Címkék: 2016 | Citroen | Párizsi Autószalon

2016. szeptember 27. kedd, 10:23

 

 

Az idei Párizsi Autószalonon a Citroën a tőle megszokott módon fényárban úszó, otthonos térbe invitálja a látogatókat, melyben a márka Be Different, Feel Good jelmondatba sűrített filozófiájának kézzelfogható eredményeit mutatja be. A kényelem Citroën-féle modern értelmezését kiválóan tükrözi a modellválaszték élén világpremierre készülő új C3, a teljesen egyedi karakterrel bíró két tanulmányautó, valamint a korral szorosan lépést tartó új szolgáltatások és technológiák egész sora.

 

ÚJ CITROËN C3

Az új C3 érkezése felpezsdíti az autópiacot. A sztereotípiáktól mentes sokoldalú kisautó eleven, színes és lebilincselő egyéniségével emelkedik ki a versenytársak közül.Merész dizájn jellemzi: egyedi alakja azonnal szembeötlik. A magas kialakítású, karizmatikus orr-rész és az erősen ívelt oldalvonalak erőteljes és energikus megjelenést kölcsönöznek az autónak. A letisztult formák, a jellegzetes grafikai elemek és a színek összjátéka korszerű, trendi autót eredményezett. Az egyedi karaktert tovább erősíti a számtalan személyre szabási lehetőség.



Tervezése a Citroën Advanced Comfort® program jegyében történt. A már ránézésre is kényelmes ülések, a kivételes fényviszonyokat biztosító panoráma üvegtető, az ötletes tárolóhelyek és a hívogató, tágas terek az első pillanattól kimondottan kellemes érzéssel töltik el az embert. Az új C3 amolyan védőburkot von az utasok köré, amely hatékonyan kiszűri a külvilág zajait. Intelligens. Világpremier a tökéletesen integrált, csatlakoztatott HD kamera, a ConnectedCAM Citroën™. A nagy látószögű kamerával pillanatfelvételek és videók készíthetők, melyeket tetszés szerint megőrizhetünk, vagy a közösségi oldalakon azonnal megoszthatunk. Az új C3-at a vezető életét megkönnyítő berendezésekkel is gazdagon ellátták: hangvezérléssel működő, 3D online navigáció, tolatókamera, véletlen sávelhagyásra figyelmeztető jelzés, holttérfigyelő rendszer. Kiváló hatékonyság jellemzi az új C3 motorkínálatát is: a nagy teljesítményű, remek hatásfokú PureTech benzinmotorokhoz és BlueHDi dízelmotorokhoz legújabb generációs EAT6 automata sebességváltó is kérhető.


CXPERIENCE CONCEPT

A 4,85 m hosszú CXPERIENCE CONCEPT a márka Be Different, Feel Good szellemiségét ülteti át a felső kategóriába. A nemzetközi modell egy új korszak előhírnöke, és egyben új offenzívát hirdet a márka termékstratégiájában.



A CXPERIENCE tanulmány ferde hátú kialakításával és kétfelé nyíló ajtóival hívja fel magára a figyelmet. Nyitott ajtóknál akadálytalanul tárul elénk a tágas, felső kategóriás utastér, amely az első pillanattól kellemes érzéssel tölti el az embert. A tanulmányautó egyedi, csúcstechnológiás karakterét jelzik az újragondolt kétsoros első lámpamegoldás és a homorú hátsó szélvédő. A hatékonyság érdekében az első lökhárítók vezérelt légbeömlőket és mozgó fedőelemeket kaptak, melyek aerodinamikai szempontok szerint nyílnak és záródnak. A kényelmes belső tér ellenállhatatlanul útra csábít. A sárga szín optimizmust sugall, és frissességet csempész az utastérbe.

A Citroën Advanced Comfort® programmal, amely a CXPERIENCE CONCEPT tervezését is meghatározta, a márka újradefiniálja a kényelem fogalmát: egyszerre nyilvánul meg benne modern szemlélete és hagyományos know-how-ja. A védőburokszerűen kiképzett tanulmányautó a progresszív hidraulikus ütközőelemekkel ellátott felfüggesztésnek köszönhetően kiválóan szűri az útegyenetlenségeket. A CXPERIENCE CONCEPT utasterében hatalmas ülések, tágas terek, ötletes tárolóhelyek és valóságos fényözön fogadja az embert.  Emellett az interakciót előnyben részesítő, intelligens technológiai megoldások teszik gördülékennyé a gépjármű és az egyes berendezések használatát. Az intuitív kezelőfelületen mindenki könnyen kiigazodik, ami azt is jelzi, hogy a márka külön hangsúlyt fektetett az utasok kényelmére (19” érintőképernyő, Share With U alkalmazás, ConnectedCAM Citroën™, térbeli hangzást biztosító audiorendszer).



Hibrid meghajtás
A CXPERIENCE CONCEPT a városközpontban és nyílt terepen egyaránt újfajta vezetési élményt ígér.  Meghajtását egy 150-200 lóerő teljesítményű benzinmotor és a többletenergiát (akár 80 kW) szolgáló elektromos motor látja el, a környezet védelme mellett együttesen akár 300 LE összteljesítményt biztosítva. A CXPERIENCE CONCEPT városban tisztán elektromos, ún. ZEV (Zero Emission Vehicle) üzemmódban is használható, ilyenkor hatótávolsága 60 km. 13 kWh-s akkumulátora néhány óra alatt (4h30, ill. kevesebb, mint 2h30) feltölthető.


A KÖZELMÚLT ÚJDONSÁGAI

ÚJ C4 PICASSO

A 2013-ban bevezetett második generációs Citroën C4 Picasso igazi sikertörténet: különleges dizájnjával és kimagasló kényelmével már több mint 390 000 vásárlót sikerült meghódítania. A C4 Picasso történetében most új fejezet kezdődik: a még dinamikusabb és kifinomultabb modell karakteres és kifejező dizájnjával, dinamikus vonalvezetésével és elöl-hátul egyedi világításával tűnik ki a többi autó közül. Arányai is optimálisak: a kompakt külső tágas utasteret és példásan nagy csomagtartót rejt. A minőségi anyagokat használó, loft stílusban kialakított, letisztult és világos utastérből csak úgy sugárzik az igényesség és a jólét. A komfortérzetet tovább fokozza az a dinamikus egyensúly, amelyet a tökéletesített EMP2 platform jóvoltából sikerült elérni: az új C4 Picasso kifogástalan úttartást és a Citroënnél megszokott nagyfokú kényelmet garantál minden utasa számára.



Az új Citroën C4 Picasso tovább kamatoztatja meglévő erényeit, és sikeresen egyesíti magában az egyterűek legjobb tulajdonságait:

•    feszes vonalak és modern formavilág jellemezte vonzó dizájn, melyet még karakteresebbé és dinamikusabbá varázsol a két karosszériaváltozatnál azonos, új orr-rész, a szériafelszereltség részét képező 3D hatású új hátsó lámpák, a 17” új könnyűfém keréktárcsák, az eltérő színű tető, a Grand C4 Picasso kínálatát gazdagító ezüstszínű tetőív és a 3 új karosszériaárnyalat;
•    minden utasnak kijáró kényelem, amelyet bőséges helykínálat, nagyfokú variálhatóság és kiváló dinamikus tulajdonságok fémjeleznek, illetve még tovább növelnek az alábbi lehetőségek:
- 4-féle új utastér-kialakítás, amely életstílusunknak megfelelően személyre szabható;
- a mindennapi életet megkönnyítő technológiák, köztük az új internetes navigációt lehetővé tevő 3D CITROËN Connect Nav és az új internetalapú szolgáltatásokat kínáló 7” –os, új érintőképernyő. Egy másik praktikus megoldás a szabad kezes csomagtérajtó, melynek köszönhetően egy egyszerű lábmozdulattal is ki lehet nyitni a csomagtartót;
- a vezetést segítő és a biztonságot szolgáló technológiák: sebességkorlátozás-felismerő rendszer sebességajánlással, adaptív sebességszabályozó Stop funkcióval, sávtartó asszisztens, Active Safety Brake, fáradtságfigyelő rendszer;
- alacsony fogyasztású Euro6-os BlueHDi motorokból álló széles választék


FRANCIAORSZÁGI PREMIER: CITROËN SPACETOURER

Az egyterűek és a szabadidő-autók gyártása terén úttörőnek számító CITROËN kiváló szakértelemének köszönhetően az utazóautók specialistája. A márka a SpaceTourerrel teszi teljessé sokoldalú és tágas modellekből álló kínálatát, bebizonyítva ezzel, hogy a kisbuszok szegmensében is képes magasabb szintre lépni. A modern és karakteres CITROËN SpaceTourer a háromféle karosszériaváltozattal és a különböző belső kialakítási lehetőségekkel új választ ad a nagycsaládok, a baráti társaságok, valamint a vállalati ügyfelek igényeire.



A SpaceTourer legfőbb jellemzői:
•    agresszivitástól mentes, letisztult vonalakkal megrajzolt, tökéletes nyugalmat árasztó dizájn. A SpaceTourer stílusa energikus és megnyugtató is egyben. Magas orr-része jól beláthatóvá teszi az utat, és
meghatározza a jármű egyedi karakterét;
•    a helykínálatot és a praktikumot szolgáló, az összes használati módhoz igazodó, optimális felépítés. Az EMP2-ből származó moduláris platform nagyobb utasteret, csomagtér-térfogatot és könnyebb vezethetőséget biztosít. A háromféle választható hosszúságban készülő modell – melyek közül az egyik 4,60 m-es, akár 9 személy befogadására is alkalmas változat egyedülálló a piacon – ideális útitárs mind a vidéki, mind a városi közlekedésben. 1,90 m-es magasságával könnyen be tud hajtani a parkolóházakba. A lábmozdulattal nyitható oldalsó tolóajtók, a nyitható hátsó szélvédő és a számtalan rakodóhely mind a jármű funkcionális kialakítását példázza;
•    a testi és lelki jó közérzetet szolgáló kényelem, melyet a barátságos belső tér, a megemelt vezetési pozíció, a használattól függően elcsúsztatható és megfordítható ülések, valamint az üvegtető biztosít. A kiváló hangszigetelés és az optimális gördülési kényelem még tovább javítja a közérzetet;
•    a mindennapi életet megkönnyítő technológiák, mint például a head-up display rendszer és a CITROËN Connect Nav által biztosított 3D online navigáció, de említhetjük még a biztonságot szolgáló technológiákat is, melyek többek között a következő funkciókat biztosítják: Coffee Break Alert, amely 2 órás folyamatos vezetési idő után szünet tartására figyelmezteti a vezetőt, fáradtságérzékelő rendszer, amely észleli a vezető figyelmének lankadására utaló jeleket, és ütközésveszélyre figyelmeztető rendszer (ARC). Számos technológia és szolgáltatás, melyek lehetővé tették, hogy az EuroNCAP protokollja szerint végzett teszten a SpaceTourer megkapja a maximális 5 csillagot;
•    a BlueHDi motorcsalád legújabb generációs, akár 180 LE teljesítményű és 400 Nm nyomatékú dízelmotorjai, melyek a szegmensen belül a legjobb üzemanyag-fogyasztási és CO2-kibocsátási értékeket (BlueHDi 115 S&S: 5,1 l/100 km és 133 g CO2), valamint kedvező fenntartási költségeket biztosítanak.


CITROËN E-MEHARI

A szabad szellemű E-MEHARI úgy kapcsolódik a márka történelméhez, hogy közben egyértelműen a jövő felé tekint. Visszakacsint a márka ikonikus modelljére, az 1968-as Méharira, de jóval több nála: egy teljesen elektromos, 4 személyes kabrió modern és bohókás külsővel. A Bolloré Csoporttal való együttműködés új szakaszába érve a CITROËN tovább erősíti azon törekvését, amely friss, egyedi, a szokásos sémáktól eltérő autók forgalmazását jelenti.




•    eredeti személyiség: a „mosolygós” orr-részen visszaköszönnek a jellegzetes CITROËN stílusjegyek, és az egyedi kialakítás számos lehetősége között lehet választani: 4 karosszériaszín (kék, narancs, sárga és bézs), kétféle vászon és kétféle belső kárpit;
•    játékos és praktikus tulajdonságok: az E-MEHARI személyisége az aktív pihenésben kiváló partnernek bizonyult Méhariéval mutat rokonságot. 3,81 m hosszú, levehető vászontetővel rendelkezik, megemelt hasmagasságú, karosszériája hőformázott műanyagból készült, amely nem korrodálódik, és rugalmasságának köszönhetően ellenáll a kisebb sérüléseknek. Ráadásul kívül-belül egyszerűen, vízsugárral mosható;
•    könnyű vezethetőség a 100%-ban elektromos technológiának köszönhetően. Az LMP® (lítium-metál-polimer) akkumulátorok a francia Bolloré csoport munkáját dicsérik: magas működési biztonság jellemzi őket, és nem érzékenyek az időjárási körülmények változásaira. 200 km-es városi hatótávolság mellett akár 110 km/h végsebesség elérését is lehetővé teszik. 16 amperes töltés esetén 8 óra alatt, 10 amperes otthoni csatlakozóval pedig 13 óra alatt tölthetők fel.

A Citroën E-MEHARI főbb jegyei:
•    eredeti személyiség: a „mosolygós” orr-részen visszaköszönnek a jellegzetes CITROËN stílusjegyek, és az egyedi kialakítás számos lehetősége között lehet választani: 4 karosszériaszín (kék, narancs, sárga és bézs), kétféle vászon és kétféle belső kárpit;
•    játékos és praktikus tulajdonságok: az E-MEHARI személyisége az aktív pihenésben kiváló partnernek bizonyult Méhariéval mutat rokonságot. 3,81 m hosszú, levehető vászontetővel rendelkezik, megemelt hasmagasságú, karosszériája hőformázott műanyagból készült, amely nem korrodálódik, és rugalmasságának köszönhetően ellenáll a kisebb sérüléseknek. Ráadásul kívül-belül egyszerűen, vízsugárral mosható;
•    könnyű vezethetőség a 100%-ban elektromos technológiának köszönhetően. Az LMP® (lítium-metál-polimer) akkumulátorok a francia Bolloré csoport munkáját dicsérik: magas működési biztonság jellemzi őket, és nem érzékenyek az időjárási körülmények változásaira. 200 km-es városi hatótávolság mellett akár 110 km/h végsebesség elérését is lehetővé teszik. 16 amperes töltés esetén 8 óra alatt, 10 amperes otthoni csatlakozóval pedig 13 óra alatt tölthetők fel.


ALAPKÍNÁLAT

CITROËN ADVANCED COMFORT® PROGRAM
A kényelem a jelenlegi modellválaszték és minden eljövendő Citroën gépjármű közös jellemzője, és mint ilyen, mindig is kiemelt fontosságú volt a Citroën márka számára. Az ügyfelek elvárásainak és használati szokásainak változásával a kényelem fogalma mára merőben új értelmezést kapott, és számos új kritériumot is felölel, mint például a világosság, az ergonómia vagy a kapcsolódási lehetőségek. A kényelem kérdésének minél átfogóbb kezelése érdekében indította el a márka a Citroën Advanced Comfort® programot. A program a kényelem minden szintjét felöleli, és lehetővé teszi, hogy a márka modelljei fejlesztése során kiemelt figyelmet szenteljen e dimenzióknak. Ez a törekvés pontosan összecseng a márka Be different, feel good szlogenjével, amely a vezető és az utasok kényelmét szolgáló innovatív megoldások keresését jelenti. A Citroën modelleknek nemcsak egyszerűen kényelmesnek kell lenniük, hanem kifejezetten a márkára jellemző és a piaci kínálatot felülmúló kényelmet kell, hogy biztosítsanak utasaik számára.

A Citroën Advanced Comfort® program négy fő területre összpontosít:
•    gördülési kényelem: a zavaró külső hatások csökkentése a felfüggesztés rezgései és a zajszint terén;
•    utazási kényelem: az utazás megkönnyítése a tágas terekkel, a praktikus rakodóhelyekkel és a belső tér ötletes kialakításával;
•    használati kényelem: a gépkocsi és a benne lévő berendezések használatának megkönnyítése az intuitív technológiákkal, a mindennapi közlekedés során hasznos, vezetést segítő rendszerekkel, valamint a digitális eszközöknek az utasok és az autó közötti zökkenőmentes használatával;
•    jó közérzet: a vezető lelki nyugalmának biztosítása a vezetés segítésével, a csak ténylegesen hasznos információk kijelzésével, valamint a belső tér megnyugtató hangulatot árasztó kialakításával.Ezzel a programmal a Citroën minden eddiginél jobban bizonyítja a kényelem terén szerzett tapasztalatát és szakértelmét: az utasok kényelmét szolgáló számos olyan újítást kínál, melyek egyben a márka egyediségét is biztosítják a piacon.


LEGÚJABB GENERÁCIÓS MOTOROK
A Citroën modellválaszték legújabb generációs motorokkal és sebességváltókkal is büszkélkedhet. Az alkalmazott BlueHDi dízelmorotoknak és PureTech benzinmotoroknak köszönhetően a Citroën minden kategóriában hatékony és környezetkímélő gépjárműveket kínál, melyek a legkülönbözőbb elvárásoknak is képesek megfelelni. Ügyfelei minél pontosabb tájékoztatása érdekében a PSA csoport a valós használatot tükröző, hitelesített független szervezetek által mért fogyasztási adatokat tesz közzé. A Transport & Environment (T&E)* civil szervezettel és a France Nature Environnement (FNE)** szövetséggel közösen kidolgoztak egy valós használati körülmények közötti fogyasztást mérő vizsgálati protokollt, melyet a Bureau Veritas*** hitelesített. A vizsgálati protokoll a gépjárművek valós üzemanyag-fogyasztását méri forgalomban, 92,3 km-es útszakaszon, mely lakott területet, országutat és autópályát is magában foglal. A mérésben részt vevő gépjárművek nyilvános közforgalmi utakon, szokványos forgalmi viszonyok között, utasokkal és poggyásszal a fedélzetükön, bekapcsolt légkondicionálóval vagy fűtéssel közlekednek. A domborzati viszonyok a várható használati körülményeknek megfelelőek.

Citroën gépjárművek                    T&E protokoll
C1 PureTech 82 BVM Feel, 15'' STD gumiabroncsok        6,1 l/100 km
C3 PureTech 82 BVM Exclusive, 16'' TBRR gumiabroncsok    6,3 l/100 km
C3 Picasso BlueHDi 100 BVM Confort, 16'' TBRR gumiabroncsok 5,7 l/100 km
C3 BlueHDi 75 S&S BVM, 15'' UBRR gumiabroncsok        4,9 l/100 km
C4 Cactus BlueHDi 100 BVM Shine, 16'' TBRR gumiabroncsok 5,1 l/100 km
C4 Cactus PureTech 110 S&S BVM Shine, 16'' TBRR gumiabroncsok 6,1 l/100 km

Citroën gépjárművek                    T&E protokoll
C4 BlueHDi 100 BVM Feel, 16'' TBRR gumiabroncsok    5,1 l/100 km
C4 Picasso BlueHDi 120 S&S EAT6 Feel, 17'' TBRR gumiabroncsok 6,5 l/100 km
Grand C4 Picasso BlueHDi 120 S&S BVM6, 16'' UBRR gumiabroncsok 5,7 l/100 km
Grand C4 Picasso PureTech 130 S&S BVM6 Feel, 17'' TBRR gumiabroncsok 7,4 l/100 km
Berlingo BlueHDi 100 BVM, 15'' TBRR gumiabroncsok    6,1 l/100 km

TBRR: nagyon alacsony gördülési ellenállású
UBRR: ultra alacsony gördülési ellenállású


AZ AUTÓS MINDENNAPOKAT MEGKÖNNYÍTŐ SZOLGÁLTATÁSOK

A gyorsan változó világgal összhangban a Citroën tovább bővíti Citroën & You névre hallgató ügyfélprogramját. A márka továbbra is arra törekszik, hogy ügyfeleinek zavartalanabb közlekedést, valamint zökkenőmentes és nyugodt ügyintézést biztosítson mind a kereskedésekben, mind az online tranzakciók során. A program ennek megfelelően új szolgáltatásokkal bővül, hogy az ügyfelek még szabadabbnak, nyugodtabbnak és fontosabbnak érezhessék magukat, és aktívan alakíthassák autós életüket.


HATÉKONY IDŐGAZDÁLKODÁS

•    Online időpontfoglalás és árajánlatkérés: a citroen.fr weboldalon vagy a My Citroën mobil alkalmazáson keresztül mindössze néhány kattintással szerviz-előjegyzési időpont foglalható vagy karbantartási árajánlat kérhető.
•    Citroën Carstore (www.carstore.citroen.fr): a hét minden napján 0-24 óráig elérhető weboldal látogatói egy pillanat alatt összehasonlíthatják a Citroënnél készleten lévő új gépjárművekre vonatkozó értékesítési ajánlatokat, és egy kattintással le is foglalhatják az őket érdeklő modellt. Az e-kereskedelem irányában tett lépés egyedülálló az autómárkák történetében. A szolgáltatást havonta 150 000 felhasználó veszi igénybe (2016-os átlag).


A PRIORITÁSOK MEGFELELŐ KEZELÉSE

•    Simply drive: a telefonos szolgáltatások mintájára ez a konstrukció átalánydíjas csomagokat ajánl (finanszírozás + biztosítás + karbantartás + assistance szolgáltatás), aminek köszönhetően a gépjárművel együtt a kapcsolódó szolgáltatásokhoz is könnyen hozzá lehet jutni.
•    My Citroën: a mobil alkalmazás jóvoltából autós életünket okostelefonunkon is folytathatjuk. A személyes fiók létrehozását követően számtalan információhoz hozzáférhetünk: a legközelebbi márkakereskedés adataitól saját fogyasztásunk nyomon követésén át a karbantartási tanácsokig vagy a Find My Car opcióig, amely segít megtalálni, hogy hol parkolunk stb.


MÁS KÖZLEKEDÉSI MEGOLDÁS VÁLASZTÁSA

•    Citroën Rent: a Citroën márkakereskedői hálózata által működtetett rövid távú autókölcsönzési szolgáltatás, mely egyszerűen igénybe vehető közlekedési megoldást kínál: csak le kell foglalni a kijelölt telefonos szolgálatnál a kívánt gépjárművet, és már át is lehet venni a kereskedésben.


A Citroen stand

A márka az 1-es pavilonban, közel 2260 m²-en fogadja a vendégeit. A stand  három részre oszlik, melyek mindegyike a frissesség, jólét és optimizmus  jegyében került kialakításra:

•    a CXPERIENCE CONCEPT tanulmányautóval fémjelzett Citroën Advanced Comfort® szekció,
•    a teljes egészében az új Citroën C3-nak szentelt tér, ahol 10 különböző konfiguráció tekinthető meg,
•    és a kettőt összekötő Maison Citroën (Citroën-ház).

CITROËN ADVANCED COMFORT®
A Citroën Advanced Comfort® négy alappillérét egy képekkel borított fal illusztrálja, mellette van kiállítva a CXPERIENCE CONCEPT tanulmány és az új C4 Picasso. A tekintélyparancsoló „showcar” és a családi autó egyaránt jól jelképezi a Citroën Advanced Comfort® program előnyeit.A látogatók egy 360°-os, virtuális valóságot megjelenítő animáció jóvoltából a CXPERIENCE belsejét is felfedezhetik. A Samsung GEAR VR fejhallgatók használatával élethű, háromdimenziós képet kaphatnak a tanulmány belsejéről.
A tökéletes kényelem érdekében a CXPERIENCE CONCEPT körül a luxustermékeket gyártó párizsi kortárs lakberendezési márka, a Saharfamouri „Crystal” foteljeiben pihenhetnek a látogatók. A moduláris kiképzésű ülőalkalmatosságok korszerű és egyedi formájuknak köszönhetően szabadon variálhatók és különböző kompozíciókba rendezhetők.

A STAND KÖZÉPPONTJA: A MAISON CITROËN
A leendő Citroën gépkocsink megannyi testre szabási lehetőségét bemutató Maison Citroën egyben kivételes vizuális és szenzoriális élményben is részesíti a látogatót, és a Citroën márkakereskedések új koncepcióját is előrevetíti.
A házba belépve két különleges szobor ragadja meg az ember figyelmét. Az először áprilisban, a pekingi autószalonon kiállított „I love Citroën” című alkotás 1284 darab Citroën-márkajelből áll, melyek együttesen is a márka emblémáját formázzák. A 3D nyomású alkotás teljes egészében Franciaországban készült. Az „I Feel Citroën” című felfújható faszobor speciális szabadalmaztatott technikájával a francia ARCA cég alkotása. A mágikus hatású, dekoratív szobor, melynek külső felülete teljes egészében fából készült, a lélegzést és azon keresztül az életet szimbolizálja, és a maga módján annak a folyamatosan megújuló, hamarosan százéves márkának a történetét testesíti meg, amely mindig is az embert állította gondolkodása középpontjába. A márka standján az új Share with U alkalmazás kipróbálására is lehetőség nyílik. Az új szolgáltatásnak köszönhetően az egy autóban utazók megoszthatják egymással médiafájlaikat, és egyszerű, játékos módon élvezhetik azokat az utazás során.
A színes és kényelmes ülőhelyekkel felszerelt pihenősarkokon kívül két helyet érdemes még mindenképp felkeresni:
•    Le Petit Citroën (Kicsi Citroën): a mai és egykori Citroën, ill. más márkájú modellautók boltja
•    Le Café André: a VIP ügyfelek fogadására kialakított terület, amely nevével a márka alapítójának, André Citroënnek állít emléket.

 


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER