Címkék: Frankfurti Autószalon | Hyundai

2015. augusztus 27. csütörtök, 10:36

 

A Hyundai Motor a 2015. évi Frankfurti Autószalonon mutatja be nagyteljesítményű N almárkáját. Az intenzív tesztek és termékfejlesztések eredményeként létrejött N almárka a Hyundai Motor motorsportban elért sikereire, valamint technológiai kompetenciájára építve tervezi nagyteljesítményű, pályára hangolt gépjárművek négy kerékre állítását, hogy az autók iránt rajongó vásárlókat a „kanyargós országutakon elérhető legnagyobb vezetési élménnyel” ajándékozza meg.

Az N márka két fő pillére épül: az egyik a Hyundai Motor folyamatos, egyre sikeresebb részvétele a rali világbajnokságban (WRC), a másik pedig a márka szellemi és anyagi elkötelezettsége, hogy lenyűgöző formatervű, forradalmian újszerű, nagyteljesítményű autókat fejlesszen és valósítson meg. Az új márka kiaknázza a Hyundai Motor gyorsan gyarapodó potenciálját, és jól jelképezi a vállalaton belül tapasztalható lépésváltást, igazodva a cég azon szándékához, hogy ügyfeleivel valós, érzelmi alapú kapcsolatot teremtve átrajzolja a Hyundai megítélését.




A Hyundai Motor teljesítmény és kiemelkedő mérnöki munka iránti elhivatottságára hívja fel a figyelmet az új generációs i20 WRC versenyautó előfutára, amely az Autószalonon demonstrálja a Hyundai Motor nagyteljesítményű ambícióit.

Az új generációs i20 modellen alapuló rali versenyautó az első prototípusa annak a leendő járműnek, amely a 2016-os rali világbajnokságon (WRC) dobogós helyezésért száll majd szorítóba. A fejlesztés és a kíméletlen tesztelés fázisában járó, új modell egyre közelebb kerül végleges rali-specifikációjához; a versenyautó a 2016-os rali világbajnokság nyitányán, a Monte Carlo ralin áll először rajthoz.



Szintén Frankfurtban mutatkozik be az a radikális tanulmányautó, amely a márka leendő, nagyteljesítményű modelljeinek jellemzőit vetíti előre. A ‘Hyundai N 2025 Vision Gran Turismo’ (kizárólag a PlayStation® konzoljátékra fejlesztett „Gran Turismo” videojáték-sorozatban jelenik meg) tanulmányautó fenntartható technológiákat és versenyautókat idéző formanyelvet vonultat fel, és híven érzékelteti a Hyundai Motor N márkájában rejlő lehetőségeket. Az új tanulmányautó révén a Hyundai Motor világszerte emberek milliói számára teszi elérhetővé a márka szenvedélyét és teljesítményét, és ezzel még szorosabbra fűzi kapcsolatát rajongóival, valamint az online közösségekkel.

Mindezeken túl a Hyundai RM15 tanulmány is színre lép Frankfurtban: a koncepcióautó a vállalat teljesítmény iránti szenvedélyét testesíti meg, érzékeltetve, hogy a Hyundai N márka vezetőközpontú technológiái mily módon kerülhetnek sorozatgyártásba. A 2,0 literes, 300 lóerős középmotorral szerelt tanulmányautóra további fejlesztések várnak, hogy feltérképezzük, hogyan alkalmazhatók a nagyteljesítményű technológiák a Hyundai Motor típusain.


 


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER