Címkék: Citroen | Genf | Genfi Autószalon

2018. február 27. kedd, 19:18

A 2018-as Genfi Autószalonon a Citroën egy teljesen újragondolt standdal és 6 olyan modellel lesz jelen, amelyeket az elmúlt 2 év során mutatott be. 

A márkánál zajló megújulási folyamatot a kiállított, minden eddiginél koherensebb termékpaletta bizonyítja. Ezek az autók mind merész külsejűek, karakteresek és rendkívül kényelmesek, köszönhetően a márka globális kényelmi programjának (Citroën Advanced Comfort ® ).

Új, 1100 m2-es standján a Citroën modern és teljesen megújult kínálatot vonultat fel, amely kiválóan
illusztrálja a márka termékoffenzíváját és palettájának koherenciáját. A modellek mindegyike erős
karakterrel bír, modern és globális módon közelítve meg a kényelmet, a Citroën Advanced Comfort ®
fejlesztési program eredményeként. A felgyorsult termékfejlesztés meghozta eredményét. A márka
2017-es növekedése 7,5%-os volt (Kínát nem számítva). Európában a márka 6 éves eladási
rekordját döntötte meg 786 000 eladott autóval. A további növekedés 2018-ban a következő pillérekre támaszkodik:

Új Berlingo Világpremier: Egy ikonikus modell új kiadásban

A Citroën mint a kompakt családi szabadidő-autók kategóriájának megalkotója bemutatja az új
Berlingót. 1996 óta ez már a harmadik generáció az egyszerű, funkcionális és kissé rendhagyó
modell történetében, mely az idők során folyamatosan meg tudott újulni, és a családi igények ideális
kiszolgálójává vált. A márka legutóbbi modelljeivel tökéletes összhangot mutató új Berlingo úgy
dizájnja, mint kényelme tekintetében rengeteget fejlődött. Sziluettje megváltozott, magára öltötte a
márka új stílusjegyeit, megjelenése sokkal határozottabbá vált. Praktikus és moduláris utastere
egészen elképesztő méretekkel bír. Új, sokkal nagyobb kényelmet biztosító padlólemezre épül és 19
vezetéstámogató technológiával gazdagodott kínálata. Az új Berlingo 2 méretben lesz választható
(M és XL) , mindkettő 5, vagy 7 személyes lehet. Az új Berlingo forgalmazása 2018 őszén indul meg.

Új C4 Cactus, az ultrakényelmes ferdehátú

A Citroën bemutatja új kompakt modelljét, a megújult C4 Cactus-t. A modell gyökeres átalakuláson
ment át: az alkalmazott technológiák és a motorkínálat terén lépést tart az alsó középkategória
elvárásaival, ugyanakkor egyedi karakterével és kényelmével továbbra is kitűnik társai közül.

Elegánsabb formában, de megmaradt a merész, formabontó dizájn. Az autónak fedélzeti kényelem
tekintetében sincs párja: az új C4 Cactusban utazva valóságos védőburokban érzi magát az ember.
A Citroën Advanced Comfort® program keretében az új C4 Cactus Európában elsőként alkalmaz
Progresszív Hidraulikus Ütközőelemekkel™ ellátott felfüggesztést (Progressive Hydraulic Cushions -
PHC), így végre a nagyközönség is megtapasztalhatja a „repülő szőnyeg” élményt. Az Advanced
Comfort ülések bevezetésével pedig egy világpremiernek is tanúi vagyunk.

Komplett és modern egyterű-kínálat közös név alatt

Mostantól a SpaceTourer név köti össze a márka 3 modellből álló egyterű-kínálatát. A Genfi
Autószalon és a kínálatba rövidesen megérkező EAT8 automata sebességváltó érkezésének
alkalmából a Citroën átkereszteli a C4 és Grand C4 Picassót, amelyeknek neve mostantól C4
SpaceTourer és Grand C4 SpaceTourer. A márka azonos célközönségnek, de eltérő méretekben
kínált egyterű modellei az új „családnévvel” logikusan különülnek el a paletta hagyományos és a
SUV modelljeitől. Az EMP2 padlólemezre épített SpaceTourer egyterű modellcsalád 5-9 személy
szállítására képes, a lehető legnagyobb kényelmet kínálva az utasoknak.

A Citroën és a Rip Curl együttműködésének újabb gyümölcse a SpaceTourer Rip Curl Concept. A
SpaceTourer különleges interpretációja a szabadtéri sportok szerelmeseit célozza. Ez a modern van
kiváló terepképességekkel rendelkezik az Automobiles Dangel 4x4 átalakításának köszönhetően. A
Pössl cég által berendezett utastér egy minden igényt kielégítő, kompakt camping-car- t
eredményezett. A karosszériaátalakítás és a 4x4 hajtás egyaránt elérhetők a SpaceTourer
szériamodellhez. Ezt a koncepcióautót a már több országban elérhető C4 SpaceTourer Rip Curl
speciális széria mellett állítja ki a márka.

A C3 és az új C3 aircross kompakt SUV

Két határozott karakterű modell, amelyek praktikumukkal és magas szintű kényelmükkel hívják fel
magukra a figyelmet, bizonyíva a Citroën új pozícionálásának sikerét. Az új C3 már 300 000
eladásnál jár és a szalonon a divatos « C3 ELLE » limitált szériával képviselteti magát. Az új C3
Aircross kompakt SUV kategóriájának legjobb térkínálatát és modularitását nyújtja. Bevezetése óta
50 000 ügyfelet sikerült meghódítania.

A márka növekedését a kereskedőhálózat megújítása is segíti. A megújult bemutatóterekkel a márka
jobban alkalmazkodik az új vásárlási módokhoz és közelebb tud kerülni az ügyfelekhez, ahogy ezt
az új « Maison Citroën » -ek is bizonyítják. A Citroën új, innovatív szolgáltatásai mint a Citroën
Advisor, a Rent & Smile,vagy az Earn & Drive egyre több piacon érhetőek, megkönnyítve az
autózáshoz való hozzájutást, biztosítva az átláthatóság, valamint a márka iránti bizalom növelését.

 

 

 


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

Autóspanasz.hu

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER