közben képes különféle utastéri élményeket is aktiválni, így többek között a frissítő vagy pihentető programot, amely az utastér-világítástól és a légkondicionálótól kezdve, az illatosítón, az ülésmasszázson és az árnyékoláson keresztül, egészen az ülés hűtéséig, fűtéséig vagy szellőztetéséig terjed. A fedélzeten a Microsoft Office 365 és a Skype for Business is megtalálható.

 


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

Autóspanasz.hu

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER