2013. szeptember 04. szerda, 06:40

 

A Continental új megoldást mutatott be a gumiabroncsok gördülése által keltett, az utastérben hallható zaj mértékének jelentős csökkentésére. A német abroncsgyártó a ContiSilent™ technológiával azon autógyártók igényeit elégíti ki, amelyek a kiváló menettulajdonságok mellett különösen alacsony, az autók utasai számára alig hallható gördülési zajt is elvárnak az abroncsoktól.

contisilent-autogumi

A zajcsökkentés mértékének kulcsa egy, a gyártási folyamat végén az abroncs belső oldalára, a légzáró rétegre ragasztott hangelnyelő bevonat alkalmazása. A speciális habréteg rendkívül hatékonyan képes csillapítani a gumiabroncs gördülése során keletkező rezgéseket, így az útfelülettől függetlenül akár 9 decibellel is csökkenti az utastérben hallható gördülési zaj mértékét. Ez a fejlesztés jelentősen növeli az autó utasainak komfortérzetét. A ContiSilent™ technológiával ellátott gumiabroncsok minden tekintetben megegyeznek a normál, kereskedelmi forgalomban kapható társaikkal. Ezért sem a menettulajdonságok (mint például a fékteljesítmény, az irányíthatóság vagy a vizes úton nyújtott teljesítmény), sem pedig a keréktárcsa használatával, illetve a szereléssel összefüggő technikai paraméterek tekintetében nem különböznek az azonos termékcsaládba tartozó hagyományos abroncsoktól.

autogumi-zajcsokkentes


Az autógyártók közül elsőként az Audi szerel ContiSilent™ technológiával ellátott abroncsokat járműveire. A ContiSportContact™ 5 P modellcsaládba tartozó gumiabroncsok az Audi RS6 és RS7 modellek kerekeire kerülnek. Előbbire 285/30 ZR 21, utóbbira pedig 275/30 ZR 21 méretben szerelik a ContiSilent™ gumiabroncsokat, amelyek a többi Audi
RS-modellre kerülő abroncsokhoz hasonlóan speciális, RO1 jelölést viselnek oldalfalukon.


  •  
 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER