Címkék: 2 Active Tourer | BMW | fotómodell | Karolína Kurková

2014. április 30. szerda, 10:42

 

A BMW müncheni élményközpontja, a BMW Welt tizenötmilliomodik látogatóját üdvözölte a napokban. A jubileumi vendégeket, a bajorországi Hohenkammerből érkező Maritz családot Thomas Muderlak, a BMW Welt igazgatója és Karolína Kurková szupermodell, a BMW új márkanagykövete köszöntötték.

 

A Maritz család az elsők között élvezheti a vadonatúj BMW 2-es Active Tourer vezetési élményét, négy héten keresztül. A BMW 2-es Active Tourer, amit első fronthajtásos modelljeként idén ősszel vezet be a piacra a bajor gyártó, tágas és praktikus belső terével az aktív pihenést kedvelő, sportos vezetők és a fiatal családok ideális személyautója lesz.



A BMW a jeles alkalomból azt is bejelentette, hogy Karolína Kurková lett a márka legújabb nagykövete, egyúttal az új BMW 2-es Active Tourer arca. A cseh Kurková a világ egyik legkeresettebb szupermodellje, miközben modern életstílusú, fiatal anyaként jól tudja, mit vár el egy autótól. „A BMW 2-es Active Tourer tökéletesen illeszkedik hozzám, mert két külön oldalamat egy autóban egyesíti: egyfelől a stílust, ami modellként számomra különösen fontos, másfelől a rugalmasságot és a biztonságot, amire fiatal anyaként a mindennapok során szükségem van. Arról nem is beszélve, hogy igazi élmény vezetni” - nyilatkozta a szupermodell.


Tizenötmillió látogató a világ minden tájáról

A BMW Welt 2007 októberében nyitotta meg kapuit a látogatók előtt, és az elmúlt hat és fél évben Németország egyik legnépszerűbb turistalátványosságává vált. 2008-ban az egyedülálló élményközpont vendégeinek száma meghaladta a kétmilliót, a tavalyi évben pedig minden korábbinál több vendéget, 2,93 millió embert üdvözölt. Azon túl, hogy egyedi, kifejezetten a BMW Group márkáira jellemző stílusjegyek szerint kialakított és berendezett csarnokaiban a BMW Welt látogatói a BMW, a MINI és a Rolls-Royce márkák egyes modelljeibe, történeteibe és világaiba léphetnek be, az élményközpont egész évben változatos programokkal, eseményekkel, idegenvezetéssel, élő show-műsorokkal, díjnyertes éttermekkel és az autóátadás egészen egyedi élményével várja vendégeit. A BMW Welt-et a nyári hónapokban keresi fel a legtöbb látogató, akiket a kiállítások és a színes programok mellett az élményközpont épületének kivételes építészete is Münchenbe vonz. A vendégek körülbelül 60 százaléka Németországból érkezik, míg külföldről főleg az Egyesült Államokból, Oroszországból, Ázsiából, Ausztriából és Olaszországból keresik fel az élményközpontot. A látogatók mintegy 40 százaléka visszatérő vendég.  Az épület befogadóképessége 2500 fő, a rendezvények között egyaránt előfordul jazz koncert, költészeti est, interaktív színház, családi esemény, filmpremier, gálaesemény vagy konferencia. A BMW Welt Junior Campus a gyerekeknek és a fiataloknak kínál izgalmas kikapcsolódást lebilincselő és tanulságos idegenvezetésekkel, illetve workshopokkal, amelyek mind a biztonságos közlekedés és a fenntarthatóság témaköreire épülnek.




 


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER